Hotel Kaktus Playa

Meer hotelinfo

159 reviews over Hotel Kaktus Playa

• 8Casper en Silvia13-09-2015

Mooi hotel

Heerlijk hotel met mooi zwembad, 200 meter naar het strand. Ruime kamers, badkamer is iets gedateerd, je moet douchen in het bad staand. Winkelstraat van Callela is op ongeveer 1000 meter. Met de trein voor 10 euro retour naar Barcelona in ongeveer een uur is goed te doen.

• 9Jacqueline Post13-08-2015

Heerlijk, mooi, goed hotel

Dit is al het derde jaar dat ik hier heen ben geweest. eerst 2 jaar met mijn dochter en nu met mijn vriend. Pracht hotel die ze aan het renoveren zijn. maar niet in de zomerperiode. Echt mooi geworden. ik heb begrepen dat ze de kamers ook nog gaan doen. Wij hadden een privilege kamer iets meer prijs voor wat extra dingen. bv wifi op de kamer. badlakens, strandbedden en parasol. lag doosje chocolade op bed en een bon voor een gratis cocktail. Het eten is heerlijk, genoeg en voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel. Niet aan een te drukke straat toch redelijk dicht bij het centrum. Wij hebben genoten en vind dit hotel echt een aanrader.

Een dagje met de trein naar Barcelona is makkelijk te doen. De trein ligt op 20 min. lopen van het hotel.

• 8Rolf & Els09-06-2015

Gedeeltelijk gerenoveerd hotel

Kaktus Playa is en gerenoveerd hotel. De kamers zijn niet erg groot en de badkamer moet nog gerenoveerd worden , douchen in de badkuip met een plastic voorhang dit gaat echt niet meer. Zeer vriendelijk personeel met een goede service. Bij aankomst ontvingen wij een bon voor een gratis ontbijt, en hierna mochten wij ook meteen op de kamer!! Het ontbijt in het hotel is super. Het avondeten was minder en zeker de kwaliteit van de vleesgerechten was minder. Misschien beter inkopen en de kok een keer op cursus en dan nog het eten even warm houden! Wat in het restaurant ook niet zo goed is bevallen, sommige tafel staan wel erg dicht tegen mekaar aan.

• 9a.kersten15-05-2015

mooi hotel

hotel kaktus playa is zeer goed personeel vriendelijk en proberen ook nog in het nederlands terug te praten

Anders

• 9stoutemans26-04-2015

geweldig hotel

wij zijn nu voor het 3 jaar in hotel kaktus playa zeer goede service vriendelijk personeel ontbijt prima avondeten zeer goed niet te vet houden ook rekening met je als je een dieet hebt wel even aangeven doen ze niet moeilijk over. kamers goed onderhouden om de dag schone lakens en iedere dag schone handdoeken. voor ons volgend weer het zelfde hotel. het is nu gedeeltelijk gerenoveerd aanstaande winter gaan ze de etage,s aanpakken staat in de planning.wij hebben weer ontzettend genoten in kaktus playa .en ja die mensen die klagen over eten het is niet zo als thuis je moet je maar aanpassen. echt een aanrader toppie👍

• 9mea_van_haaren09-02-2015

Eerdere recensie kwaliteit eten

Sedert vele jaren behoort kaktus playa tot één van onze vaste vakantieadressen. Door een slechte recensie van een jong stel m.b.t. de kwaliteit van het eten voelen wij ons genoodzaakt te reageren. Wij zijn nl. in die tijd ook in Kaktus Playa geweest. Waarschijnlijk is hier sprake van jeugd die niet weet wat goed eten is. Kaktus Playa onderscheidt zich namelijk net vanwege het goede en gevarieerde eten van andere hotels. Er is voor ieder wat wils. N.b. wij zijn gewend om te eten in goede tot zeer goede restaurants, dus wij weten waar we het over hebben. Kaktus Playa is voor een hotel in deze prijsklasse geweldig. Voeg dat toe aan de perfecte ligging ten opzichte van de nabij gelegen mooie baaien en een mooie vakantie is gegarandeerd.

• 7Rita08-08-2014

Binnen zwembad te koud

We zijn dit jaar voor de 5de keer in Kaktus Playa geweest en altijd is het ons prima bevallen. Buiten zwembad en vooral ook de spa/sauna/turkse sauna/bubbelbad. Dit jaar was de temperatuur van het binnenzwembad en het bubbelbad koud. Als reden werd aangegeven dat het om hygiënische reden aangepast is. Helaas werd er niets aan gedaan en meteen is het dan niet meer lekker om in het frisse water te relaxen. Personeel ontzettend vriendelijk en wat opvalt is dat we in al die 5 jaar steeds hetzelfde personeel zien. Plus punt dit jaar was dat we om half 10 direct na het onbijt op de dag van aankomst al in onze kamer konden.

Met jonge kinderen

• 7Jonne28-06-2014

Het hotel fantastisch, het eten dramatisch.

Mijn vriendin (18) en ik (20) hadden een half pension geboekt. De kamers waren netjes, werden elke dag heel goed schoon gemaakt. Het personeel van de receptie erg vriendelijk, evenals de schoonmaaksters.

We hadden een kamer met uitzicht op het zwembad, het balkon is goed en best groot, vooral voor 2 personen. Het hotel ligt op loopafstand van het strand, ik gok 100 meter lopen en dan sta je in de zee. Het hotel ligt in het oude gedeelte van Calella.

Het eten was echt dramatisch slecht, rauwe kip, gehakt wat nog rood van binnen was, friet dat in het vet verzoop, weinig keuze aan vlees. Het lijkt er op dat ze het goedkoopste van het goedkoopste hebben gekocht, en dan nog super slecht klaar maken. Daarbij is de eetzaal echt een kippenhok en het personeel is erg onvriendelijk integendeel tot het personeel van de receptie. De airco in de eetzaal op vries stand, dus in een t-shirt en korte broek wil je daar niet zitten. En je zit op 10cm te eten van andere hotel gasten.

• 2slegers luc23-06-2013

dit nooit meer

hotel kaktus playa* komt over als een zeer goed hotel is het ook maar!!!!!! de keuken laat zeer veel te wensen over :het warm eten was alles behalve warm om niet te zeggen koud op 16-6-2013 hebben mijn vrouw en ik er ook een bactrieele voedsel- vergifteging opgelopen vacantie voor de rest naar de vaantjas hebben daar en alleen daar gegeten en gedronken hadden er een all in

een pluspunt personeel zeer vriendelijk

• 8Rolf22-11-2012

Prima Hotel

Voor de derde keer in Kaktus Playa geweest. Dit is een prima hotel om te vertoeven. Dicht bij het strand en op loopafstand van het centrum. Medewerkers zijn altijd vriendelijk. Het eten is voortreffelijk. Diverse thema's zelfs in het laagseizoen. Entertainment 's avonds is wat minder, maar dan loop je toch meestal door gezellige straatjes van Calella. Er is maar 1 minpuntje in het hotel en dat is kamer 1.

Met vrienden

4 tips over Hotel Kaktus Playa

• Jonne, 28-06-2014

Het is verder een heel mooi hotel, een van de mooiere van Calella, dus als je van een hotel houd dan is het zeker een aanrader, maar dan wel zonder eten boeken. Want wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om maar te gaan uiteten, omdat we niet ziek wilden worden van bijvoorbeeld de rauwe kip.

Als je de mogelijkheid hebt, ga naar Tossa de Mar, Mataro, Besalu en zeker ook naar Barcelona, wat heel makkelijk met de trein te bereiken is. Voor €19,50 een retourtje met 2 volwassenen.

• Rolf, 22-11-2012

Wil je van het hotel naar het treinstation? Dat is al gauw 20 minuten lopen. Maak gebruik van het treintje dat door heel Calella rijdt. Stopt 5 passen van het hotel en komt ieder half uur langs.

• m.poos, 06-11-2011

mooi hotel vlakbij het strand en met de trein ben je met een uurtje in Barcelona voor slechts 7,70 retour. leuke lange winkelstraat met voor iedereen wel wat te vinden. ga niet naar pineda de mar want dat is saai.

6 vragen over Hotel Kaktus Playa

• Marvel, 22-08-2016

Nederlandse televisiezenders

Zijn er Nederlandse televisiezenders te ontvangen op de kamer?

• Toontje59, 05-03-2016

All in

Ik vind op de websites bij het boeken van hotel Playa Cactus geen referentie naar All in formule maar enkel vol pension. Toch staat er in de recencies een verwijzing naar All in. Is er nu wel of niet de mogelijkheid om te boeken met all in formule?

• Tascha, 15-12-2013

kindvriendelijk?

Wie weet of dit hotel aan te bevelen is met kinderen (10 jaar). En de zee....loopt die net zo stijl af als in malgrat de Mar?? En is Callela zelf ook aan te raden?? ik ben er geweest in 1993, wel in ander hotel, maar ik vond het maar smerig overal en ongezellig, is dit misschien veranderd?? Ik zoek de gezelligheid van Malgrat ....

Tascha, 09-04-2014

Hallo Elly

Bedankt voor de reactie.....dan moeten we toch naar iets anders kijken, want kinderanimatie is toch wel belangrijk.

Elly, 09-04-2014

Beetje laat antwoord maar wie weet heb je er nog wat aan. Ik ben zelf vorige zomer in dit hotel geweest. Voor kinderen wordt dit hotel afgeraden, er is bijna geen animatie en helemaal geen animatie voor kinderen. De zee loopt na een paar passen redelijk stijl af al weet ik niet hoe dat in Malgrat is. Calella zelf is een heel leuk en sfeerfol plaatsje. Zijn toen 4 avonden de winkelstraat in geweest en verveeld nooit, super gezellig. Als je naar dit hotel gaat raad ik de premium kamers aan.. veel extra's voor maar weinig geld (gratis wifi, ligbedden+parasol bij het strand, minibar enz). Kamers zien er oubollig uit maar is wel van goede kwaliteit. Smerig heb ik totaal niet meegemaakt.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald