Hotel Mar Eden

4.7Matig

7 reviews over Hotel Mar Eden

• 5Leonie Peerboom28-02-2009

niet voor herhaling vatbaar

Het ergste was nog dat er geen arico was in het hotel, wij hadden dan ook altijd de deur openstaan naar het balkon alleen daar was een school... dus elke ochtend werden we wakker omdat er kinderen aan het spelen waren. bedden waren niet echt comfotabelen en het eten was ook niet zo goed. we gingen vaak ergens anders eten. verder was het wel goedkoop, maar we moesten wel meer dan een kwartier lopen naar het centrum en daar werd ik soms zo moe van

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 6Tamara11-06-2007

toen we hier aankwamen dachten we ooo dat ziet er best leuk uit... tot we gingen ontbijten.. na 20 uur in de bus te hebben gezeten heb je wel zin in een lekker bakkie thee en een lekker broodje nou mooi niet dus... met de broodjes kon je wel iemand dood gooien de eieren waren bijna zwart van binnen het enige wat te doen was was de thee.. over het avond eten helemaal niet te spreken sommige dingen waren niet eens gaar of ze waren aangebrand... als je lekker in het bed wil liggenm moet je niet groten zijn dan 1.60 m anders lig je met je benen uit bed vaak geen warm water en de wc kon je bijna niet doorspoelen... de barman was wel erg leuk... verder wel lekker dichtbij winkeltjes en kroegjes.. disco is iets verder lopen maar wel erg gezellig dorpje strand zo`n 5 minuten lopen.. verder een top vakantie gehad

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 5simone09-02-2007

Ik ben afgelopen zomer naar dit hotel geweest. Zeer onvriendelijk personeel. Je mag niet eens je eigen water meenemen naar het zwembad! De eigenaar keek altijd onvriendelijk en begroette je nooit. De kamers zijn heel simpel, bedden zijn niet erg comfortabel, maar wij hadden wel een lekker balkonnetje. Verder is het 15 minuten lopen naar de discotheken, opzich niet erg, want dan zit je niet in de drukte. En een leuke en lange winkelstraat om de hoek. Het strand is ongeveer 3 minuten lopen. Al met al, een goedkoop hotel, maar dat valt er ook aan af te zien. De ligging is wel goed.

Gereisd in februari 2007

• 7Silvia04-09-2006

Mijn mening over dit hotel is, dat het een net hotel is, met een prima ligging, goed eten, niet luxe, maar zeker goed te eten. De kamers zijn erg schoon, elke dag schone handoeken en lakens, mooi uitizicht, en heel erg goedkoop. De mensen in het hotel konden ook duits en engels, maar wel een beetje gebrekkig. Ik heb hier een super hotel gehad, en we hebben vaak lawaai gehad en daar werd netjes en rustig voor gewaarschuwd. Erg leuk hotel, zeker voor 2 sterren!

Gereisd met partner in augustus 2006

• 4sas30-08-2006

ik ben erg makkelijk met een hotel, veel hoeft het niet te zijn, ik ben er toch bijna nooit...als de bedden een beetje comfortabel zijn ben ik gelukkig.maar dit hotel is echt slecht!de bedden hebben een spiralenbodem met hier en daar een plank omdat het doorzakt.de matrassen zijn 10cm dik,waardoor slapen op de bedden bijna onmodelijk is.alles valt van ellende uit elkaar.het is vies en vervallen.met de broodjes van het ontbijt kan je een gat in de muur gooien.verder ook geen uitgebreid ontbijt, vloeibare jam, zweterige kaas, sinaasappelsap is zure sinaasappellimonade en een koud blauw/paars eitje erbij. de baliemedewerkers spreken bijna alleen maar spaans. zeker geen aanrader dit hotel. niet voor jongeren, maar al zeker niet voor gezinnen met kinderen!

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Hotel Mar Eden info