Hotel Internacional

Hotel aan zeeWeer vandaag17°9°
Hotel Internacional
7,6

33 reviews over Hotel Internacional in het Nederlands

Voelt altijd weer als thuiskomen

Alie Heerspink,
18-3-2017

Prijs-kwaliteit verhouding gewoon goed

Wat een warme verrasing.

Wim
22-9-2016

Dit Hotel heeft slechts 2** maar is heel goed qua service zeer vriendelijk personeel en een zeer goede keuken. De kamers van dit hotel zijn niet erg groot maar genoeg voor 2 personen, schoon en goede bedden.

Leuk maar eenmalig

Niekie
27-8-2015

Vriendelijk personeel.

minder goed de grootte van de kamer. van een 2 een 4 persoonskamer gemaakt.

Heerlijke vakantie gehad

Cecile
15-7-2015

Het hotel heeft een goede ligging: erg dichtbij het strand en het centrum van Calella is ongeveer 5 a 10 minuten lopen. Om het hotel heen zijn kleine (strand)winkeltjes gelegen en een kleine supermarkt en pinautomaat zijn nabij (2 min lopen). Er zijn ook genoeg restaurantjes dichtbij.

Onze kamer in dit hotel was simpel en schoon en werd elke dag schoongemaakt. We hadden een kamer geboekt met zeezicht (van zijkant) en hadden mooi uitzicht en een balkon met stoelen en een tafel. Het ontbijt was erg goed en was elke dag anders. In het hotel verblijven veel duitse jongeren, wij hebben daar echter verder weinig last van gehad.

Het zwembad is aan de kleine kant en soms erg druk met groepen kinderen of jongeren. Wij hadden geen airco in de kamer (daar kan je extra voor betalen) en 's nachts was het wel erg warm. Daardoor sliepen we met de deur open, maar hierdoor hadden we wel last van het lawaai van de straat.

Voor de prijs is dit een prima hotel en zou het dan ook aanraden.

Super vakantie gehad!

Iris
19-11-2014

Ik en mijn vriend zijn hier samen op vakantie geweest na een tip van een vriendin (die dit jaar ook weer voor de 2e keer geweest zijn). We hebben hier van 18 tot 27 juli verbleven. Het personeel was in één woord super! Er was bijna iedere avond wel wat te doen in het hotel van karaoke tot aan bingo maar je kan ook rustig van een drankje genieten in de lounge hoek (met uitzicht over zee). Zowel het strand als het centrum waren op loop afstand. De kamer en het balkon waren groot ook de badkamer had aan ruimte geen gebrek. Enige minpunt was dat er geen mogelijkheid was tot airco op onze kamer maar met de schuifdeur op een kier ging het ook prima. Iedere dag werd er schoongemaakt en kon je schone handdoeken krijgen. Er zaten wel veel duitse jongeren in het hotel maar ze waren erg streng waardoor je er eigenlijk geen last van had.Het eten was niet geweldig maar prima te doen. Alles was erg schoon en goed verzorgd. Voor mensen die geen extreme luxe gewend zijn is dit een super hotel!

Super!

Lisa Vrauwdeunt
31-7-2014

Ik ben samen met een vriendin gegaan en we hebben er een fantastische tijd gehad. Het is een niet al te druk hotel en het eten is prima! Personeel is ook heel erg aardig en bij de receptie willen ze je ook altijd helpen.

Het enigste minpunt (wat achter af een pluspunt was), was dat we met de buren van het andere hotel konden gaan kaarten. Maar aangezien we toch alleen maar in het hotel waren om te slapen of te eten stoorde dat totaal niet. Doordat het andere hotel er zo dicht op stond, hadden altijd schaduw en een klein windje door het tunnel effect waardoor onze kamer altijd koel was.

De kamers worden ook elke dag goed schoongemaakt en de handdoeken worden elke dag vervangen als je ze op de grond legt in de badkamer. Kortom, het is een super accommodatie!

Zeer goed, perfekt : kwaliteit prijs

Jan Jancksen
23-1-2013

Wij vonden hotel International een fantastische hotel waar altijd heel vriendelijke werden geholpen, en alleen maar 2 minutjes uit de strand. Perfect!!!!

fantastise plek

lotte
18-9-2012

de beoordeling hier onder snap ik niet, ik ga al jaren naar dit hotel, het personeel is echt vriendelijk, de hygiene op de kamers prima, elke dag word de kamer gepoetst, er is wel degelijk airco op de kamers mist bij betaling, het eten is er super lekker, er is altijd keuze tussen aardappelen, frietjes en pasta's, het enige nadeel mss is dat de smaken steeds het zelfde zijn, lekker maar na twee weken snak je toch naar belgische frietjes hahaahaha, prijs kwaliteit een tophotel,

Het eten was walgelijk

Lynn
8-9-2012

Voedsel was elke dag hetzelfde! We zijn met vol pension dan uiteindelijk elders gaan eten. Kamers zijn oke maar personeel was niet echt vriendelijk. Om 10h smorgens nemen ze gewoon al het eten weg dus als je wil uitgaan is dit wel een probleem.

dit nooit meer

m de groot
5-7-2012

Medewerkers zijn goed en behulpzaam . Maar dan komt het de kamers hebben geen airco dus erg warm en erg gehorig . Dan het eten is gewoon heel slecht en weinig variatie . Het warme eten is gewoonweg niet op temperatuur te koud ,Als je van pasta houd ga dan daar naar toe wij hebben in de 14 dagen dat we er waren 10 dagen pasta gehad en ook nog niet te eten .Dus denk even na voor je daar naar toe gaat

vr groet m.de groot

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Internacional in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Internacional zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.