Hotel Kaktus Playa

8,5

28 reviews over Hotel Kaktus Playa in het Nederlands

Netty van der Linden
8-4-2019

Het was gewoon goed 👍👍als ik weer ga ,ga ik naar hetzelfde hotel

Gereisd Met vrienden in september 2017

ik was daar heel graag

gino hautekeete
14-6-2018

zeer goed hotel maar een beetje russisch

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Een fijn hotel in een leuke plaats!

Riet Westerdijk
29-10-2017

De algemene ruimten van het hotel zijn erg mooi. Wij hadden een prima kamer, maar hij was niet groot. De badkamer was al wat ouder, maar wel schoon. Wij weten niet of je voor het gebruik van de koelkast moet betalen, maar die van ons deed het niet. Vanaf ons balkon hadden wij uitzicht op het prachtige zwembad dat waarschijnlijk door het jaargetijde c.q. de stand van de zon en de omliggende gebouwen grotendeels in de schaduw lag. Het warme water van het bubbelbad (!) was heerlijk. Het strand ligt dichtbij het hotel en het zeewater was nog aangenaam van temperatuur. Het dinerbuffet is zeer uitgebreid en erg lekker. Er is voor iedereen wat wils; van paëlla en ibericoham tot pasta en pizza. Het ontbijtbuffet biedt absurd veel keuze. Omdat wij midden in de nacht werden opgehaald voor de reis terug naar Nederland, hadden wij een bonnetje gekregen voor een ontbijt. Het ontbijt kregen wij niet mee, maar was opgediend in de (verlaten) eetzaal. Het bestond uit stukken meloen en wat beleg. Brood was er nog niet. Dat was het enige minpuntje.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk ontbijt!

Kelly Jansen
2-5-2017

We zijn eind april een week in dit hotel verbleven. Het eten was (zowel ontbijt als diner) is zeer uitgebreid. Wat warm hoorde te zijn, was warm en idem dito met het koude gedeelte. De medewerkers in de bediening en in de keuken waren hier ook erg vriendelijk. De kamers op de derde etage (zwembadzijde) waren helaas wel erg gehorig. Gesprekken op de gang of in de buurkamers waren goed te volgen.

Het wellness gedeelte was erg fijn, ook omdat het weer eind april nog wisselvallig kan zijn. Het buitenzwembad (om in echt in te zwemmen) was echt nog veel te koud. Pootje baden was wel lekker.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, gelegen met fantastisch ontbijtbuffet

Brigitte
20-6-2016

Goede bedden, vriendelijk personeel en beste ontbijtbuffet ooit. Het ontbijt overtrof zelfs die van een 5-sterren hotel in Madrid waar we vorig jaar verbleven.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima Hotel

Rolf
22-11-2012

Voor de derde keer in Kaktus Playa geweest. Dit is een prima hotel om te vertoeven. Dicht bij het strand en op loopafstand van het centrum. Medewerkers zijn altijd vriendelijk. Het eten is voortreffelijk. Diverse thema's zelfs in het laagseizoen. Entertainment 's avonds is wat minder, maar dan loop je toch meestal door gezellige straatjes van Calella. Er is maar 1 minpuntje in het hotel en dat is kamer 1.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Prima

Danny
17-10-2012

Best een aardig hotel.

pluspunten +Uitgebreid ontbijt +Mooi zwembad gedeelte +Afwisselde maaltijden

Minpunten -Wifi is tegen betaling. -Peroneel is zakenlijk, zit totaal geen spontaniteit bij op 1 leuk vrouwtje na bij het eten. -Weinig sfeer. -Uitzicht voor ons was minder (straat zijde). -Gehorig.

!! let op voor de mensen met kinderen niet doen !! Kinderen mogen hier niets, en er totaal niks voor ze te doen.

Conclusie, voor de prijs kwaliteit verhouding kunt u beter voor een ander hotel kiezen.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

leuke plaats en mooi hotel

m.poos
6-11-2011

we zijn hier geweest met touroperator mooi hotel en erg vriendelijk personeel. alleen die russen zijn erg onbeschoft zetten de tas op schoot en laden alles in eten en servies hebben overal schijt aan. leuke thema avonden en alles netjes onderhouden. elke dag schonen handdoeken en elke dag wat anders wat betreft eten. heel vriendelijk personeel vooral ruben en de dames in de eetzaal. elke dag wel wat anders te eten voor iedereen is er wel wat en wij vonden het er heerlijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Oct 21 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Miranda
26-9-2011

Het is een prima hotel. Je zit wel een stukje van het centrum en het station af. Het strand is binnen loopafstand. Het zwembad is niet erg groot en er is weinig zon. Het personeel is heel erg vriendelijk. Het eten is heerlijk en er is veel variatie. De kamers zijn ruim. Wij hadden een familiekamer, 2 kamers met een tussendeur en een gezamelijk balkon, erg gezellig. Met de trein kun je voor weinig geld de hele costa af.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanradert

HSR
20-9-2011

Net en verzorgd hotel, dat er s' avonds spectaculair uitziet! Verzorgde kamer, airco deed het alleen niet en de huur van kluis en mini-bar waren nogal prijzig! Ruim balkon! Geen enorm zwembad met gelukkig wel veel diepteverschillen en heerlijk water (zilt, dus geen chloor en niet te zout)! Eten was overweldigend, echt enorm veel keus en voor Spaanse begrippen van prima kwaliteit! Een aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2011

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Playa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.