Hotel Marisol

8 reviews over Hotel Marisol in het Nederlands

Dit nooit meer

Petra
10-8-2010

Het hotel lag heerlijk dicht bij het strand.

Verder was het hotel echt vies en de bedden waren drama.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Goedkoop maar dat merk je wel

Lenze
17-2-2010

Marisol is niet duur, vandaar de ene ster. Dit merk je vooral aan het buffet wat eigenlijk nergens over gaat. Alles lauw en slap en een erg beperkte keuze. Het zwembad ziet er wel verzorgd uit en de kamers ook. Verder ligt het aan de rand van calella, daarom is het een eindje lopen naar het centrum. De mensen zijn er wel vriendelijke en behulpzaam, zeker als je een klein woordje spaans probeert

Gereisd met partner in juli 2005

NOOIT MEER

arno
9-7-2009

het eten is om te kokken het eten is heel erg droog en koud echt ranzig eten is het daar zeg

en de kamers zijn klein maar voor de rest wel redelijk onder houden

Gereisd met vrienden in juli 2009

2007

Wanneer je een 2**-hotel boekt kun je geen luxe verwachten maar je mag wèl verwachten dat t schoon is, toch? De kamer was stoffig en de badkamer erg vies.. maar ik geloof dat de gemiddelde Spanjaard hygiene ook niet echt hoog in het vaandel heeft staan.Als je op bed ging liggen staken de springveren in je reet! Het balkon was redelijk groot en bood uitzicht op een bouwput maar t was beter dan bij je overburen naar binnen kijken. Het eten was over het algemeen al even goor als bij Continental (hoort bij elkaar) kleffe vette happen maar ze hadden wèl frikandellen.. da's dan weer een pluspunt. Ook vervelend:de Franse en Spaanse middelbare schoolklassen die continu de gang op en neer renden. Het personeel was vriendelijk maar kon vaak niet goed helpen omdat hun Engels erg slecht was. Maar goed, de kamer was ok qua grootte enzo en ook het zwembad (gelegen om de hoek) zag er netjes uit.

Gereisd met vrienden in juli 2007
2006

Wij zijn net een dag terug uit Calella en uit Hotel Marisol. We hebben daar een prima verblijf gehad. Degelijke kamer, groot balkon, het eten is goed te doen en dicht bij het strand. Het enige probleem is de ligging. Het ligt 15 à 20 minuten van het uitgaansleven en dus ook het nieuwe centrum. Na het uitgaan kon het best wel lekker zijn om een stukje te moeten lopen, maar overdag met die hitte is het niet echt een pretje. Er zijn overigens wel veel winkeltjes en supermarktjes in de nabije omgeving. Voor wat je betaalt kan je niet meer verwachten, maar het was prima te doen!

Gereisd anders in augustus 2006

zijn 2jr geleden daar geweest na een rondreis.Hadden een kamer + jacuzzi geboekt, water jacuzzi heel koud, werd niks aan gedaan na reclamatie.Uitzicht vanuit hotelkamer was heel mooi, ligweide perfekt. Je kan er niet de zee in echt gevaarlijk, dus voor het strand moet ja naar Ponte Negra, schitterend, mooi, levendig en gezellig strand. Eten in Marisol matig, all-inclusive qua drank heel slecht, 'savonds 2man achter de bar, dus heel lang wachten voor 1 drankje,bar vroeg gesloten. Geen 2e keer meer naar Marisol, wel voor de rust en uitzicht maar daar blijft het dan ook wel bij.

Gereisd anders in augustus 2006

De kamer was opzich goed, alleen de badkamer was erg verouderd..doorspoelen van het water moest even gebeuren! Verder goed eten en personeel was vriendelijk! (Jammer alleen van de vele duitsers in het hotel!)

De afstand naar het centrum is vrij groot, maar naar het strand is goed te doen!

Gereisd met vrienden in juli 2005

Leuk hotel, mooie kamers,

wel ver van het uitgaansleven en strand is ook een stukje lopen.

Het eten is er goed.

Gereisd anders in januari 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Marisol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marisol in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marisol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.