Hotel Kaktus Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag31°23°
Hotel Kaktus Playa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kaktus Playa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Soladore
De Jong Intra
De Jong Intra

11 reviews over Hotel Kaktus Playa in het Nederlands

Toppertje en idd jammer dat er zoveel Russen zijn

Familie van de Pol
18-8-2009

Dit hotel is een aanrader als je van lekker luieren houdt. Wij zijn vakanties in appartementen gewend en vonden dit natuurlijk luxe. Jammer is dat er idd zoveel Russen zijn die het niet gewend zijn om 2 keer te lopen voor een bordje eten maar in 1 x voor een heel weeshuis op hun bord gooien zodat de schalen zo leeg zijn en jij kan wachten op een volgend rondje. Wat er wel is dus eigenlijk geen probleem maar wij laten nog graag een beetje voor degene over die achter je staat te wachten. Entertainment is niet veel bijzonders en verwacht dan ook geen avonden vermaak want dat is er niet of nauwelijks. Er zijn bars ed genoeg maar ook weer voor de jeugd. Ach wij hebben ons ook prima vermaakt met een avondwandeling, shop rondje, stokbroodje bij maanlicht op het strand of een afzakkertje in de bar van het hotel. Al met al is het wel een hotel om nog eens terug te gaan want wij hebben ons prima vermaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Playa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.