Hotel Kaktus Playa

156 reviews over Hotel Kaktus Playa in het Nederlands

Russen hotel

frank everaerts
6-8-2011

hotel wort gedomineerd door russen ie zich werkelijk als varkens gedragen in eetzaal.overvolle borden,tassen die worden volgestopt met eten als ze de eetzaal verlaten. calella is een leuk plaatsje maar na 8 agen heb je het er echt wel gezien.voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Groot, dichtbij strand/boulevard

ankie
27-6-2011

Het is een hotel met erg veel kamers. ruim balkon (groot genoeg voor 4 pers.). Kamers worden goed schoongemaakt. Eten is prima, veel keus; wel druk in eetzaal. Personeel is uiterst vriendelijk. Calella heeft een goede treinverbinding: in ruim een uur in Barcelona (rechtstreeks!), retour voor nog geen €8,-. Er is een leuke wandelboulevard en een heel lange winkelstraat. Ook wandelmogelijkheden en fietsenverhuur.

Gereisd Met partner in Sat Jun 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewldig hotel

dirkenmarijke
21-6-2011

Wij zijn met een groep van 32 personen in hotel Kaktus geweest voor het zangfestival. Het is een prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Niets was hen te veel. Het eten was prima en ruim voldoende. Als wij iets extra,s wilden bv eerder eten ivm optredens dat werd dat met een glimlach voor ons geregeld en werden er lange tafels neergezet zodat we met elkaar konden eten. Ook de kamers waren prima en werden keurig schoon gehouden. Het hotel ligt dicht bij het strand. Dit hotel is echt een aanrader. Ook was het zo dat om 24.00 uur in pricipe de bar werd gesloten zodat er na die tijd ook geen herrie meer gemaakt kon worden. Wij hebben met de gehele groep genoten

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Prima

Rachel
9-2-2011

Ik ben met vriendinnen in dit hotel geweest. Mooie kamers en voor een stapvakantie een ideaal hotel!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Prima Hotel

Liesbeth
20-10-2010

We zijn hier van 12-10 tot 19-10 geweest. Ligging uitstekend, net buiten centrum maar toch ben je zo in het centrum. Dus geen last van overlast. Eten zeer uitgebreid soms wat lauw maar wel heerlijk. Thema-avonden zijn super! Animatie niet veel van meegekregen. Alleen 's avonds was er animatie. Personeel is vriendelijk. Hotelkamers zijn schoon. Volgens jaar weer opnieuw naar dit hotel maar in spetember. Dagen zijn dan toch wat langer.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Goed hotel , maar inderdaad te veel Russen

Cees
11-10-2010

Wij zijn hier van 25 september tot afgelopen zaterdag geweest , hebben ons wel aardig vermaakt in het hotel ,alleen is het wel lastig als je een superieur kamer hebt wel steeds dat aan moet geven bij de balie om gebruik te maken van het binnen zwembad ,sauna en bubbelbad . Personeel van het hotel is uiterst vriendelijk , zeer behulpzaam .

-minpuntje-

Eten was inderdaad vaak erg lauw tot koud en ook ditmaal waren er veel russen , die opzijn zachtst zeer sjacherijnig kijken , "SJESUS JE BENT OP VAKANTIE HOOR KIJK EENS VROLIJK JOH" dacht ik , maarja dat zit er niet bij ze in , wij hebben ons wel vermaakt in dit hotel , Calella , en Barcelona

Gereisd Met partner in september 2010

Een prima hotel

tonny
11-10-2010

Kaktus Playa is een prima hotel. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Van de Russen die er waren hebben wij geen last gehad. Het is maar net waar je je aan stoort. de kamers zijn ruim en schoon. Door de glazen balkons zit je wel te kijk, maar dat is dan ook het enige minpuntje aan dit hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2010

Teleurgesteld

Walter van B.
3-10-2010

Wij kwamen reeds 5 keer naar dit hotel. Alles OK behalve het eten. Sedert de komst van de Russen zie je de kwaliteit van het eten er jaarlijks op achteruit gaan. Met hetzefde budget moet de kok nu 50% meer eten bereiden want de Russen laden hun borden boordevol en laten dan alles onaangeraakt achter, of nemen het mee in hun tassen. Enkel de thema-avonden (2 keer per week) zijn goed. De andere avonden zijn wij op restaurant gegaan. Het lauwe eten drijft in het vet op het buffet. Toch maar eens gaan uitkijken naar een ander hotel lijkt ons aangewezen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig degelijk, maar saai hotel

Familie Kolk
2-9-2010

Een redelijk tot goed hotel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Er is geen tot weinig sfeer, geen levendigheid.In de periode dat wij er waren, inderdaad 80% russen. Het hotel behoort tot een keten waaronder ook Hotel Volga en Florida park in St. Suzanna valt. Het personeel is ontzettend aardig, en doen hun stinkende best. Het eten is ok, de thema's zijn goed,maar er is weinig afwisseling in het buffet, na 10 dagen heb je het dan ook echt wel gezien. Daarnaast is het eten nooit echt warm. De desserts zijn heerlijk. De animatie is gericht op 60 plussers (man met keybord)en is niet meer van deze tijd.Hier mag het managment echt meer aandacht aan besteden. De ligging van het hotel is prima, op loopafstand van strand, stadje en barretjes. Het hotel is niet geschikt voor kleine kinderen of tieners, meer voor oudere. De kamers zijn netjes en worden goed schoon gehouden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

prima ,verzorgd schoon hotel.

fam beckers
31-8-2010

we zijn in het hoogseizoen hier geweest, aug, Alles prima verzorgd, vriendelijk personeel, schoon en netjes onze kamer. Het eten was perfect, zeker als verrassing de thema avonden die we hebben meegemaakt, zoals mediterrannee en middeleeuwen. Onze superior kamer voor 3 personen was ruim genoeg,Bedden ook prima., koelkast koelde matig. er waren voldoende winkels in de buurt. Het entertaiment 's avonds in het hotel was middelmatig. hoewel er russische gasten in het hotel waren hebben wij hier geen last van gehad. In aug ligt de bouw stop. dus weing lawaai

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Playa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.