Hotel Kaktus Playa

• 5Danny17-10-2012

Prima

Best een aardig hotel.

pluspunten +Uitgebreid ontbijt +Mooi zwembad gedeelte +Afwisselde maaltijden

Minpunten -Wifi is tegen betaling. -Peroneel is zakenlijk, zit totaal geen spontaniteit bij op 1 leuk vrouwtje na bij het eten. -Weinig sfeer. -Uitzicht voor ons was minder (straat zijde). -Gehorig.

!! let op voor de mensen met kinderen niet doen !! Kinderen mogen hier niets, en er totaal niks voor ze te doen.

Conclusie, voor de prijs kwaliteit verhouding kunt u beter voor een ander hotel kiezen.

• 9ger en gerda16-10-2012

Super hotel

Prima hotel , vriendelijk personeel , superschone kamers , lekker en afwisselend eten , vooral de speciale thema avond diners waren super . erg veel russen waar wij overigens geen last van hebben gehad , ook het onbeschofte hebben wij niet ervaren , dit wel van een aantal onbeschofte Nederlanders die met hun gedrag en lawaai de boel minder prettig maakten , maar hier kan het Hotel zeker niets aan doen , en dit mag hun ook niet verweten worden . Het viel ons op dat de prijzen in het hotel en op de terassen erg laag waren . leuke meevaller .

• 9poos10-09-2012

prima hotel en vriendelijk personeel.

Wij zijn vorig jaar met 5 personen geweest in de herfsvakantieeen geweldige vakantie gehad lekker eten en heel vriendelijk personeel. Alleen die russe hele nare mensen jatten alles mee ook bestek en borden,kopjes daar mag wel op gelet worworden. Over 3 weken gaan we weer.Yes kan niet wachten.

• 9corrie &ger 81&83 jaar oud24-06-2012

voor herhaling ja.

zeer tevreden zou niet weten wat ik klagen zou kamer,eten,personeel,top.

• 8LUC11-06-2012

Zeker nog een keer

wij boekten 3 kamers in dit hote; het eten (altijd buffet) was van prima kwaliteit. 's Morgens zelfs cava bij het ontbijt. Zeer vriendelijk onthaal, vnl. in het restaurant. Op enkele minuten wandelen van een zeer lange winkel/wandelstraat. Prima verblijf gehad.

• 10m.poos06-11-2011

leuke plaats en mooi hotel

we zijn hier geweest met touroperator mooi hotel en erg vriendelijk personeel. alleen die russen zijn erg onbeschoft zetten de tas op schoot en laden alles in eten en servies hebben overal schijt aan. leuke thema avonden en alles netjes onderhouden. elke dag schonen handdoeken en elke dag wat anders wat betreft eten. heel vriendelijk personeel vooral ruben en de dames in de eetzaal. elke dag wel wat anders te eten voor iedereen is er wel wat en wij vonden het er heerlijk.

• 8Miranda26-09-2011

Prima hotel

Het is een prima hotel. Je zit wel een stukje van het centrum en het station af. Het strand is binnen loopafstand. Het zwembad is niet erg groot en er is weinig zon. Het personeel is heel erg vriendelijk. Het eten is heerlijk en er is veel variatie. De kamers zijn ruim. Wij hadden een familiekamer, 2 kamers met een tussendeur en een gezamelijk balkon, erg gezellig. Met de trein kun je voor weinig geld de hele costa af.

• 9HSR20-09-2011

Aanradert

Net en verzorgd hotel, dat er s' avonds spectaculair uitziet! Verzorgde kamer, airco deed het alleen niet en de huur van kluis en mini-bar waren nogal prijzig! Ruim balkon! Geen enorm zwembad met gelukkig wel veel diepteverschillen en heerlijk water (zilt, dus geen chloor en niet te zout)! Eten was overweldigend, echt enorm veel keus en voor Spaanse begrippen van prima kwaliteit! Een aanrader

Met vrienden

• 8Marjan14-09-2011

Prima hotel!!!

Ons verblijf in Kaktus Playa is ons zeer goed bevallen. Dicht bij strand (tunneltje trein onder door). Prima eten met ontzettend veel keus. Er is altijd wel iets van je keuze bij. Vriendelijk personeel. Kamer niet ontzettend groot maar wel netjes en fijn balkon. Van hotel naar einde centrum is een aardig stukje lopen.

• 8Collin21-08-2011

Geweldig hotel en zeker nog een keer!

We hebben het heel erg naar onze zin gehad aan het zwembad en in het hotel zelf, het personeel was bijzonder vriendelijk en ik voelde me op dag 1 al helemaal thuis! het eten was heerlijk en ik vond de thema-avonden altijd heel goed georganiseerd en mooi versierd. de kamers waren ruim en er was een televisie waarop ik spaanse Icarly heb gekeken :D een minpuntje was dat de badkamer een beetje klein was en op de eerste dag het kont afspoel dingetje smerig was... Verder een top hotel en ik raad het iedereen aan die naar Calella toe gaat!
    Ik ben 14 jaar dus sorry voor het kont afspoel ding ik weet niet meer hoe het heet :D

Met vrienden

4 tips over Hotel Kaktus Playa

• Jonne, 28-06-2014

Het is verder een heel mooi hotel, een van de mooiere van Calella, dus als je van een hotel houd dan is het zeker een aanrader, maar dan wel zonder eten boeken. Want wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om maar te gaan uiteten, omdat we niet ziek wilden worden van bijvoorbeeld de rauwe kip.

Als je de mogelijkheid hebt, ga naar Tossa de Mar, Mataro, Besalu en zeker ook naar Barcelona, wat heel makkelijk met de trein te bereiken is. Voor €19,50 een retourtje met 2 volwassenen.

• Rolf, 22-11-2012

Wil je van het hotel naar het treinstation? Dat is al gauw 20 minuten lopen. Maak gebruik van het treintje dat door heel Calella rijdt. Stopt 5 passen van het hotel en komt ieder half uur langs.

• m.poos, 06-11-2011

mooi hotel vlakbij het strand en met de trein ben je met een uurtje in Barcelona voor slechts 7,70 retour. leuke lange winkelstraat met voor iedereen wel wat te vinden. ga niet naar pineda de mar want dat is saai.

6 vragen over Hotel Kaktus Playa

• Marvel, 22-08-2016

Nederlandse televisiezenders

Zijn er Nederlandse televisiezenders te ontvangen op de kamer?

• Toontje59, 05-03-2016

All in

Ik vind op de websites bij het boeken van hotel Playa Cactus geen referentie naar All in formule maar enkel vol pension. Toch staat er in de recencies een verwijzing naar All in. Is er nu wel of niet de mogelijkheid om te boeken met all in formule?

• Tascha, 15-12-2013

kindvriendelijk?

Wie weet of dit hotel aan te bevelen is met kinderen (10 jaar). En de zee....loopt die net zo stijl af als in malgrat de Mar?? En is Callela zelf ook aan te raden?? ik ben er geweest in 1993, wel in ander hotel, maar ik vond het maar smerig overal en ongezellig, is dit misschien veranderd?? Ik zoek de gezelligheid van Malgrat ....

Tascha, 09-04-2014

Hallo Elly

Bedankt voor de reactie.....dan moeten we toch naar iets anders kijken, want kinderanimatie is toch wel belangrijk.

Elly, 09-04-2014

Beetje laat antwoord maar wie weet heb je er nog wat aan. Ik ben zelf vorige zomer in dit hotel geweest. Voor kinderen wordt dit hotel afgeraden, er is bijna geen animatie en helemaal geen animatie voor kinderen. De zee loopt na een paar passen redelijk stijl af al weet ik niet hoe dat in Malgrat is. Calella zelf is een heel leuk en sfeerfol plaatsje. Zijn toen 4 avonden de winkelstraat in geweest en verveeld nooit, super gezellig. Als je naar dit hotel gaat raad ik de premium kamers aan.. veel extra's voor maar weinig geld (gratis wifi, ligbedden+parasol bij het strand, minibar enz). Kamers zien er oubollig uit maar is wel van goede kwaliteit. Smerig heb ik totaal niet meegemaakt.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald