Hotel President

Hotel President
8,6

12 tips over Hotel President

Fam. v. Peperstraten, 3-8-2015
Treinstation is ca. 30 minuten lopen dus wel iets om rekening mee te houden. Supermarktje op de hoek to hotel is goed voor eerste levensbehoeften. Als je van pizza houdt, zit je hier goed. Bijna overal pizza te krijgen. Broodjes oid erg weinig te verkrijgen. Bar top in de stad is erg gezellig en goed eten en nl bediening. Daar to zit supermarkt Piscus, daar is van alles te verkrijgen.
ruud diemer, 24-9-2014
Boek de vlucht en het hotel apart. (b.v hotel Booking.com en een losse vlucht naar Barcelona.) Vanaf Airport Barcelona rijd een bus (no 614) naar Lloret de Mar via Calella, stap je vrijwel voor het hotel uit. Reistijd 60 min. Kosten busreis 7.10 euro. Dit kan honderden euro's schelen t.o.v. een pakketreis
FamvanB, 16-8-2014

Boek een kamer aan zwembadzijde !.

Ga met de bus toeristiek een dag rondtoeren in Barcelona voor 27 Euro pp inclusief het treinvervoer te verkrijgen op het station.

We hebben een aantal aanbieders voor President voor je op een rij gezet:

irma, 28-6-2014
hotel 5 min v strand 3 min van bushalte v/n airport barcelona aankomst bij bezine station terug nr airport aan overkant halte14,20 euro enkeltje vr 2 pers duur reis 1 u bus hft airco. 20 min lopen naar treinstation v/n barcelona centrum loop straat v hotel uit nr t strand, dan vr t strand linksaf en heel lang rechtdoor langs t spoor lopen.retour vr 2 pers euro 19.80 duur reis 1u en 10 min. in calella alleen toeristen winkels. water in supermarkten is goedkoper dan in hotel.
Frank, 3-11-2013
Dagje Barcelona. (ga op eigen gelegenheid naar die fontein voorstelling, na 15 minuten weet je het wel...)
De Decker Marc, 10-9-2013
Zeker eens gaan eten in restaurant " Casa Carlos " Grillresaurant tegen behoorlijke prijs op loopafstand van het hotel. Zeker te doen is de winkelstraat, alle soorten winkeltjes en eethuisjes. Barcelone op 50 km is te bereiken met de trein in het station van Calella. Verder Lorret de Mar, Gerona zij opties. Discotheken zijn er eveneens op loopafstand.

Han, 10-7-2013
Wanneer je naar Barcelona wil, koop dan direct bij de trein je kaartje voor trein en Barcelona- bus tezamen, scheelt enorm!! Centrum van Blanes ligt veel te ver van station.Naar Tossa gaat alleen een boot. Op de laatste dag kun je je beneden douchen in de kelder. Je krijgt dan een gratis handdoek van het hotel. Ook kun je de laaste dag een kluisje huren beneden in de hal voor 1,50 euro. De koffers kun je dan in een afgesloten ruimte laten staan. ( net zoals op de eerste dag).
De Decker Marc, 12-9-2012
Zeker doen na de drukste periode.
Bart en Cindy, 9-8-2012

Rustiger strand in Pineda del Mar, daar strandtent Feel it Summer.

Dagje Barcelona of andere badplaatsen goed bereikbaar met de trein

Ed, 3-8-2012

Girona is een prachtige stad. Veel rustiger en gemoedelijker dan Barcelona.

De fonteienen van Barcelona zijn prachtig. Als je met de auto gaat, parkeer dan bij de Fira. Vanaf 21.00 uur is er constant een andere licht- en muziekshow bij de fonteinen.

We hebben een aantal aanbieders voor President voor je op een rij gezet: