Hotel Kaktus Playa

42 reviews over Hotel Kaktus Playa in het Nederlands

mooi hotel

a.kersten
15-5-2015

hotel kaktus playa is zeer goed personeel vriendelijk en proberen ook nog in het nederlands terug te praten

Gereisd Anders in mei 2015

Goed hotel

Yvonne
15-7-2010

Gisteren terug gekomen van een 10 daagse vakantie in dit hotel. Hebben een fijne vakantie gehad. Alleen heel jammer van de russen, die zijn er te veel. De kamer die wij hadden was zeer gehorig, dat was een minpunt. We hadden meer last van de bovenburen dan van de verbouwing aan de overkant van de straat!! Verder werd alles netjes schoongehouden (geen schimmelsporen in de badkamer), eten was perfect, voor ieder wat wils. Grote winkelstraat op loopafstand (5/10 min). leuke barretjes binnen handbereik, strand dichtbij.. Al met al een supervakantie..En zou binnen deze hotelketen zeker nog eens terug gaan!

Gereisd Anders in juli 2010

2007

Net terug van 2 weken VP

jos
25-6-2007

Net terug van 2 weken VP. Het eten is nog wel goed, maar mindere keuze dan vroeger. Meestal varkensvlees,kip,kalkoen,worsten,vis. Vroeger was er iedere dag ook rundsvlees. Het buffet wordt regelmatig bijgevuld, maar wordt bestormd door Russen die je bijna onder de voet lopen. Meer dan de helft van de gasten zijn Russen met onsmakelijke etensmanieren. De Russische obers proberen je achteraan in het restaurant te zetten waar het veel te warm is. De Russen krijgen een koel plaatsje vooraan. Om de 2 dagen een uurtje animatie van zeer laag niveau. Vroeger zat de bar iedere avond gezellig vol. Nu zitten er maximum nog 30 nederlanders, belgen of duitsers. Russen zitten niet in de bar want daar mogen ze hun eigen drank uit de supermarkt niet schenken. Prijzen aan de bar zijn 40 procent hoger dan verleden jaar.

Gereisd Anders in Mon Jun 25 2007 18:44:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het hotel was goed

Wilma Vereijken
21-6-2007

Het hotel was goed. Het strand was makkelijk bereikbaar. Eten was prima, maar veel geluidsoverlast van de straat. Een druk uitgaansleven.

Gereisd Anders in Thu Jun 21 2007 00:09:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vorig jaar geweest

kim
15-5-2007

vorig jaar geweest..geweldig hotel..je hebt alles wat je nodig hebt en iedereen is altijd even aardig..aanrader: ga eens eten bij het restaurantje op de hoek; maritim..dat is het beste restaurant van calella en je bent met twee personen voor €15,- klaar! Vriendelijke bedinieng ook! Wij gaan dit jaar weer terug!

Gereisd Anders in mei 2007

wij zijn vorig jaar ook naar kaktus playa geweest en we er

Denise en Martijn
28-1-2007

wij zijn vorig jaar ook naar kaktus playa geweest en we hebben ons er prima vermaakt. hadden alleen af en toe dat we 's nachts niet konden slapen omdat we aan de straat kant sliepen tegenover een discotheek. het eten was goed de kamer was goed het personeel was vriendelijk. en we hadden zeker geen last van ongedierte. het stadje was ook gezellig je kon er veel doen. als we weer naar callela gaan dan gaan we zeker naar kaktus playa.

Gereisd Anders in januari 2007
2006

zeer goed hotel

wesley simons
29-10-2006

zeer goed hotel. lekker eten en mooie kamers. vriendelijk personeel. calella is ook een fijn stadje voor jong en oud. zeer fijne vakantie geweest en daar zien ze ons zeker terug.

Gereisd Anders in Sun Oct 29 2006 13:30:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug van kaktus plays,vriendelijk personeel ondanks

WIL EN WIL
17-10-2006

Net terug van kaktus plays,vriendelijk personeel ondanks dat het op het einde loopt,je voelt je nog gast aan de receptie zijn ze aardig en proberen zo goed mogelijk in het nederlands, kamer was prima goed matras, fijn ruim balkon, het eten was super wij hebben elke dag wat anders gehad (VP) volgende keer weer kaktus playa

Gereisd Anders in oktober 2006

We hebben het ook deze keer weer prima naar onze zin gehad

Jan, Hetty en Frances
7-10-2006

We hebben het ook deze keer weer prima naar onze zin gehad in dit hotel. Bij aankomst kregen we echter, kamers op de 7de etage aan de voorzijde. Dit was erg onprettig vanwege geluidsoverlast van de airco op het dak. De volgende dag gemeld en al snel hadden we twee andere kamers. Prima geregeld dus. Tijdens het eten was het genieten van de specialiteiten van de kok en de vriendelijkheid van het personeel. Vanuit Calella is het goed te doen om Barcelona op eigen gelegenheid te bezoeken. We hebben weer genoten van een super vakantie.

Gereisd Anders in Sat Oct 07 2006 18:41:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Playa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.