Hotel Les Palmeressterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

52 reviews over Hotel Les Palmeres

• 9B & M21-08-2016

Super goed hotel, perfecte ligging

Vriendelijk personeel, lekker eten en schone kamers. Dichtbij het centrum en strand. Mooi fietspad langs het strand dat helemaal doorloopt naar Blanes.

minpuntje; er is geen fietsenstalling. We hadden 2 dagen een fiets gehuurd, maar moesten deze 's nachts parkeren in onze kamer op de 4e verdieping.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5Melissa23-11-2014

Dit hotel echt nooit meer!!

Afgelopen zomer ben ik samen met mijn vriend 10 dagen in dit hotel verbleven. De ligging is prima! Het hotel ligt in het centrum waar het elke dag druk is, dichtbij het trein station en het strand. Echter is het hotel ons erg tegengevallen. Het eten was vaak al afgekoeld en smaakloos, ook was er niet erg veel variatie. Gelukkig heb je veel eettentjes in het centrum, hier hebben wij grotendeels gegeten. Onze kamer had de meest verschrikkelijke ligging wat je kon bedenken, het was precies naast de lift. Tot 's avonds laat hoorde je de lift op en neer gaan, ook waren de kamers erg gehorig. Wij hadden erg luidruchtige buren, zo konden wij elke avond weer van hun geschreeuw genieten. Het hotel personeel is erg vriendelijk, alleen jammer dat ze slecht Engels spreken. Wij zijn vanwege de goede reviews op Zoover voor dit hotel gegaan, maar hebben hiervan geleerd dat je hier niet altijd van uit kunt gaan. Naar dit hotel zullen wij in ieder geval niet meer gaan.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Maroesja Irina24-07-2014

Absolute aanrader dit hotel

We hebben in vele hotels gezeten, maar deze is toch echt een van onze favorieten. De mensen zijn vriendelijk, zwembad is heerlijk en het eten is uitstekend. Echt een aanrader en dicht bij het stand, midden in het centrum, maar totaal geen overlast gehad.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Tim22-11-2012

Fijn hotel, aanrader

10 dagen geweest In September 2012 Eerste indruk bij aankomst was: "vergane glorie, hotel valt beetje tegen"
    Tweede en definitieve indruk: "dit is een heel fijn hotel, een aanrader" ++ pluspunten vlakbij centrum en strand en toch rustig vriendelijk personeel kamers worden dagelijks en goed schoon gemaakt goede bed -matrassen !! ontbijt en avond -eten: uitstekend verzorgd en lekker kleinschalig hotel met gezellige eetruimte -- minpunt(en) verouderde look, buiten en binnen hotelkamers aan de achterzijde vlakbij ander gebouw, is niet fijn swimming pool en eromheen is niet aantrekkelijk om te liggen/zitten

Gereisd met partner in september 2012

• 9david30-07-2012

om opnieuw te doen

heel vriendelijk onthaal vernieuwde mooie kamers goede ligging en zeer lekkere bufetten

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Tamaartje198214-04-2012

Mooi

Mooi hotel, het is een hele tijd geleden dat we hier zijn geweest, maar ik kan me wel herinneren dat we een fijne tijd hebben gehad in dit hotel. Het was toen net pas geopend. Lekker eten, dat kan ik me ook nog herinneren!

Gereisd met partner in mei 2002

• 10chris14-07-2011

Fantastisch Hotel. Echte aanrader.

Laaste twee weken van Juni 2011 voor tweede keer(eerste keer in September 2010) in dit hotel geweest. Kleinschalig Hotel(96 kamers). Grote, mooie, schone kamers met balkon.Prima ontbijtbuffet en avondbuffet. Strand om de hoek (300 meter), midden in centrum. Echt 4 sterren. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Garage beschikbaar (€ 10/dag).

Gereisd met partner in juni 2011

• 8M. van Seeters06-09-2010

Erg goed hotel, maar...

Onze 5e vakantie in Calella, de 1e keer in Les Palmeres. Een erg goed hotel, zeer schoon, vriendelijk personeel, zeer gunstige ligging. Het is echter geen echt vakantiehotel, in die zin dat men niet zo ingesteld is op mensen die langer dan enkele dagen blijven. Het eten is goed van kwaliteit, maar na zo'n dag of 4 komt hetzelfde menu weer langs. Als je daar dan 14 dagen bent, gaat steeds hetzelfde eten toch een beetje tegenstaan. Ik zou dit hotel nog wel een keer willen boeken, maar dan zonder avondeten. Al met al wel een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9natasja.johnny12-08-2010

Mooi Hotel voor o,a stedentripjes

Ivm met een formule 1 weekend op het circuit de catalunya hebben we in dit hotel gelogeerd. Mooie kamers, vlak bij het strand en vrij rustig. Ontbijt was compleet en netjes. Personeel was ook zeer vriendelijk. Omgeving is gezellig met zijn nauwe straatjes (je wil er alleen je auto niet parkeren). Het hotel beschikt over een parkeergarage (15 min. lopen) maar daar staat je auto wel safe. Hans en Grietje (hollands restaurant) is een echte aanrader. Super gezellig. Callela -Barcelona is ook goed te doen. Let bij het huren van evt een auto (airport) wel goed op en maak foto,s van gebreken en/of schade.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Jan Schilstra19-07-2010

uitstekend

30 jaar vakanties in Spanje, dit hotel is het beste vakantiehotel dat ik in al die jaren heb meegemaakt. Perfect onderhouden, 8 jaar oud ( 2010), mooie kamers, perfect eten en zeer goed personeel. Jammer alleen dat in dit 4 hotel bij het diner nauwelijks wordt gekeken naar de kleding. Een aanrader!!!

Gereisd met partner in juli 2010

1 tip over Hotel Les Palmeres

• Melissa, 23-11-2014

Wij zijn een dag naar Barcelona geweest, dit is echt een aanrader. Wij hebben zelf een treinkaartje gekocht, dat was 9 euro per persoon en een retour. Je moet wel goed opletten waar je uit moet stappen of iemand in de trein aanspreken. De treinen geven namelijk niet aan waar je je bevindt.

1 vraag over Hotel Les Palmeres

• sylvia, 11-05-2012

kinderzwembad

wie weet of er apart kinderbadje is en hoe diep die is?

david, 30-07-2012

er is geen apart kinderbadje het zwembad gaat van 0.90 cm tot 1m 40 in het zwembad is er ook een bubbelbad voorzien

Hotel Les Palmeres info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages