Hotel H·TOP Calella Palace Family & SPA

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°5°
Hotel H·TOP Calella Palace Family & SPA

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Calella Palace Family & SPA voor je op een rij gezet:

Laatste review

Je wordt met je bus een hotel verder afgezet vanwege het stop verbod daardoor ,moet je lopen zo.n 300 meter. Verzorging en animatie is heel goed zo wel voor jong als oud.

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco

106 reviews over Hotel H·TOP Calella Palace Family & SPA in het Nederlands

Hotel is heel erg gehorig

Als er mensen in de kamer naast je beginnen te lopen denk je dat ze langs je bed af komen

We hadden All-inn gereserveerd ,maar op de dag van aankomst kregen we geen ontbijt en lunch alleen avond eten om 19.00uur

Bij vertrek hetzelfde alleen ontbijt en 18.30 werden we opgehaald

Je moet op bijna alles bijbetalen

Ijsjes kunnen de kinderen de hele dag halen staat er

Die krijgen dan een tiptop

op een raketje moet je nog bijbetalen

Bar personeel heel onvriendelijk en kunnen geeneens engels

Receptie personeel heel vriendelijk

Eten is zoals meestal in spanje ,goed niet spectaculair

En snakken tussen door friet hamburger en dat was het

Dit was de eerste keer maar ook de laatste keer

Behoorlijk tegen gevallen

Geen aanrader

Slecht

Rick,
23-11-2017

Erg tegengevallen! Er waren maar weinig dingen goed te noemen. Maar vooral:

Bedden en kussen dramatisch slecht; de veren springen bijna om je oren als je op bed gaat zitten. Hard, doorgezakt en versleten bedden.

De douchebak lekte en de douchekop hangt te laag.

Het hele gebouw is SUPER gehorig! Ik heb met oordoppen moeten slapen. Luide gesprekken of de tv van de aangrenzende kamers zijn letterlijk te verstaan als je de desbetreffende taal machtig bent. Maar het contact geluid is nog t ergste dwz stoelen schuiven, hakken lopen, deuren dicht doen en water gebruikt .

Het ontbijt was uitgebreid maar zaten een paar hele vieze dingen tussen. BV crossiants die naar karton smaken en sap en yoghurtjes dat erg kunstmatig smaakt.

Ook hadden we op de laatste dag van de weeek opeens geen recht op ontbijt!(administratie/communicatie-fout) kan gebeuren maar toch niet leuk.

De kamers werden wel heel goed schoongemaakt.

Goede ligging leuke winkels

denise,
14-8-2017

Het is een mooi hotel met lekker eten.

ruimte slaapkamer.

Jammer dat er weing animatie overdag was voor de kinderen. en bijna geen nederlandse mensen.

Personeel achter de bar kijken je maar raar aan.

Calella is een leuke plek leuke winkels.

super hotel keten van h top hotels

Burne,
13-5-2017

heel goed is:

dat je in dit all in hotel verblijft en dat men van de andere hotels die ook van H Top keten is gebruik kunt maken.

deze hotels liggen op verschillende plaatsen. je wordt door hun bus gebracht naar het hotel, waar je kunt lunch en drinken

dit moet men van tevoren bij je eigen verblijf opgeven.

Bij elk H Top hotel in Malgrat de Mar, Pineda de Mar, Calella en zelfs LLoret kun je dan 1x lunchen.

Dit is toch Super om zo toch elk plaatsje te bezoeken met drinken en lunchen te kunnen combineren met je all in kaart.

deze keten heb ik ons familie en vrienden aan bevolen. In Playa D'Aro heb je 2 van deze hotels en in Salou ook

Bij deze 4 sterren hotels is het eten en drinken heel uitgebreid, gevarieerd en goed.

Minder goed is:

Iets minder zijn de 3 sterren hotels maar toch qua prijs en accommodatie helemaal niet verkeerd

Dus wij vinden H Top hotels helemaal TOP!!

Prima prijs - kwaliteitsverhouding

Peter,
31-1-2017

Leuk hotel, kamers voldoen prima. Het hotel heeft een buitenzwembad en een binnenzwembad. Wij gaan regelmatig op vakantie en voor een kluisje moet altijd betaald worden. Wifi is ook niet altijd overal gratis. Wij hadden een auto gehuurd en deze kan je in de omgeving van het hotel gratis parkeren. Het personeel is beleefd en vriendelijk. Het enige minpuntje is dat de muren inderdaad dun zijn. Verder een top vakantie!

Nooit meer dankzij veiling

Fam. Dronkers
25-11-2016

Via veiling een Zonvakantie "gewonnen" zogenaamd naar Malta en hier gedumpt !! Bijkomende kosten in dit Hotel voldoende zoals kluisje 7,00 p.dag en voor de WIFI 5,00 p.dag en bij aankomst 15 euro toeristenbelasting en voor het parkeren op de open parkeerplaats 15,00 p. dag en ga zo maar door. Luidruchtige kamer, slapen bijna onmogelijk, extreem warm zowel op de kamer als in het hele hotel, de airco werkt nergens ,deze staat gewoon geblokkeerd. Kamers deels vuil vooral veel schimmel in de badkamers. Bedden zeer hard. Het eten was zeer matig en echt niet aan te bevelen. De badkamerkuip is levensgevaarlijk, douchen en gevaarlijke onderneming, geen antisliplaag niets en het was door de mensen aan de receptie ook niet op te lossen. Het Personeel deed algemeen zijn best dat was het enige pluspunt. Wij hoorden van hun dat het beleid niets toelaat en geen ruimte bied voor klachten/ oplossingen.

Nooit meer ... wat een ellendige vakantie in dit slechte hotel, je hoorde bijna iedereen klagen ook van de andere nationaliteiten.

1 van de 7 nachten hier geslapen

Jan
23-11-2016

Wij hadden de reviews al gelezen, maar gaven het hotel de voordeel van de twijfel.

Helaas, een enorme tegenvaller. De slechte reviews blijken waar te zijn. Fijn was wel dat er een Nederlandse stagiair ons te woord stond bij het inchecken. Dat is dan ook het enige ...

Over de liften niets te klagen, maar eenmaal op de verdieping een drama. Bloedheet, airco had waarschijnlijk maar 1 stand. Bloedheet......! Op die manier loop je in ieder geval wel snel naar je kamer voor wat verkoeling. Ook daar helaas een bittere pil en was de airco ook stuk. Meteen even contact opgenomen met de receptie, maar deze vonden een technici sturen niet noodzakelijk, aangezien ieder appartement een balkondeur heeft.

Vervolgens waren wij er zeker van dat de vorige " gasten" donkerblonde haren had ( of wellicht haar best gedaan dit te kleuren), want deze waren meteen in de gootsteen te vinden. Echt smerig. Meerdere keren aangegeven of dit schoongemaakt kon worden en dit werd dan ook gedaan.

Sinterklaas was zijn "schimmel" vergeten mee te nemen uit Spanje, want hij was bij ons nog in de badkamer en de stoomboot was alweer terug, want die zat naast ons op het balkon.

In de tussentijd maar eens verder gekeken wie waar gaat liggen. De bedden zijn zo groot, maar ook zo klein, dat je niet naast elkaar kunt liggen, gevalletje twijfelaar. Dus ieder een apart bed. Echt heel gezellig.

Inmiddels is het 23.00 uur. Wij gaan een poging doen om te slapen. Het fantastische advies van de technici volgen we op om de balkondeur open te laten staan, aangezien de airco heerlijk doorblaast. Helaas is pakjesboot 12 nog op, dus maar weer dicht die deur. De buurvrouw is uit alle macht een gesprek aan het voeren die wij letterlijk kunnen horen en aan de andere kant moeten we meegenieten dat de buurvrouw haar keel schraapt. ( kent u dat gevoel van vroeger met zijn allen op kamp?)

De matrassen zijn verschrikkelijk. Twee sterren waardig.

Vervolgens het ontbijt nog een kans gegeven. Het enige wat vers is, zijn de mandarijntjes. Oud brood, klonten in de cornflakes schaal en chagrijnig personeel. Al met al zeer slechte nacht gehad dankzij de buurtjes, direct een ander hotel opgezocht in de buurt en ons verlies gepakt. Gelukkig iets veel beters weten te vinden.

Het was helaas 1 nacht te veel in hotel H top!

Redelijk Goed

Van de Cloodt Ronny
11-9-2016

Het is een mooi hotel en met all inclusive wel zijn prijs waard. netjes, proper en een goede service. op de kamers is er totaal niet echt iets aan te merken enkel de airco zou mogen blijven werken zonder kaart en de muren zouden wat dikker mogen zijn. het eten is totaal minder dan vorig jaar zeker in de morgend en avond. koud en alle dagen hetzelfde. in de bar redelijk goede service maar te luide animatie voor de kinderen. de liften zijn ook niet al te best en soms lopen ze gewoon je verdiep voorbij. wifi is zeer slecht in de kamers buiten valt het wel mee

mooi hotel maar onvriendelijk personeel

flokkie1
14-7-2016

mooi hotel maar kartonnen muren je hoorde alles wat de buur zei of deed de bedden voelde je de veren er door waardoor je slecht slaapt het personeel in de bar was zeer onvriendelijk ook aan de receptie (tonny) was men niet behulpzaam zelf zeer onvriendelijk tot brutaal antwoorden ,het eten was er lekker en ook vriendelijk personeel alleen jammer voor een drank moest je met u kaartje gaan wat hele lange wacht rijen veroorzaakte ,ook in de bar met kaartje lange wacht rijen om een drankje te bemachtigen zelf tot 30 min lang wachten

de aline betekende niet veel geen cocktails geen grote pinten heel beperkt en voor tussen door snacks moest je naar het restaurant waar je niet terecht kon in zwembroek ,al veel gereisd maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt

een plus punt is wel zeer goedkoop hotel nog nooit zo goedkoop gereisd

de animatie was super goed vooral Patricia een top vrouw die kon alles en was zeer kind vriendelijk

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Calella Palace Family & SPA in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Calella Palace Family & SPA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.