Hotel Kaktus Playastersterster

• Jacuzzi
  • Sauna

159 reviews over Hotel Kaktus Playa

• 9francien26-09-2006

We zijn net terug van vakantie met het hele gezin,we vonden het een prima hotel,zeer goed en verzorgd eten,er werd goed schoongemaakt heel vriendelijk personeel en toen 1 van ons jarig was kregen we een fles champagne op onze kamer bezorgd,heel attent !! Ook vonden we het heel aardig dat we s'morgens bij aankomst mee mochten ontbijten terwijl ons halfpension s'avonds pas in zou gaan. 1 minpuntje,de bediening aan de bar,dat ging erg traag

Gereisd in september 2006

• 7Danielle en Monique17-08-2006

Een goed, netjes verzorgd 3 sterren hotel, het is zijn 3sterren ook waard.Het eten is goed, genoeg keus, de ligging, 5 minuten lopen van het strand en er tegenover een discotheek ook prima dus.De kamers zijn inderdaad beetje gehorig,van de disco heb je weinig last als je echt rust wilt moet je gewoon niet naar een costa gaan.Treinstation ligt iets verder 20minuten lopen, het zwembad is groot genoeg erg druk was het er nooit en dit hotel heeft t beste zwembad van alle hotels in calella!Kamers worden fatsoenlijk schoongemaakt, altijd nieuwe handdoeken ect. Wij hebben een top vakantie gehad!

• 10fokko en annet07-08-2006

net terug uit kaktus playa,was een zeer goed hotel,alleen de animatie kon wat beter.personeel was erg vriendelijk.we waren blij dat wij de kamer aan de zwembad kant hadden.aan de weg kant zat een discotheek,dus erg gehorig.het strand vonden we met die steentjes niet zo fijn.calella is een echte aanrader om heen te gaan,we hebben het heel leuk gehad.

• 9N.Y van der Veen04-08-2006

Net terug uit dit hotel, een pluspunt het eten is super, niets op aan te merken. De bediening tijdens het eten is goed maar bij een bestelling aan de bar binnen of bij het zwembad laten ze je rustig 10 minuten wachten. De animatie is slecht als je er 2 weken zit maak je zo hetzelfde weer voor de tweede keer mee, voor kleine kinderen is er geen animatie team aanwezig snap ik niet voor een hotel die hoog aangeschreven staat. van de 3 jaar in verschillende hotels zaten hier veel luitruchtige jongeren de nachtportiers kunnen alleen maar spaans spreken. spreken,bereik je dus niets mee als je komt klagen, hier zouden hardere sancties voor moeten zijn. kortom wel een fijne vakantie gehad eten is echt top maar de rest viel mij tegen, er waren toch wel een aantal minpuntjes.

• 9Moniek.03-08-2006

Ik ben gisteren terug gekomen uit dit hotel. Het is een erg mooi hotel, met lekker eten. Een mooi zwembad. Goede service. Er zijn een paar dingen die me zijn opgevallen. In het hele hotel is geen kaktus te vinden, en dat vind ik raar voor een hotel dat Kaktus Playa heet. Ik vond het schoonmaken matig, wel iedere dag een lekker fris bed, en nieuwe handdoeken. Oppervlakkig schoon gemaakt. Onder het bed heb ik niet durven kijken. Verder vind ik een nadeel dat er geen directe bussen rijden in Calella. Je moet eigenlijk alles te voet doen, en dat terwijl Calella redelijk groot is. De trein is wel goed geregeld en snel. Alleen ligt ver van het hotel af en is met 38 graden best een eindje wandellen.

• 9Ivo01-08-2006

Heel goed hotel. Ligt direct aan de uitgaansstraat dus ideaal als je met een groep jongeren bent. Eten is ook heel lekker en bij het zwembad zijn er bijna altijd ligstoelen vrij. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Enigste minpuntje is dat de kamers vrij gehorig zijn. Verder is het hotel echt een aanrader.

