Hotel H·TOP Olympic

5,7

155 reviews over Hotel H·TOP Olympic in het Nederlands

Drama! Drama! Drama! Nooit meer een H-top hotel

Yana D. B., 23-4-2018

Ik was blij dat de vakantie voorbij was!!!!

Ik ben naar dit hotel geweest met school,ik had al reviews gelezen toen ik nog moest vertrekken en ik verwachten er al niet zo veel van. Maar dat het zo erg was had ik nooit gedacht. Ik ben wel erg veel gewoon, maar de dingen die ik heb gezien gaat toch mijn petje te boven. Het eten vond ik echt slecht, het was altijd koud en de smaken waren echt niet lekker. De kamers waren echt vies, het bad was al vuil en er lagen lange haren in de lavabo en we waren nog maar net binnen gekomen in de kamer. De kamer van mijn vriendinnen was nog erger, de deuren waren beschimmeld en de spiegels was hellemaal gebarsten. Ik vond het personeel nog erger, ze waren echt zeer onvriendelijk. Het hotel is heel oud en versleten. Het hotel zijn beste jaren zijn al lang voorbij! Het is echt geen 1 ster waard.

Ga er niet naartoe, het is een slecht hotel gewoon.

Geen 3 sterren waard

Petra, 21-11-2017

Zwaar verouderd hotel. Eten niet warm. Heel veel herrie in de bar. Slechte geluidsinstallatie. Vriendelijk personeel

Ik snap niet hoe het drie sterren heeft weten te bemachtigen. Wij zijn hier met een verrassingsreis van veiling. Goddank niet zelf geboekt, mijn advies: doe dat nooit.

Vol (Engelse) lawaaierige toeristen. De kamers zijn gehorig, lawaai op de gangen hoor je overduidelijk en je kunt de buren letterlijk horen douchen. De bedden slapen slecht, mijn vriend had een 10cm hoger bed dan ik. Het eten was helemaal drama, koud en smakeloos. De tafelkleden vielen nog net niet van ellende uit elkaar, evenals de gordijnen in de slaapkamer.

Een goed ding: de ligging. De supermarkt die van alles voorzien is, ligt er tegenover. Calella zelf is leuk, je bent middels de trein zo in Barcelona en de stranden zijn eindeloos. Maar dat staat allemaal los van dit gedrocht van een hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Olympic voor je op een rij gezet:

Niet verkeerd, beter als reviews vertellen

Sven omlo, 20-10-2017

Het hotel zelf is heel oud even als de kamers, de bedden zijn wat hard maar liggen zeker niet verkeerd, hotel is heel gehorig je hoort alles in de kamers om je heen, op foto’s lijkt alles mooier als dat het in werkelijkheid is, personeel is wel zeer vriendelijk, en door middel van een kaart aan de deur kan je aangeven of je nieuwe handdoeken moet en of er schoongemaakt moet worden, de kamers zijn wel zeer schoon, waren eerst heel sceptische over dit hotel nadat we 3(!) dagen voor vertrek erg slechte recensies lazen maar zijn blij dat we ons daardoor niet hebben laten beïnvloeden, hotel heeft een zeer mooie ligging met de zee+boulevard op 5 min loopafstand, en een zeer grote supermarkt zit pal tegenover het hotel, al met al hebben wij zeer genoten van ons verblijf, je moet in dit hotel verblijven als je van plan bent om gewoon lekker van de omgeving te genieten.

Bagger!

Isabella, 8-10-2017

Het hotel is heel slecht. Zeer lawaaierig en gehorig. (We lagen er wakker van) Verouderd en vies. Bedden zijn zeer slecht. De veren ploppen tegen je lijf, luidruchtig kraken, met pijn wakker worden. Veel lawaaierige, hebberige en dronken Engelsen en Russen. Eetzaal hel verlicht, vies servies, druk en het eten is koud, smakeloos en oud.

Het enige wat goed was was de cocktail van de dag 😂

Geef wat meer geld uit en boek iets anders. Hier krijg je spijt van, is het geld (en dat is niet zoveel) niet waard.

Horror

Miriam, 5-9-2017

Wij zijn met een teleurstellende ervaring teruggekomen van dit hotel.

Wij zijn ons ervan bewust dat voor de prijs die de reis kostte, we geen 5-sterren accommodatie konden verwachten. Maar hotel Olympic in Calella dat jullie voor ons geboekt hadden is ons inziens nog geen 1-ster waard.

Het hotel is zeer verouderd, de gangen waar de hotelkamers aan liggen lijken net een gevangenisgangen. Het linnengoed is zodanig versleten dat het matras erdoor zichtbaar is. Ik was bang me om te draaien dat het laken zou scheuren. Zo ook met het tafellinnen in de eetzaal.

Het gehele hotel is donker, de zwembaden erg verouderd. Zeker geen hotel waar je gezellig all inclusive je dag wilt doorbrengen.

Het hotel zat volgeboekt met Engelsen die erg veel lawaai maakten. Waarschijnlijk het beleid van het hotel.

Het enige positieve is dat de het redelijk schoon was. Geen schimmelplekken in douche e.d.

We hebben er geslapen, ontbeten en heel snel daarna bijna gillend weg om ergens anders ons vertier te zoeken.

Een hotel waar je voor betaald

R.deJonge, 9-8-2017

Samen met 2 vrienden deze vakantie geboekt.

Niet kijkend naar de revieuws heen gegaan, het was een prima hotel waarvoor je ook niet al teveel betaald.

Ontbijt en lunch waren over het algemeen redelijk goed te doen.

Het avond eten was vaak aan de mindere kant.

Daarnaast probeerde het personeel de grote drukt snel weg te werken, dit lukte vaak wel maar af en toe ging iedereen om 19:00 tegelijk eten.

De kamers waren wat aan de kleine kant, wij hadden een 2pers. Kamer met 4 bedden voor 3 personen, maar het enige wat wij daar hebben gedaan is slapen.

In de bar is genoeg ruimte en is af en toe wel wat drukte maar niet constant.

Het pasjes systeem is begrijpelijk. Je krijgt je pas terug als je je beker/glas weer heb ingeleverd. Hiermee voorkomt het hotel dat men met de glazen/bekers opstap gaat buiten het hotel.

We hebben een leuke en redelijk goedkope vakantie gehad. Daarom is dit wel een ideaal hotel als je niet te veel wil uitgeven en ook genoegen neemt met de faciliteiten.

verschrikkelijk hotel

ida, 8-8-2017

Goed voor jongeren tussen de 18 en 20 jaar, maar voor gemiddelde leeftijd (50) een nachtmerrie!!!

Beschimmelde lakens, een airco die geluid maakt als een opstijgende helikopter, ongeïnteresseerd personeel, voor een drankje sta je elke keer minimaal een half uur in de rij, waarschijnlijk omdat het all inclusive is dus het mag niet teveel kosten. Op het buitenterrein, bij het zwembad, maar ook op de ligweide mag er niet gerookt worden. Wij zijn wel wat gewend en verwachten ook niet het allerbeste van een 3 sterren, maar dit hotel is nog geen ster waard. Het eten was afschuwelijk, dat je elke keer hetzelfde krijgt, oké, maar dit was ook nog eens niet gaar.

De receptie medewerkers waren zeer onvriendelijk, dit niet alleen bij ons maar ook bij andere vakantiegangers.

Nee, dit hotel is zeker niet aan te raden, zoals ik al zei, misschien leuk voor jongere groepen, maar slapen doe je niet in het zeer drukke en chaotische hotel.

Goed Hotel

marga ebbers, 20-5-2017

Dit is een wat ouder hotel maar de kamers waren schoon , het personeel was vriendelijk en het eten vonden we uitstekend.

Heel goed hotel

Giel, 2-5-2017

Na alle slechte revieuws zagen we er wel een beetje tegenop om er heen te gaan maar het viel 100% mee het eten was lekker en veel variaties onbijt heel goed altijd volop fruit en toetjes alleen ontzettend druk dus we gingen bewust later eten.

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Olympic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Olympic in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Olympic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H·TOP Olympic scoort een 5.67 uit 10 op basis van 178 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: