Appartement Mar Blau

86 reviews over Appartement Mar Blau

• 2017
    9Tessa09-04-2017

Heerlijke locatie

Ruime schone appartementen. Vriendelijk personeel. En op loopafstand van het strand, wat wil een mens nog meer? Top dus!

• Oude reviews

9pirates_cave26-10-2013

Leuk appartement!!

Appt. Mar Blau Calella: Sleutel vh appt. kregen we al in de bus! Kwamen half 7 in de ochtend aan, konden er gelijk in, super!! Bij aankomst appt. hèèl schoon aangetroffen! Woonkmr met 2-pers. slaapbank/tv/eettafel, slaapkmr met 2-2pers.bedden,open keuken met koelkast/2-pits kooktoestel, badkamer met bad/douche/bidet/toilet, boiler net groot genoeg voor 2 pers., balkon/zitje, uitzicht op binnenplaats: zwembad, mooi verzorgde tuin. Helft vh complex wordt bewoont door lokale bevolking, vinden wij super!! Onder het complex een coctailbar, supermarktje (duur) en Spaanse Cantina (simpel, lekker eten). Na rotonde om de hoek bevindt zich een grotere Dia-supermarkt (300 mtr). Complex bevindt zich aan een wandelboulevard, 600 mtr vh strand, ideaal! 2e straat links zit je gelijk in het oude centrum van Calella. Receptie open: van 10u-12u en van 17u-20u. Op dag v vertrek hoefden we er niet om 10u 'smorgens uit, konden blijven tot 18u 'savonds. (Lang leve het Na-Seizoen!1) Leuk appartement!

Met oudere kinderen

• 6Annoniem10-09-2013

Echt nooit meer

Dit is echt een vreselijk appartement . Bij de receptie zijn ze echt niet aardig en behulpzaam als deze al open was.Wij zaten echt pal boven een cocktail bar en het was s'nachts net alsof ze in de kamer feest aan het vieren waren een andere kamer was niet te krijgen. We hebben zelfs het matras van het uitklap bed tegen het raam aangezet voor het geluid dit hielp ook niks Ook kwam de jeugd om 5 uur thuis en ging in de kamer nog even verder.De bedden waren veel te kort en niet opgemaakt bij aankomst.De schoonmaakster vertelde ons dat één van de liften niet te vertrouwen was in het gebouw.Wij zijn hier snel vertrokken en hebben een ander hotel kunnen regelen.Ik snap dat het voor jongeren goed te doen is want dat ben ik zelf ook geweest maar wij vonden het echt waardeloos.In onze ogen absoluut geen 3 sterren waardig meer een 1.

• 4niekie6721-07-2011

Nooit meer

Kamer zag er goed en schoon uit. Heel veel herrie van jongeren die schreeuwen. Pas een cocktailbar geopend beneden waar heel veel herrie tot vroeg in de ochtend te horen is. Airco moet je 30 euro per week voor betalen. Zijn ook Spanjaarden die daar een eigen kamer hebben gekocht en die zeiken het meest, en die kunnen schijnbaar alles maken daar, kinderen laten fietsen rond het zwembad en konijnen rond laten huppelen. geen aanrader voor oudere en gezinnen met kinderen. Ga hier nooit meer heen .

• 4Niekie6721-07-2011

Nooit meer

Geen aanrader schreeuwende jonge lui tot vroeg in de ochtend en pas een cocktailbar geopend beneden het appartement. Voor jonge lui leuk maar niet voor gezinnen met kinderen of ouderen. Sommige appartementen zijn gekocht door spanjaarden en dat zijn de grootste herrie schoppers, en maar zeuren over andere. Naar dit appart gaan wij nooit meer.

• 7Michael09-05-2011

Met vrienden goed qua uitgaan

Uitgaansleven is goed te doen, de ligging is dan ook perfect omdat het tussen de discotheken ligt.

• 8lars25-08-2010

goed appartement voor weinig geld!

wij zaten op de 4e verdieping aan de straatzijde. met uitzicht rechts de zee en links de bergen. We hadden net een nieuwe inrichting in ons appartement, dus de foto's hieronder klopten niet. Ons appartement zag er netjes en schoon uit. Hebben geen geluidsoverlast gehad en de ligging is ook top. 2 min op strand en 1 min van uitgaansgelegenheden. We zagen inderdaad wel eens her en der een miertje lopen maar als je goed rondkeek (eettentjes etc) zag je dat er een plaag was in calella ermee!

• 6Henry19-08-2010

Dit nooit meer

Wat een gigantische herrie 's nachts van jongeren die echt elke nacht schreeuwen over de gangen en slaan met de deuren. En dat tot minimaal 4 uur 's ochtends. Dat moet kunnen?

De receptie is van 1400 tot 1600 dicht. Als daar tussenin je transfer naar de luchthaven valt dan kan je dus zo'n 2 uur ter plekke moeten blijven wachten. De plaatsing van de locatie ten opzicht van het centrum en strand is prima.

Met oudere kinderen

• 1christian van der weerd04-08-2010

nooit meer na toe

wij gaan nooit meer naar dit vreselijke appartement. als je ziek wil worden moet je hier heen gaan,de eigenaar is een grote ...,personeel is onvriendelijk,de kamers zijn super slecht:,bedden kapot, schimmels in pannen en badkamer,mieren lopen overal,er word gewoon niet schoon gemaakt.kortom een groot drama,we hebben onze vakantie vroegtijdig beeindigd door deze puinbak!!!

• 5j01-08-2010

Redelijk appartement

Net terug van tien dagen Calella. Ligging inderdaad prima, alles op korte afstand aanwezig. Halverwege vakantie gewisseld van appartement, airco blies warme lucht ipv koude. Doordat het zo warm werd, begon de afvoer ontzettend te stinken. Pas na drie (!) dagen klagen een ander appartement gekregen. Personeel was niet vriendelijk of behulpzaam, volgens hen werkt een airco als er lucht uitkomt. Maakt niet uit of het warm of koud is. Bedden zijn ong. 1.80 lang, voor lange Nederlanders duidelijk aan de korte kant.

Appartementen waren bij aankomst wel heel schoon, alleen worden ze tijdens verblijf niet schoongemaakt, ook al staat dat wel in de omschrijving.

Kortom: redelijk appartement in die prijsklasse.

Tip: bij late terugvlucht is het mogelijk om app. voor 30 euro dag langer aan te houden.

0 tips over Appartement Mar Blau

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Afstand tot strand500 m
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats