Hotel Kaktus Playa

2008

Weer een topper!!!!

Ita
24-10-2008

Ben net terug uit Spanje .Het het was reuze gezellig met mijn dochter.Wij hadden ook deze keer ons prima vermaak.Toen wij aankwamen mogen wij meten ontbijten. De personeel hadden ons prima verwelkomt. Ze hadden ons herkent van vorige keer..Een ander keer wordt het weer Katus Playa. Het gaat nooit goed voor 100% , maar wel 99% ..Voor mijn een prima hotel.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor 3 sterren een heel goed hotel

Vera van den Bosch
3-10-2008

27-09-2008 terug gekomen uit dit hotel. Voor een driesterrenhotel vonden wij dit een heel goed hotel!. Minpuntje vonden wij het zwembad, water was koud en er was ook geen sfeer hierdoor was er ook praktisch niemand te zien. Daarnaast stikte het er echt van de russen (maar dat geldt voor heel Calella ! ) en in tegenstelling tot wat wij eerst dachten vinden we dat geen prettig volk. Luidruchtig en asociaal (ze laten te pas en te onpas boeren en winden) Zelf ben ik een lastige eter maar mijn man en dochter vonden het eten echt perfect. Kortom een heel goed hotel.

Gereisd Familie in Fri Oct 03 2008 10:28:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"t een topper

Ita
11-9-2008

Wij waren in eind april gegaan met een groep van personen. Ik was vaker naar spanje gegaan, maar tot nu toe , is deze hotel het beste voor mijn. in de herfst vakantie gaan wij weer .hoop ook dat het goed zou gaan.

Gereisd Familie in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed vriendelijk hotel

Ruud, Diana en Sharon
19-8-2008

Wij, mijn man, dochter en ik zijn van 8 aug. tot 17 aug. 2008 in dit hotel verbleven. Wij zijn erg tevreden over dit verblijf. Het is er zeer netjes, goed eten en net wat meer luxe. Ook is het personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Het was een super vakantie.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gewoon een goed hotel

ellen en peter
15-8-2008

zondag 10 augustus 2008 teruggekomen,2 fijne weken gehad in kaktus playa.een mooi hotel.eten echt goed.kamers comfortabel en een ruim balkon.helemaal geen last gehad van jongeren.zwembad groot genoeg het was er ook nooit zo druk.personeel is inderdaad niet zo snel,maar best wel vriendelijk.met kleine kinderen zou ik alleen nietnaar dit hotel gaan omdat er alleen savonds animatie is, en in het zwembad maar een heel klein stukje afgescheiden voor de kleintjes.een minpuntje dan toch maar,er staan alleen maar wiebelende tafels in de eetzaal en om de haverklap laat het personeel iets vallen in de eetzaal.toch mag dit de pret niet drukken nogmaals een mooi,goed hotel met echt uitgebreid eten wat nog lekker is ook.

Gereisd Familie in augustus 2008

Goed hotel met lekker eten.

Backx
13-8-2008

Wij zijn in hotel Kaktus Playa geweest van 02-08 tm 11-08-'08. Het eten was prima, het zwembad een beetje klein en water niet echt schoon maar daar hebben we geen last van gehad omdat we meer aan het strand hebben gelegen. Bar personeel inderdaad een beetje traag. Kamers goed maar een beetje klein. Geen geluidsoverlast gehad. Niet echt geschikt voor jongere jeugd. Niet voor gezinnen met hele kleine kinderen. Geen animatie. Shows s'avonds heel matig. Geen drukte s'avonds in de bar. Wij gingen iedere avond in Calella terrasjes pakken. Gezellige stadje en niet duur. Personeel in restaurant van Kaktus Playa heel vriendelijk. Een echte aanrader.

Gereisd Familie in augustus 2008

Goed hotel met goed eten.

marcel
10-8-2008

Snap niet veel van sommige reacties! Wij zijn hier geweest van 25/7 - 4/8. Ja, ontbijt is iedere dag hetzelfde, maar genoeg keus, s'avonds genoeg keus vis vlees etc. iedere avond afwisseling. ik heb het thuis niet op tafel staan, en kwaliteit was goed. Kregen s'avonds netjes een tafel toe gewezen en een flesje wijn werd keurig voor je bewaard en naar de tafel gebracht. Personeel over het algemeen erg vriendelijk. Op de laatste dag kon je een handoek krijgen en was er de mogelijkheid tot douchen en de koffer op te slaan. Zwembad erg klein, maar niet gebruikt door ons. Strand op 150 meter, kiezeltjes zijn zo aan de hele Costa Brava (dus wat verwacht je anders!?. Kamers werden goed bijgehouden. Geen overlast van jongeren gehad, waren er weinig op dat moment. Ook van Russen geen last gehad (in Turkije wel anders meegemaakt) Ja, de borden van de Russen liggen vol. Al met al niets mis mee.

goed,maar rumoerig hotel

Fam. Janssen
7-8-2008

Net terug uit Calella,hotel Kaktus Playa. Goed hotel,lekker eten. Wel erg rumoerig 's avonds! Vrij kleine kamers,wel goed schoon. Personeel aan de bar erg traag,wel vriendelijk. Het hotel ligt dichtbij strand en centrum,erg fijn. Ook supermarkten genoeg in de buurt. Callela op zich viel een beetje tegen, vieze straten en een strand met stenen wat toch wel pijnlijk was aan je voeten. Het zwembad bij het hotel stelt niks voor,erg klein en ook niet erg schoon water! Al met al hebben wij toch een fijne vakantie gehad in Kaktus Playa maar ik denk niet dat wij ooit nog terug gaan naar Calella!!

voor herhaling vatbaar

anthon
31-7-2008

Kaktus playa is een goed hotel met leuk zwembad en heerlijk eten, het ligt vlakbij het strand en binnen 5 minuten loopafstand van alle kroegen en disco's, je moet allen op tijd aan het zwembad liggen anders zijn alle beddden vergeven, zijn namelijk erg populair, jammer dat je voor koelkast enairco extra moet betalen maar voor de rest zeer de moeite waard

Gereisd Familie in juli 2008

net hotel in een goede omgeving voor deze prijs

fam Hakvoort
29-7-2008

het hotel is niet bijster groot, en het ligt eraan aan welke kant van het hotel je kamer ligt, de ene kant ligt in een straat met disco erin. wij zater aan de andere kant met uizicht op zee. eten was prima, en de thema;s die ze deden waren erg leuk. animatie was ronduit waardeloos, maar goed wij zochten toch al snel even het centrum van callela op. typische spaans allemaal met vele soevinirs winkeltjes. verder was het personeel erg vriendelijk, al zouden ze wat meer buitenlands mogen kunnen spreken. ook de service was erg goed, kamer werd elke dag helemaal schoon gemaakt

Gereisd Familie in juli 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Playa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.