Hotel Kaktus Playa

Hotel Kaktus Playa
8,5

4 tips over Hotel Kaktus Playa

stoutemans, 26-4-2015
en als service heeft kaktus playa je kunt voor 30.00 euro drinkgeld op je kaartje laten zetten en je krijgt 5.00 kado van het hotel heel gemakkelijk
Jonne, 28-6-2014

Het is verder een heel mooi hotel, een van de mooiere van Calella, dus als je van een hotel houd dan is het zeker een aanrader, maar dan wel zonder eten boeken. Want wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om maar te gaan uiteten, omdat we niet ziek wilden worden van bijvoorbeeld de rauwe kip.

Als je de mogelijkheid hebt, ga naar Tossa de Mar, Mataro, Besalu en zeker ook naar Barcelona, wat heel makkelijk met de trein te bereiken is. Voor €19,50 een retourtje met 2 volwassenen.

Rolf, 22-11-2012
Wil je van het hotel naar het treinstation? Dat is al gauw 20 minuten lopen. Maak gebruik van het treintje dat door heel Calella rijdt. Stopt 5 passen van het hotel en komt ieder half uur langs.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaktus Playa voor je op een rij gezet:

m.poos, 6-11-2011

mooi hotel vlakbij het strand en met de trein ben je met een uurtje in Barcelona voor slechts 7,70 retour.

leuke lange winkelstraat met voor iedereen wel wat te vinden.

ga niet naar pineda de mar want dat is saai.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaktus Playa voor je op een rij gezet: