Hotel Kaktus Playa

103 reviews over Hotel Kaktus Playa in het Nederlands

Geweldig

Petra
21-11-2017

Super goed hotel. Geweldig buffet, personeel, entertainment en kamer.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Geweldig hotel!

Deb
9-9-2017

Wij zijn nu voor de 2e keer geweest in Kaktus Playa. Het is echt een geweldig hotel! Het personeel is echt ontzettend aardig en ze werken echt hard om er het beste van te maken voor de gasten. Alles is mooi aangekleed en het is schoon. De ligging is ideaal, dichtbij het strand, treinstation en het centrum. Ook rijdt er een treintje die door heel Calella gaat voor een kleine prijs. Het hotel is zeer geschikt voor o.a. stellen. Je hebt wel veel Russen in het hotel en de omgeving, we hebben er ons niet aan gestoord, meer om ze gelachen om hoe zij zich gedragen. Bij het strand is een strandtent wat bij het hotel hoort, hier kun je lekker eten en drinken. Ook kun je hier fijne strandbedden huren voor 6 euro. Het eten in het hotel is erg lekker en divers, er is voor ieder wat wils. Kortom het hotel is een echte aanrader en we komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in september 2017

Een blijver!

Andrea
1-9-2017

Dit hotel heeft alles wat wij wensen. Vriendelijk personeel, verzorgde kamers, een excellente ligging aan wellicht het mooiste strand van Spanje en last but not least een geweldig restaurant.

Gereisd Met partner in juni 2017

Traveltroef

Mooi hotel met hele goede service!

A. Schenk
3-6-2017

Hotel Cactus playa is een mooi hotel vooral de beneden verdieping, bar, receptie, zwembad, restaurant is allemaal heel mooi en gezellig en netjes. Het eten is daar super goed een keuze niet normaal. De mensen die in Cactus playa werken zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes de badkamer wat gedateerd maar daar wordt asn gewerkt. De schoonmaak is heel goed en wordt elke dag gedaan. Al met al een fijn en goed hotel om te verblijven!

Gereisd Met partner in mei 2017

Veel kwaliteit.

M. van Haaren
25-6-2016

Het ontbijt, het avondeten, de thema-avonden, vriendelijkheid personeel, netheid hotel, zwembad. Dit zeer goede 3-sterrenrestaurant ligt vlak bij de mooie baaien en grote zandstrand van Calella. Misschien is het een goed idee om een kleine en intiemere bar in te richten voor de mensen die graag nog éven aan de bar willen zitten. Het hotel is absoluut niet kindvriendelijk. Maar dat is voor ons net een pré.

Mooi hotel

Casper en Silvia
13-9-2015

Heerlijk hotel met mooi zwembad, 200 meter naar het strand. Ruime kamers, badkamer is iets gedateerd, je moet douchen in het bad staand. Winkelstraat van Callela is op ongeveer 1000 meter. Met de trein voor 10 euro retour naar Barcelona in ongeveer een uur is goed te doen.

Heerlijk, mooi, goed hotel

Jacqueline Post
13-8-2015

Dit is al het derde jaar dat ik hier heen ben geweest. eerst 2 jaar met mijn dochter en nu met mijn vriend. Pracht hotel die ze aan het renoveren zijn. maar niet in de zomerperiode. Echt mooi geworden. ik heb begrepen dat ze de kamers ook nog gaan doen. Wij hadden een privilege kamer iets meer prijs voor wat extra dingen. bv wifi op de kamer. badlakens, strandbedden en parasol. lag doosje chocolade op bed en een bon voor een gratis cocktail. Het eten is heerlijk, genoeg en voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel. Niet aan een te drukke straat toch redelijk dicht bij het centrum. Wij hebben genoten en vind dit hotel echt een aanrader.

Een dagje met de trein naar Barcelona is makkelijk te doen. De trein ligt op 20 min. lopen van het hotel.

Gedeeltelijk gerenoveerd hotel

Rolf & Els
9-6-2015

Kaktus Playa is en gerenoveerd hotel. De kamers zijn niet erg groot en de badkamer moet nog gerenoveerd worden , douchen in de badkuip met een plastic voorhang dit gaat echt niet meer. Zeer vriendelijk personeel met een goede service. Bij aankomst ontvingen wij een bon voor een gratis ontbijt, en hierna mochten wij ook meteen op de kamer!! Het ontbijt in het hotel is super. Het avondeten was minder en zeker de kwaliteit van de vleesgerechten was minder. Misschien beter inkopen en de kok een keer op cursus en dan nog het eten even warm houden! Wat in het restaurant ook niet zo goed is bevallen, sommige tafel staan wel erg dicht tegen mekaar aan.

Gereisd Met partner in mei 2015

mooi hotel

a.kersten
15-5-2015

hotel kaktus playa is zeer goed personeel vriendelijk en proberen ook nog in het nederlands terug te praten

Gereisd Anders in mei 2015

geweldig hotel

stoutemans
26-4-2015

wij zijn nu voor het 3 jaar in hotel kaktus playa zeer goede service vriendelijk personeel ontbijt prima avondeten zeer goed niet te vet houden ook rekening met je als je een dieet hebt wel even aangeven doen ze niet moeilijk over. kamers goed onderhouden om de dag schone lakens en iedere dag schone handdoeken. voor ons volgend weer het zelfde hotel. het is nu gedeeltelijk gerenoveerd aanstaande winter gaan ze de etage,s aanpakken staat in de planning.wij hebben weer ontzettend genoten in kaktus playa .en ja die mensen die klagen over eten het is niet zo als thuis je moet je maar aanpassen. echt een aanrader toppie👍

Gereisd Met partner in april 2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Playa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.