Hotel Kaktus Playa

Hotel aan zeeWeer vandaag30°23°
Hotel Kaktus Playa
8,5

12 reviews over Hotel Kaktus Playa in het Nederlands

Een fijn hotel in een leuke plaats!

Riet Westerdijk
29-10-2017

De algemene ruimten van het hotel zijn erg mooi. Wij hadden een prima kamer, maar hij was niet groot. De badkamer was al wat ouder, maar wel schoon. Wij weten niet of je voor het gebruik van de koelkast moet betalen, maar die van ons deed het niet. Vanaf ons balkon hadden wij uitzicht op het prachtige zwembad dat waarschijnlijk door het jaargetijde c.q. de stand van de zon en de omliggende gebouwen grotendeels in de schaduw lag. Het warme water van het bubbelbad (!) was heerlijk. Het strand ligt dichtbij het hotel en het zeewater was nog aangenaam van temperatuur. Het dinerbuffet is zeer uitgebreid en erg lekker. Er is voor iedereen wat wils; van paëlla en ibericoham tot pasta en pizza. Het ontbijtbuffet biedt absurd veel keuze. Omdat wij midden in de nacht werden opgehaald voor de reis terug naar Nederland, hadden wij een bonnetje gekregen voor een ontbijt. Het ontbijt kregen wij niet mee, maar was opgediend in de (verlaten) eetzaal. Het bestond uit stukken meloen en wat beleg. Brood was er nog niet. Dat was het enige minpuntje.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Danny
17-10-2012

Best een aardig hotel.

pluspunten +Uitgebreid ontbijt +Mooi zwembad gedeelte +Afwisselde maaltijden

Minpunten -Wifi is tegen betaling. -Peroneel is zakenlijk, zit totaal geen spontaniteit bij op 1 leuk vrouwtje na bij het eten. -Weinig sfeer. -Uitzicht voor ons was minder (straat zijde). -Gehorig.

!! let op voor de mensen met kinderen niet doen !! Kinderen mogen hier niets, en er totaal niks voor ze te doen.

Conclusie, voor de prijs kwaliteit verhouding kunt u beter voor een ander hotel kiezen.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

leuke plaats en mooi hotel

m.poos
6-11-2011

we zijn hier geweest met touroperator mooi hotel en erg vriendelijk personeel. alleen die russen zijn erg onbeschoft zetten de tas op schoot en laden alles in eten en servies hebben overal schijt aan. leuke thema avonden en alles netjes onderhouden. elke dag schonen handdoeken en elke dag wat anders wat betreft eten. heel vriendelijk personeel vooral ruben en de dames in de eetzaal. elke dag wel wat anders te eten voor iedereen is er wel wat en wij vonden het er heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Oct 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Miranda
26-9-2011

Het is een prima hotel. Je zit wel een stukje van het centrum en het station af. Het strand is binnen loopafstand. Het zwembad is niet erg groot en er is weinig zon. Het personeel is heel erg vriendelijk. Het eten is heerlijk en er is veel variatie. De kamers zijn ruim. Wij hadden een familiekamer, 2 kamers met een tussendeur en een gezamelijk balkon, erg gezellig. Met de trein kun je voor weinig geld de hele costa af.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Russen hotel

frank everaerts
6-8-2011

hotel wort gedomineerd door russen ie zich werkelijk als varkens gedragen in eetzaal.overvolle borden,tassen die worden volgestopt met eten als ze de eetzaal verlaten. calella is een leuk plaatsje maar na 8 agen heb je het er echt wel gezien.voor ons in ieder geval niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Teleurgesteld

Walter van B.
3-10-2010

Wij kwamen reeds 5 keer naar dit hotel. Alles OK behalve het eten. Sedert de komst van de Russen zie je de kwaliteit van het eten er jaarlijks op achteruit gaan. Met hetzefde budget moet de kok nu 50% meer eten bereiden want de Russen laden hun borden boordevol en laten dan alles onaangeraakt achter, of nemen het mee in hun tassen. Enkel de thema-avonden (2 keer per week) zijn goed. De andere avonden zijn wij op restaurant gegaan. Het lauwe eten drijft in het vet op het buffet. Toch maar eens gaan uitkijken naar een ander hotel lijkt ons aangewezen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig degelijk, maar saai hotel

Familie Kolk
2-9-2010

Een redelijk tot goed hotel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Er is geen tot weinig sfeer, geen levendigheid.In de periode dat wij er waren, inderdaad 80% russen. Het hotel behoort tot een keten waaronder ook Hotel Volga en Florida park in St. Suzanna valt. Het personeel is ontzettend aardig, en doen hun stinkende best. Het eten is ok, de thema's zijn goed,maar er is weinig afwisseling in het buffet, na 10 dagen heb je het dan ook echt wel gezien. Daarnaast is het eten nooit echt warm. De desserts zijn heerlijk. De animatie is gericht op 60 plussers (man met keybord)en is niet meer van deze tijd.Hier mag het managment echt meer aandacht aan besteden. De ligging van het hotel is prima, op loopafstand van strand, stadje en barretjes. Het hotel is niet geschikt voor kleine kinderen of tieners, meer voor oudere. De kamers zijn netjes en worden goed schoon gehouden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

De Hemel onder de Hotels

Fam. der Kinderen/ van der Weijden
29-7-2010

Calella en hotel kaktus playa zijn een aanrader. jammer dat we maar 10 dagen hadden hotel tot in de puntjes een paradijs het eten was van A tot Z te gek goede kamers met Airco vriendelijk personeel hotel schoon goed onderhouden. mooi ruim zwembad sauna whirlpool en binnenbad tegen betaling 6 euro lekker, uitzicht aan alle kanten van hotel oke je kijkt niet tegen een muur van een ander hotel of gebouw op. wij komen hier zeker weer terug. eigelijk wouden we helemaal niet weg zo goed was het hotel elke avond was er wel iets van optredes of iets te doen bij de bar. dorp heeft een grote binnendorp met 100de winkeltjes en spotgoedkoop mooi oud dorp je verveelt je geen moment mooi strand met een gedeelte naaktstrand leuke vuurtoren drank overal rond Calella strand spotgoed koop een halve liter bier Amstel voor 2,50 euro overige consupties rond de 1,60 tot 1,90 eurocent

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

een echte aanrader!!!

margovandenberk
24-8-2009

Een super gaaf hotel, de annimatie in de avonduren mag iets minder oubollig, maar verder kun je je buiten de deur prima vermaken. Het eten was in een woord "SUPER". Voor mij echt helemaal onbegrijpelijk dat er toch nog mensen zijn die hier iets op aan te merken hebben,Vlakbij de zee, waar het in de verschillemde strandtenten goed vertoeven is.Station is 25 minuten lopen, maar voor 1 euro kun je er ook met het dorpsstreintje naar toe. In een woord gewoon geweldig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

fantastisch

fam.Willems
20-8-2009

2 wk geweest, prima hotel eten fantastisch, volgend jaar zeker weer terug. nadeel: station was 20 min lopen. Veel russen.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 20 2009 21:06:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Playa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.