6 vragen over Hotel Kaktus Playa

• Marvel, 22-08-2016

Nederlandse televisiezenders

Zijn er Nederlandse televisiezenders te ontvangen op de kamer?

• Toontje59, 05-03-2016

All in

Ik vind op de websites bij het boeken van hotel Playa Cactus geen referentie naar All in formule maar enkel vol pension. Toch staat er in de recencies een verwijzing naar All in. Is er nu wel of niet de mogelijkheid om te boeken met all in formule?

• Tascha, 15-12-2013

kindvriendelijk?

Wie weet of dit hotel aan te bevelen is met kinderen (10 jaar). En de zee....loopt die net zo stijl af als in malgrat de Mar?? En is Callela zelf ook aan te raden?? ik ben er geweest in 1993, wel in ander hotel, maar ik vond het maar smerig overal en ongezellig, is dit misschien veranderd?? Ik zoek de gezelligheid van Malgrat ....

Tascha, 09-04-2014

Hallo Elly

Bedankt voor de reactie.....dan moeten we toch naar iets anders kijken, want kinderanimatie is toch wel belangrijk.

Elly, 09-04-2014

Beetje laat antwoord maar wie weet heb je er nog wat aan. Ik ben zelf vorige zomer in dit hotel geweest. Voor kinderen wordt dit hotel afgeraden, er is bijna geen animatie en helemaal geen animatie voor kinderen. De zee loopt na een paar passen redelijk stijl af al weet ik niet hoe dat in Malgrat is. Calella zelf is een heel leuk en sfeerfol plaatsje. Zijn toen 4 avonden de winkelstraat in geweest en verveeld nooit, super gezellig. Als je naar dit hotel gaat raad ik de premium kamers aan.. veel extra's voor maar weinig geld (gratis wifi, ligbedden+parasol bij het strand, minibar enz). Kamers zien er oubollig uit maar is wel van goede kwaliteit. Smerig heb ik totaal niet meegemaakt.

• g.de wilde, 25-02-2013

vervoer

hoever is het van het hotel naar het treinstation?

john, 27-03-2013

Hoi

Het is ongeveer 5 a 10 minuten lopen.

groetjes John

We hebben een aantal aanbieders voor Kaktus Playa voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Traveltroef
    Tjingo
    Tjingo

• Gaby, 08-10-2012

Iemand evaring met een hondje?

Heeft iemand ervaring met een hondje meenemen naar dit hotel? Het is toegestaan, maar weet niet hoe het daar werkt.

Danny, 17-10-2012

Het hotel is best streng, denk niet dat het hier mag.

• tonny, 04-09-2010

eten en kamers

Wie kan mij wat meer vertellen over het eten.De thema buffetten en showcooking? En wie weet wat meer over ee koelkastje op de kamer? BVD.Tonny

Willem, 22-09-2010

het eten is geweldig,wij komen er al voor de 10de keer,echt een aan rader,koel kastje is tehuur

jolanda, 13-08-2013

Willem,

Ben je dit jaar toevallig ook geweest. Zie geen beoordelingen voor dit jaar en ben benieuwd of er veranderingen zijn in negatieve zin.