Hotel Kaktus Playa

42 reviews over Hotel Kaktus Playa in het Nederlands

Mijn man en ik hebben 10 dagen verbleven in dit hotel

Ingrid en François
7-8-2005

Mijn man en ik hebben 10 dagen verbleven in dit hotel. Wat moet je meer hebben? Alles bij de hand. Heerlijke maaltijden en keuze voor ieders mondje. Wel een paar nachten wakker geworden van het lawaai van de discotheekgangers, maar ja...... 't is vakantie hé. Personeel zeer gedienstig, deden alle moeite om Frans en een mondje Nederlands te spreken. Animatie 's avonds voor elk wat wils. PUUR GENOTEN, EEN AANRADER.

Gereisd Anders in augustus 2005

Ik ben hier 2 weken geweest, had uitzicht op de straatkant

Bo Michels
28-7-2005

Ik ben hier 2 weken geweest, had uitzicht op de straatkant met discotheek voor onze neus!! Dit heeft helemaal niet voor overlast gezorgt. Ik heb het er onwijs naar mijn zin gehad en ga volgend jaar weer daarheen!! Het eten was zeer gevarieërd..en meestal erg lekker!! Kortom... top hotel!! Een echte aanrader..

Gereisd Anders in Thu Jul 28 2005 14:30:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben hier een top vakantie gehad, ik vond het heel de

Ingrid
24-7-2005

We hebben hier een top vakantie gehad, ik vond het personeel heel vriendelijk.. Wij lagen aan de straatkant, maar wij hebben helemaal geen overlast gehad, terwijl je uitzicht had op een discotheek! Als je aar het strand wilt moet je ongeveer 5 minuutjes lopen.. maar daar is het wel mooi! Als je in de omgeving vertelde dat je in Kaktus Playa zat zeiden ze dat het een van de beste hotels was in Callela... Als je goedkoop wilt zitten en veel luxe wilt hebben is dit echt een aanrader!!!

Gereisd Anders in juli 2005

Als je vind dat dit hotel 4 sterren verdiend heb je nog in

Ellie
8-7-2005

Als je vind dat dit hotel 4 sterren verdiend heb je nog nooit in een 4-sterren hotel verbleven. Het heeft wel vriendelijk personeel, maar sommige zijn erg onvriendelijk. De vloer bij het zwembad is vies, wordt nooit gesproeid. Om 5 uur kijken ze al van het zwembad af. En het receptie personeel was ook niet zo vriendelijk. Onze koelkast deed het maar half. 2x gemeld aan de recptie. Ze zeiden dat er niets aan de hand was met die koelkast. Ik ga er vast niet meer heen.

Gereisd Anders in Fri Jul 08 2005 01:54:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt een geweldig hotel

Paul
1-6-2005

Echt een geweldig hotel. Ben er al 4 keer geweest maar het blijft even goed. Super vriendelijk personeel en zeeeeeeeeer lekker eten. Deel de mening dat het een 4 sterren hotel is voor de prijs van een 3 sterren! Een echte aanrader!

Gereisd Anders in juni 2005

Zeer goed hotel met een erg goede prijs kwaliteit Het is 2

Armand
16-5-2005

Zeer goed hotel met een erg goede prijs kwaliteit verhouding. Het is een paar jaar geleden gerenoveerd: ruime kamers met een mooie badkamer en de kamers hebben een erg groot balkon. Het eten is erg goed; buffetvorm met veel keus. Ik ben vorig jaar 2 weken geweest en heb iedere dag een ander menu gehad. In mijn ogen is het een 4-sterren hotel voor een 3-sterren prijs. Het is zo goed bevallen dat ik dit jaar weer naar Kaktus Playa ga.

Gereisd Anders in Mon May 16 2005 13:17:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer mooi hotel

Dick
14-5-2005

zeer mooi hotel. goed eten. vriendelijke bediening. ga voor de derde keer naar dit hotel, een echte aanrader.

Gereisd Anders in mei 2005

Een heel erg leuk hotel, ik ben zelf nog jong en het was

Milou
9-5-2005

Een heel erg leuk hotel, ik ben zelf nog jong en het was voor mij echt SUPER! Disco was 5minuten lopen, strand was 1minuutje lopen, vlak bij de winkels! Egt PERFECT! Ik wil er volgend jaar weer heen! De barjongens zijn Zwaar okay, en de rest van de bediening 0ok hoor! Het eten is TE lekker (3kilo aangekomen maar toch!) Ik Raad iEdereen dit h0tel aan!!

Gereisd Anders in mei 2005

Superhotel! Aardig en vriendelijk personeel

Ilona
24-4-2005

Superhotel! Aardig en vriendelijk personeel. Het eten is erg goed. Ik zou alleen wel adviseren om een kamer te vragen die niet aan de straatkant zit, want dan hoor je discotheek wel erg hard. Het hotel zit lekker dichtbij alles.

Gereisd Anders in Sun Apr 24 2005 11:07:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Als je naar dit hotel gaat moet je zeker oorstopjes De wel

Petra Maex
12-4-2005

Als je naar dit hotel gaat moet je zeker oorstopjes meenemen. De muren lijken wel van karton. Als het mogelijk is zou je ook moeten vragen om aan de binnenzijde van het hotel een kamer te boeken. Wij lagen net aan de straatkant en daar was het volop feest tot 's morgens. spijtig genoeg! Hotel op zich is héél héél héél goed, personeel vriendelijk, lekker eten, wel is het zwembadje wat klein, maar dat is typisch voor spanje. Niet te vergelijken met Turkije hé.

Gereisd Anders in april 2005

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Playa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.