• 9Fam v/d Kooij31-07-2006

Prima hotel, vorig jaar in augustus geweest dan zijn er wat meer ouderen. Nu waren we er de laatste 2 weken van juli erg veel jongeren. Maar zeer zeker een aanrader.

• 8Rudy30-07-2006

kben net 1 dag thuis

het was egt top

het lag op de hoek van discotheken personeel was vriendelijk gewoon goed

• 9Fam. de Kievit23-07-2006

Wij zijn in juni 2004 in dit hotel geweest, geweldig. Eind september gaan we weer. Dat wordt genieten van het heerlijke eten en de vriendelijkheid van het personeel. Een prima stek op vandaar uit Barcelona een paar dagen te bezoeken. Kortom een AANRADER. We tellen de weken af tot ons vertrek

• 8Ikke23-07-2006

Wij zijn vorig jaar geweest in Kaktus Playa. Het eten was wel goed. Er was alleen weinig animatie en ook het zwembad was wel klein. Je hebt in Calella wel betere hotels.

4 tips over Hotel Kaktus Playa

• Jonne, 28-06-2014

Het is verder een heel mooi hotel, een van de mooiere van Calella, dus als je van een hotel houd dan is het zeker een aanrader, maar dan wel zonder eten boeken. Want wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om maar te gaan uiteten, omdat we niet ziek wilden worden van bijvoorbeeld de rauwe kip.

Als je de mogelijkheid hebt, ga naar Tossa de Mar, Mataro, Besalu en zeker ook naar Barcelona, wat heel makkelijk met de trein te bereiken is. Voor €19,50 een retourtje met 2 volwassenen.

• Rolf, 22-11-2012

Wil je van het hotel naar het treinstation? Dat is al gauw 20 minuten lopen. Maak gebruik van het treintje dat door heel Calella rijdt. Stopt 5 passen van het hotel en komt ieder half uur langs.

• m.poos, 06-11-2011

mooi hotel vlakbij het strand en met de trein ben je met een uurtje in Barcelona voor slechts 7,70 retour. leuke lange winkelstraat met voor iedereen wel wat te vinden. ga niet naar pineda de mar want dat is saai.

6 vragen over Hotel Kaktus Playa

• Marvel, 22-08-2016

Nederlandse televisiezenders

Zijn er Nederlandse televisiezenders te ontvangen op de kamer?

• Toontje59, 05-03-2016

All in

Ik vind op de websites bij het boeken van hotel Playa Cactus geen referentie naar All in formule maar enkel vol pension. Toch staat er in de recencies een verwijzing naar All in. Is er nu wel of niet de mogelijkheid om te boeken met all in formule?

• Tascha, 15-12-2013

kindvriendelijk?

Wie weet of dit hotel aan te bevelen is met kinderen (10 jaar). En de zee....loopt die net zo stijl af als in malgrat de Mar?? En is Callela zelf ook aan te raden?? ik ben er geweest in 1993, wel in ander hotel, maar ik vond het maar smerig overal en ongezellig, is dit misschien veranderd?? Ik zoek de gezelligheid van Malgrat ....

Tascha, 09-04-2014

Hallo Elly

Bedankt voor de reactie.....dan moeten we toch naar iets anders kijken, want kinderanimatie is toch wel belangrijk.

Elly, 09-04-2014

Beetje laat antwoord maar wie weet heb je er nog wat aan. Ik ben zelf vorige zomer in dit hotel geweest. Voor kinderen wordt dit hotel afgeraden, er is bijna geen animatie en helemaal geen animatie voor kinderen. De zee loopt na een paar passen redelijk stijl af al weet ik niet hoe dat in Malgrat is. Calella zelf is een heel leuk en sfeerfol plaatsje. Zijn toen 4 avonden de winkelstraat in geweest en verveeld nooit, super gezellig. Als je naar dit hotel gaat raad ik de premium kamers aan.. veel extra's voor maar weinig geld (gratis wifi, ligbedden+parasol bij het strand, minibar enz). Kamers zien er oubollig uit maar is wel van goede kwaliteit. Smerig heb ik totaal niet meegemaakt.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald