Hotel Kaktus Playastersterster

• Sauna

159 reviews over Hotel Kaktus Playa

• 2017
    8Riet Westerdijk29-10-2017

Een fijn hotel in een leuke plaats!

De algemene ruimten van het hotel zijn erg mooi. Wij hadden een prima kamer, maar hij was niet groot. De badkamer was al wat ouder, maar wel schoon. Wij weten niet of je voor het gebruik van de koelkast moet betalen, maar die van ons deed het niet. Vanaf ons balkon hadden wij uitzicht op het prachtige zwembad dat waarschijnlijk door het jaargetijde c.q. de stand van de zon en de omliggende gebouwen grotendeels in de schaduw lag. Het warme water van het bubbelbad (!) was heerlijk. Het strand ligt dichtbij het hotel en het zeewater was nog aangenaam van temperatuur. Het dinerbuffet is zeer uitgebreid en erg lekker. Er is voor iedereen wat wils; van paëlla en ibericoham tot pasta en pizza. Het ontbijtbuffet biedt absurd veel keuze. Omdat wij midden in de nacht werden opgehaald voor de reis terug naar Nederland, hadden wij een bonnetje gekregen voor een ontbijt. Het ontbijt kregen wij niet mee, maar was opgediend in de (verlaten) eetzaal. Het bestond uit stukken meloen en wat beleg. Brood was er nog niet. Dat was het enige minpuntje.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• Oude reviews

9a.kersten15-05-2015

mooi hotel

hotel kaktus playa is zeer goed personeel vriendelijk en proberen ook nog in het nederlands terug te praten

Gereisd in mei 2015

• 5Danny17-10-2012

Prima

Best een aardig hotel.

pluspunten +Uitgebreid ontbijt +Mooi zwembad gedeelte +Afwisselde maaltijden

Minpunten -Wifi is tegen betaling. -Peroneel is zakenlijk, zit totaal geen spontaniteit bij op 1 leuk vrouwtje na bij het eten. -Weinig sfeer. -Uitzicht voor ons was minder (straat zijde). -Gehorig.

!! let op voor de mensen met kinderen niet doen !! Kinderen mogen hier niets, en er totaal niks voor ze te doen.

Conclusie, voor de prijs kwaliteit verhouding kunt u beter voor een ander hotel kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 10m.poos06-11-2011

leuke plaats en mooi hotel

we zijn hier geweest met touroperator mooi hotel en erg vriendelijk personeel. alleen die russen zijn erg onbeschoft zetten de tas op schoot en laden alles in eten en servies hebben overal schijt aan. leuke thema avonden en alles netjes onderhouden. elke dag schonen handdoeken en elke dag wat anders wat betreft eten. heel vriendelijk personeel vooral ruben en de dames in de eetzaal. elke dag wel wat anders te eten voor iedereen is er wel wat en wij vonden het er heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 8Miranda26-09-2011

Prima hotel

Het is een prima hotel. Je zit wel een stukje van het centrum en het station af. Het strand is binnen loopafstand. Het zwembad is niet erg groot en er is weinig zon. Het personeel is heel erg vriendelijk. Het eten is heerlijk en er is veel variatie. De kamers zijn ruim. Wij hadden een familiekamer, 2 kamers met een tussendeur en een gezamelijk balkon, erg gezellig. Met de trein kun je voor weinig geld de hele costa af.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 7frank everaerts06-08-2011

Russen hotel

hotel wort gedomineerd door russen ie zich werkelijk als varkens gedragen in eetzaal.overvolle borden,tassen die worden volgestopt met eten als ze de eetzaal verlaten. calella is een leuk plaatsje maar na 8 agen heb je het er echt wel gezien.voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 7Walter van B. 03-10-2010

Teleurgesteld

Wij kwamen reeds 5 keer naar dit hotel. Alles OK behalve het eten. Sedert de komst van de Russen zie je de kwaliteit van het eten er jaarlijks op achteruit gaan. Met hetzefde budget moet de kok nu 50% meer eten bereiden want de Russen laden hun borden boordevol en laten dan alles onaangeraakt achter, of nemen het mee in hun tassen. Enkel de thema-avonden (2 keer per week) zijn goed. De andere avonden zijn wij op restaurant gegaan. Het lauwe eten drijft in het vet op het buffet. Toch maar eens gaan uitkijken naar een ander hotel lijkt ons aangewezen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

• 6Familie Kolk02-09-2010

Rustig degelijk, maar saai hotel

Een redelijk tot goed hotel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Er is geen tot weinig sfeer, geen levendigheid.In de periode dat wij er waren, inderdaad 80% russen. Het hotel behoort tot een keten waaronder ook Hotel Volga en Florida park in St. Suzanna valt. Het personeel is ontzettend aardig, en doen hun stinkende best. Het eten is ok, de thema's zijn goed,maar er is weinig afwisseling in het buffet, na 10 dagen heb je het dan ook echt wel gezien. Daarnaast is het eten nooit echt warm. De desserts zijn heerlijk. De animatie is gericht op 60 plussers (man met keybord)en is niet meer van deze tijd.Hier mag het managment echt meer aandacht aan besteden. De ligging van het hotel is prima, op loopafstand van strand, stadje en barretjes. Het hotel is niet geschikt voor kleine kinderen of tieners, meer voor oudere. De kamers zijn netjes en worden goed schoon gehouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Fam. der Kinderen/ van der Weijden29-07-2010

De Hemel onder de Hotels

Calella en hotel kaktus playa zijn een aanrader. jammer dat we maar 10 dagen hadden hotel tot in de puntjes een paradijs het eten was van A tot Z te gek goede kamers met Airco vriendelijk personeel hotel schoon goed onderhouden. mooi ruim zwembad sauna whirlpool en binnenbad tegen betaling 6 euro lekker, uitzicht aan alle kanten van hotel oke je kijkt niet tegen een muur van een ander hotel of gebouw op. wij komen hier zeker weer terug. eigelijk wouden we helemaal niet weg zo goed was het hotel elke avond was er wel iets van optredes of iets te doen bij de bar. dorp heeft een grote binnendorp met 100de winkeltjes en spotgoedkoop mooi oud dorp je verveelt je geen moment mooi strand met een gedeelte naaktstrand leuke vuurtoren drank overal rond Calella strand spotgoed koop een halve liter bier Amstel voor 2,50 euro overige consupties rond de 1,60 tot 1,90 eurocent

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7Yvonne15-07-2010

Goed hotel

Gisteren terug gekomen van een 10 daagse vakantie in dit hotel. Hebben een fijne vakantie gehad. Alleen heel jammer van de russen, die zijn er te veel. De kamer die wij hadden was zeer gehorig, dat was een minpunt. We hadden meer last van de bovenburen dan van de verbouwing aan de overkant van de straat!! Verder werd alles netjes schoongehouden (geen schimmelsporen in de badkamer), eten was perfect, voor ieder wat wils. Grote winkelstraat op loopafstand (5/10 min). leuke barretjes binnen handbereik, strand dichtbij.. Al met al een supervakantie..En zou binnen deze hotelketen zeker nog eens terug gaan!

Gereisd in juli 2010

4 tips over Hotel Kaktus Playa

• Jonne, 28-06-2014

Het is verder een heel mooi hotel, een van de mooiere van Calella, dus als je van een hotel houd dan is het zeker een aanrader, maar dan wel zonder eten boeken. Want wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om maar te gaan uiteten, omdat we niet ziek wilden worden van bijvoorbeeld de rauwe kip.

Als je de mogelijkheid hebt, ga naar Tossa de Mar, Mataro, Besalu en zeker ook naar Barcelona, wat heel makkelijk met de trein te bereiken is. Voor €19,50 een retourtje met 2 volwassenen.

• Rolf, 22-11-2012

Wil je van het hotel naar het treinstation? Dat is al gauw 20 minuten lopen. Maak gebruik van het treintje dat door heel Calella rijdt. Stopt 5 passen van het hotel en komt ieder half uur langs.

• m.poos, 06-11-2011

mooi hotel vlakbij het strand en met de trein ben je met een uurtje in Barcelona voor slechts 7,70 retour. leuke lange winkelstraat met voor iedereen wel wat te vinden. ga niet naar pineda de mar want dat is saai.

6 vragen over Hotel Kaktus Playa

• Marvel, 22-08-2016

Nederlandse televisiezenders

Zijn er Nederlandse televisiezenders te ontvangen op de kamer?

• Toontje59, 05-03-2016

All in

Ik vind op de websites bij het boeken van hotel Playa Cactus geen referentie naar All in formule maar enkel vol pension. Toch staat er in de recencies een verwijzing naar All in. Is er nu wel of niet de mogelijkheid om te boeken met all in formule?

• Tascha, 15-12-2013

kindvriendelijk?

Wie weet of dit hotel aan te bevelen is met kinderen (10 jaar). En de zee....loopt die net zo stijl af als in malgrat de Mar?? En is Callela zelf ook aan te raden?? ik ben er geweest in 1993, wel in ander hotel, maar ik vond het maar smerig overal en ongezellig, is dit misschien veranderd?? Ik zoek de gezelligheid van Malgrat ....

Tascha, 09-04-2014

Hallo Elly

Bedankt voor de reactie.....dan moeten we toch naar iets anders kijken, want kinderanimatie is toch wel belangrijk.

Elly, 09-04-2014

Beetje laat antwoord maar wie weet heb je er nog wat aan. Ik ben zelf vorige zomer in dit hotel geweest. Voor kinderen wordt dit hotel afgeraden, er is bijna geen animatie en helemaal geen animatie voor kinderen. De zee loopt na een paar passen redelijk stijl af al weet ik niet hoe dat in Malgrat is. Calella zelf is een heel leuk en sfeerfol plaatsje. Zijn toen 4 avonden de winkelstraat in geweest en verveeld nooit, super gezellig. Als je naar dit hotel gaat raad ik de premium kamers aan.. veel extra's voor maar weinig geld (gratis wifi, ligbedden+parasol bij het strand, minibar enz). Kamers zien er oubollig uit maar is wel van goede kwaliteit. Smerig heb ik totaal niet meegemaakt.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald