Hotel Kaktus Playa

• Sauna
Meer hotelinfo

159 reviews over Hotel Kaktus Playa

• 9Netty van der Linden08-04-2019

Het was gewoon goed 👍👍als ik weer ga ,ga ik naar hetzelfde hotel

• 2018
    8gino hautekeete14-06-2018

ik was daar heel graag

zeer goed hotel maar een beetje russisch

• 2017
    8Petra21-11-2017

Geweldig

Super goed hotel. Geweldig buffet, personeel, entertainment en kamer.

• 8Riet Westerdijk29-10-2017

Een fijn hotel in een leuke plaats!

De algemene ruimten van het hotel zijn erg mooi. Wij hadden een prima kamer, maar hij was niet groot. De badkamer was al wat ouder, maar wel schoon. Wij weten niet of je voor het gebruik van de koelkast moet betalen, maar die van ons deed het niet. Vanaf ons balkon hadden wij uitzicht op het prachtige zwembad dat waarschijnlijk door het jaargetijde c.q. de stand van de zon en de omliggende gebouwen grotendeels in de schaduw lag. Het warme water van het bubbelbad (!) was heerlijk. Het strand ligt dichtbij het hotel en het zeewater was nog aangenaam van temperatuur. Het dinerbuffet is zeer uitgebreid en erg lekker. Er is voor iedereen wat wils; van paëlla en ibericoham tot pasta en pizza. Het ontbijtbuffet biedt absurd veel keuze. Omdat wij midden in de nacht werden opgehaald voor de reis terug naar Nederland, hadden wij een bonnetje gekregen voor een ontbijt. Het ontbijt kregen wij niet mee, maar was opgediend in de (verlaten) eetzaal. Het bestond uit stukken meloen en wat beleg. Brood was er nog niet. Dat was het enige minpuntje.

Met oudere kinderen

• 9Deb09-09-2017

Geweldig hotel!

Wij zijn nu voor de 2e keer geweest in Kaktus Playa. Het is echt een geweldig hotel! Het personeel is echt ontzettend aardig en ze werken echt hard om er het beste van te maken voor de gasten. Alles is mooi aangekleed en het is schoon. De ligging is ideaal, dichtbij het strand, treinstation en het centrum. Ook rijdt er een treintje die door heel Calella gaat voor een kleine prijs. Het hotel is zeer geschikt voor o.a. stellen. Je hebt wel veel Russen in het hotel en de omgeving, we hebben er ons niet aan gestoord, meer om ze gelachen om hoe zij zich gedragen. Bij het strand is een strandtent wat bij het hotel hoort, hier kun je lekker eten en drinken. Ook kun je hier fijne strandbedden huren voor 6 euro. Het eten in het hotel is erg lekker en divers, er is voor ieder wat wils. Kortom het hotel is een echte aanrader en we komen hier zeker nog een keer terug!

• 9Andrea01-09-2017

Een blijver!

Dit hotel heeft alles wat wij wensen. Vriendelijk personeel, verzorgde kamers, een excellente ligging aan wellicht het mooiste strand van Spanje en last but not least een geweldig restaurant.

• 9A. Schenk03-06-2017

Mooi hotel met hele goede service!

Hotel Cactus playa is een mooi hotel vooral de beneden verdieping, bar, receptie, zwembad, restaurant is allemaal heel mooi en gezellig en netjes. Het eten is daar super goed een keuze niet normaal. De mensen die in Cactus playa werken zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes de badkamer wat gedateerd maar daar wordt asn gewerkt. De schoonmaak is heel goed en wordt elke dag gedaan. Al met al een fijn en goed hotel om te verblijven!

• 9Kelly Jansen02-05-2017

Heerlijk ontbijt!

We zijn eind april een week in dit hotel verbleven. Het eten was (zowel ontbijt als diner) is zeer uitgebreid. Wat warm hoorde te zijn, was warm en idem dito met het koude gedeelte. De medewerkers in de bediening en in de keuken waren hier ook erg vriendelijk. De kamers op de derde etage (zwembadzijde) waren helaas wel erg gehorig. Gesprekken op de gang of in de buurkamers waren goed te volgen.

Het wellness gedeelte was erg fijn, ook omdat het weer eind april nog wisselvallig kan zijn. Het buitenzwembad (om in echt in te zwemmen) was echt nog veel te koud. Pootje baden was wel lekker.

• Oude reviews

9M. van Haaren25-06-2016

Veel kwaliteit.

Het ontbijt, het avondeten, de thema-avonden, vriendelijkheid personeel, netheid hotel, zwembad. Dit zeer goede 3-sterrenrestaurant ligt vlak bij de mooie baaien en grote zandstrand van Calella. Misschien is het een goed idee om een kleine en intiemere bar in te richten voor de mensen die graag nog éven aan de bar willen zitten. Het hotel is absoluut niet kindvriendelijk. Maar dat is voor ons net een pré.

• 9Brigitte20-06-2016

Prima hotel, gelegen met fantastisch ontbijtbuffet

Goede bedden, vriendelijk personeel en beste ontbijtbuffet ooit. Het ontbijt overtrof zelfs die van een 5-sterren hotel in Madrid waar we vorig jaar verbleven.

4 tips over Hotel Kaktus Playa

• Jonne, 28-06-2014

Het is verder een heel mooi hotel, een van de mooiere van Calella, dus als je van een hotel houd dan is het zeker een aanrader, maar dan wel zonder eten boeken. Want wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om maar te gaan uiteten, omdat we niet ziek wilden worden van bijvoorbeeld de rauwe kip.

Als je de mogelijkheid hebt, ga naar Tossa de Mar, Mataro, Besalu en zeker ook naar Barcelona, wat heel makkelijk met de trein te bereiken is. Voor €19,50 een retourtje met 2 volwassenen.

• Rolf, 22-11-2012

Wil je van het hotel naar het treinstation? Dat is al gauw 20 minuten lopen. Maak gebruik van het treintje dat door heel Calella rijdt. Stopt 5 passen van het hotel en komt ieder half uur langs.

• m.poos, 06-11-2011

mooi hotel vlakbij het strand en met de trein ben je met een uurtje in Barcelona voor slechts 7,70 retour. leuke lange winkelstraat met voor iedereen wel wat te vinden. ga niet naar pineda de mar want dat is saai.

6 vragen over Hotel Kaktus Playa

• Marvel, 22-08-2016

Nederlandse televisiezenders

Zijn er Nederlandse televisiezenders te ontvangen op de kamer?

• Toontje59, 05-03-2016

All in

Ik vind op de websites bij het boeken van hotel Playa Cactus geen referentie naar All in formule maar enkel vol pension. Toch staat er in de recencies een verwijzing naar All in. Is er nu wel of niet de mogelijkheid om te boeken met all in formule?

• Tascha, 15-12-2013

kindvriendelijk?

Wie weet of dit hotel aan te bevelen is met kinderen (10 jaar). En de zee....loopt die net zo stijl af als in malgrat de Mar?? En is Callela zelf ook aan te raden?? ik ben er geweest in 1993, wel in ander hotel, maar ik vond het maar smerig overal en ongezellig, is dit misschien veranderd?? Ik zoek de gezelligheid van Malgrat ....

Tascha, 09-04-2014

Hallo Elly

Bedankt voor de reactie.....dan moeten we toch naar iets anders kijken, want kinderanimatie is toch wel belangrijk.

Elly, 09-04-2014

Beetje laat antwoord maar wie weet heb je er nog wat aan. Ik ben zelf vorige zomer in dit hotel geweest. Voor kinderen wordt dit hotel afgeraden, er is bijna geen animatie en helemaal geen animatie voor kinderen. De zee loopt na een paar passen redelijk stijl af al weet ik niet hoe dat in Malgrat is. Calella zelf is een heel leuk en sfeerfol plaatsje. Zijn toen 4 avonden de winkelstraat in geweest en verveeld nooit, super gezellig. Als je naar dit hotel gaat raad ik de premium kamers aan.. veel extra's voor maar weinig geld (gratis wifi, ligbedden+parasol bij het strand, minibar enz). Kamers zien er oubollig uit maar is wel van goede kwaliteit. Smerig heb ik totaal niet meegemaakt.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald