Hotel Internacional

Hotel Internacional
7,8

3 tips over Hotel Internacional

Cecile, 15-7-2015
Een kamer boeken met airco is geen overbodige luxe: het is 's nachts erg warm in de kamer. Calella is goed bereikbaar met zowel de trein als de bus vanaf het vliegveld van Barcelona: de trein doet er (met overstap) vanaf het vliegveld ongeveer 1 uur en 45 minuten over en kost zo'n €4, het treinstation is ongeveer 15 minuten lopen. De bus doet er ongeveer 1 uur en 10 minuten over en kost €9.50, de dichtsbijzijnde bushalte is ongeveer 5 minuten lopen.
Iris, 19-11-2014
Het restaurant 'la Riera' (aan de rechterkant op de hoek voordat je het centrum in loopt) is een echte aanrader. Heel lekker eten voor weinig en super vriendelijk personeel. Erg leuk om een keer met het treintje door calella heen te rijden dit kost nog geen 3 euro. Wij hebben regelmatig om de hoek bij de strip een pizza punt gehaald voor 2 euro, erg lekker!
Lisa Vrauwdeunt, 31-7-2014
Hou er rekening mee dat er geen koelkast op de kamers zit voor als je je water wilt koelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Internacional voor je op een rij gezet:

Preisdaler
Preisdaler