Hotel Kaktus Playa

• Sauna
Meer hotelinfo

159 reviews over Hotel Kaktus Playa

• 9Netty van der Linden08-04-2019

Het was gewoon goed 👍👍als ik weer ga ,ga ik naar hetzelfde hotel

• 2018
    8gino hautekeete14-06-2018

ik was daar heel graag

zeer goed hotel maar een beetje russisch

• 2017
    9Kelly Jansen02-05-2017

Heerlijk ontbijt!

We zijn eind april een week in dit hotel verbleven. Het eten was (zowel ontbijt als diner) is zeer uitgebreid. Wat warm hoorde te zijn, was warm en idem dito met het koude gedeelte. De medewerkers in de bediening en in de keuken waren hier ook erg vriendelijk. De kamers op de derde etage (zwembadzijde) waren helaas wel erg gehorig. Gesprekken op de gang of in de buurkamers waren goed te volgen.

Het wellness gedeelte was erg fijn, ook omdat het weer eind april nog wisselvallig kan zijn. Het buitenzwembad (om in echt in te zwemmen) was echt nog veel te koud. Pootje baden was wel lekker.

• Oude reviews

9Brigitte20-06-2016

Prima hotel, gelegen met fantastisch ontbijtbuffet

Goede bedden, vriendelijk personeel en beste ontbijtbuffet ooit. Het ontbijt overtrof zelfs die van een 5-sterren hotel in Madrid waar we vorig jaar verbleven.

• 9a.kersten15-05-2015

mooi hotel

hotel kaktus playa is zeer goed personeel vriendelijk en proberen ook nog in het nederlands terug te praten

Anders

• 8Rolf22-11-2012

Prima Hotel

Voor de derde keer in Kaktus Playa geweest. Dit is een prima hotel om te vertoeven. Dicht bij het strand en op loopafstand van het centrum. Medewerkers zijn altijd vriendelijk. Het eten is voortreffelijk. Diverse thema's zelfs in het laagseizoen. Entertainment 's avonds is wat minder, maar dan loop je toch meestal door gezellige straatjes van Calella. Er is maar 1 minpuntje in het hotel en dat is kamer 1.

• 9HSR20-09-2011

Aanradert

Net en verzorgd hotel, dat er s' avonds spectaculair uitziet! Verzorgde kamer, airco deed het alleen niet en de huur van kluis en mini-bar waren nogal prijzig! Ruim balkon! Geen enorm zwembad met gelukkig wel veel diepteverschillen en heerlijk water (zilt, dus geen chloor en niet te zout)! Eten was overweldigend, echt enorm veel keus en voor Spaanse begrippen van prima kwaliteit! Een aanrader

• 8Collin21-08-2011

Geweldig hotel en zeker nog een keer!

We hebben het heel erg naar onze zin gehad aan het zwembad en in het hotel zelf, het personeel was bijzonder vriendelijk en ik voelde me op dag 1 al helemaal thuis! het eten was heerlijk en ik vond de thema-avonden altijd heel goed georganiseerd en mooi versierd. de kamers waren ruim en er was een televisie waarop ik spaanse Icarly heb gekeken :D een minpuntje was dat de badkamer een beetje klein was en op de eerste dag het kont afspoel dingetje smerig was... Verder een top hotel en ik raad het iedereen aan die naar Calella toe gaat!
    Ik ben 14 jaar dus sorry voor het kont afspoel ding ik weet niet meer hoe het heet :D

• 9dirkenmarijke21-06-2011

gewldig hotel

Wij zijn met een groep van 32 personen in hotel Kaktus geweest voor het zangfestival. Het is een prima hotel met zeer vriendelijk personeel. Niets was hen te veel. Het eten was prima en ruim voldoende. Als wij iets extra,s wilden bv eerder eten ivm optredens dat werd dat met een glimlach voor ons geregeld en werden er lange tafels neergezet zodat we met elkaar konden eten. Ook de kamers waren prima en werden keurig schoon gehouden. Het hotel ligt dicht bij het strand. Dit hotel is echt een aanrader. Ook was het zo dat om 24.00 uur in pricipe de bar werd gesloten zodat er na die tijd ook geen herrie meer gemaakt kon worden. Wij hebben met de gehele groep genoten

• 7Rachel09-02-2011

Prima

Ik ben met vriendinnen in dit hotel geweest. Mooie kamers en voor een stapvakantie een ideaal hotel!

4 tips over Hotel Kaktus Playa

• Jonne, 28-06-2014

Het is verder een heel mooi hotel, een van de mooiere van Calella, dus als je van een hotel houd dan is het zeker een aanrader, maar dan wel zonder eten boeken. Want wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om maar te gaan uiteten, omdat we niet ziek wilden worden van bijvoorbeeld de rauwe kip.

Als je de mogelijkheid hebt, ga naar Tossa de Mar, Mataro, Besalu en zeker ook naar Barcelona, wat heel makkelijk met de trein te bereiken is. Voor €19,50 een retourtje met 2 volwassenen.

• Rolf, 22-11-2012

Wil je van het hotel naar het treinstation? Dat is al gauw 20 minuten lopen. Maak gebruik van het treintje dat door heel Calella rijdt. Stopt 5 passen van het hotel en komt ieder half uur langs.

• m.poos, 06-11-2011

mooi hotel vlakbij het strand en met de trein ben je met een uurtje in Barcelona voor slechts 7,70 retour. leuke lange winkelstraat met voor iedereen wel wat te vinden. ga niet naar pineda de mar want dat is saai.

6 vragen over Hotel Kaktus Playa

• Marvel, 22-08-2016

Nederlandse televisiezenders

Zijn er Nederlandse televisiezenders te ontvangen op de kamer?

• Toontje59, 05-03-2016

All in

Ik vind op de websites bij het boeken van hotel Playa Cactus geen referentie naar All in formule maar enkel vol pension. Toch staat er in de recencies een verwijzing naar All in. Is er nu wel of niet de mogelijkheid om te boeken met all in formule?

• Tascha, 15-12-2013

kindvriendelijk?

Wie weet of dit hotel aan te bevelen is met kinderen (10 jaar). En de zee....loopt die net zo stijl af als in malgrat de Mar?? En is Callela zelf ook aan te raden?? ik ben er geweest in 1993, wel in ander hotel, maar ik vond het maar smerig overal en ongezellig, is dit misschien veranderd?? Ik zoek de gezelligheid van Malgrat ....

Tascha, 09-04-2014

Hallo Elly

Bedankt voor de reactie.....dan moeten we toch naar iets anders kijken, want kinderanimatie is toch wel belangrijk.

Elly, 09-04-2014

Beetje laat antwoord maar wie weet heb je er nog wat aan. Ik ben zelf vorige zomer in dit hotel geweest. Voor kinderen wordt dit hotel afgeraden, er is bijna geen animatie en helemaal geen animatie voor kinderen. De zee loopt na een paar passen redelijk stijl af al weet ik niet hoe dat in Malgrat is. Calella zelf is een heel leuk en sfeerfol plaatsje. Zijn toen 4 avonden de winkelstraat in geweest en verveeld nooit, super gezellig. Als je naar dit hotel gaat raad ik de premium kamers aan.. veel extra's voor maar weinig geld (gratis wifi, ligbedden+parasol bij het strand, minibar enz). Kamers zien er oubollig uit maar is wel van goede kwaliteit. Smerig heb ik totaal niet meegemaakt.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald