Hotel H·TOP Amaika Adults Only

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Amaika Adults Only voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel H·TOP Amaika Adults Only

• 9Els goes warmerdam10-07-2019

Geweldig. Schoon en net hotel. Elke dag goede schoonmaak, ruime kamers, lekkere bedden, goede airco.

Elke dag ander eten, uitgebreid ontbijt buffet, vers bereid. Heerlijk All inclusief, veel keuze uit drankjes, shuttle vervoer naar andere htop hotels waar je kan lunchen . Geweldig.

Heerlijk zwembad, strand heel dichtbij, aan rand van gezellig druk centrum.

Laatste dag werd het wat drukker waardoor er wat wachtrijen ontstonden bij diner. Maar je wordt netjes naar je tafel gebracht. Geen gezeur .denk dat het in het hoogseizoen super druk is.

Savonds wat shows die ook geweldig zijn. Overdag kan het entertainment beter aangepast worden op de leeftijd, maar ze doen zeker hun best!!!

Wij komen volgend jaar zeker weer!!!!!!

• 3Hubertus02-06-2019

Nooit meer.

Slecht geslapen. Matras lag verkeerd om. Net alsof de vering uit steekt. Geen zoet beleg en koffie en thee bij de lunch. Dure kluis. 49 Euro voor 10 dagen. Veel verander t.o.v. vorig jaar. Slechter geworden.

• 10Elly Verheij_Voogt25-04-2019

Hotel Amaika: gewoon gezellig en goed!

Hotel Amaika is een heel goed hotel. Personeel over het gehele hotel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is er zeer goed en gevarieerd. Het hotel ligt vlak bij het centrum van Calella en het strand. Alles echt binnen loopafstand. Het hotel doet van binnen erg gezellig aan. Het resaurant straalt veel gezelligheid uit doordat alles niet echt in rijen opgesteld staat. De hotel kamer was zeer schoon en netjes. De badkamer vonden we wel wat verouderd maar was elke dag weer keurig schoon. We zaten op de 5e verdieping en hadden prachtig uitzicht zowel over de zee als over het centrum van Calella.

• 2018
    7Gert Jan Veldhuis22-11-2018

Uitstekend hotel met een paar beperkingen

Hotel Amaika is een prachtig ingericht en schoon hotel. Gelegen op een steenworp afstand van het strand en de gezellige winkelstraatjes. Vriendelijke personeel, welke helaas niet allemaal Engels spreken maar dat is niet zo erg. De maaltijden zijn heerlijk en elke dag heb je een zeer uitgebreide keuze uit andere maaltijden en tapas. Wat ik een nadeel vind is dat de kamers heel erg gehorig zijn. Je hoort alles op straat, de mensen op de kamer naast je kan je goed horen praten en ook de geluiden op de hal zijn goed te horen. Wat verder een nadeel is dat er gesproken wordt over gratis wifi, dit is echter alleen van toepassing op Facebook en whattsapp etc. Als het een dag regent en je een filmpje wil kijken via Netflix betaal je €5 per dag.

Alleenreizend

• 9Patevel07-09-2018

Helemaal top

Net terug en het was geweldig. Heel net en schoon hotel. Heel leuk en vriendelijk personeel. Eten was heerlijk. Het was een feestje om te gaan eten. Ligging is perfect, dichtbij winkels en het strand. Zwembad is wel klein, maar het strand ligt op 5 minuten lopen dus daar alle ruimte. Kamer is ruim en werd elke dag heel goed schoongemaakt. Er waren geen kinderen mee dus of het kindvriendelijk is weet ik niet. Heb ook geen kinderen gezien. Zeker een aanrader!!

• 9vermesen24-05-2018

zeer goed 4 sterrenhotel

geboekt via touroperator (all in) en volgens brochure,in mijn vakantieperiode was er gratis parking:was dus niet hè(schrappen uit jullie brochure)maar voor de rest niets op aan te merken:goede ligging en enkel voor volwassenen,vriendelijk personeel, eten was super,veel variaties,zowel ontbijt,middag-en avondmaal en bij 'n uitstap,kon men kiezen:'n pic-nic of gaan eten in 1 van de andere htop-hotels=super,alsook de all-in dranken waren van goede kwaliteit,alsook zeer proper hotel:nergens nooit vuil.Nadeel 'n klein zwembad(voor mij geen probleem:lig toch niet veel aan zwembad,maar voor echte zonnekloppers misschien 'n probleem)Nog 'n nadeel:s'avonds,na avondeten werden de tafels,bij 'n optreden,ingenomen door hotelgasten die geen all-in hadden en dronken niets,zodanig dat wij dikwijls geen plaats hadden en hotel ligt niet te ver af van de gezellige winkelstraatjes van calella.Voor herhaling vatbaar

• 8Bernd-Henk09-05-2018

Goede ligging

Het ontbijt was goed. Het middag -en avondeten niet. Zelfs lekkere patat bakken is lastig voor hun. Verder blikjes drinken i.p.v. een drankautomaat. De ligging van het hotel is goed en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Met vrienden

• 2017
    8Wiel18-10-2017

Voor herhaling vatbaar

Uitstekend eten en vriendelijke bediening in het restaurant. Kamers zijn verzorgd, doch gedateerd en aan vernieuwing toe. De dagelijkse verzorging van de kamers is goed en de dames zijn vriendelijk en behulpzaam. De dames bij de receptie zouden best wat contactueler kunnen zijn. Spreken matig Duits en geen Nederlands, is een gemis. Een groot gemis, zeker voor een 4 sterren hotel, is het ontbreken van een WIFI vrije zone met gratis internet.

• 10henri08-08-2017

perfect hotel

Het eten was gevarieerd en lekker, werd constant vers en warm aangevuld. Het zwembad was klein, maar groot genoeg. Het strand is nog geen 100 meter, ideale ligging, als je van drukte houdt want het ligt midden in het centrum. Daarentegen hoor je geen drukte als je balkondeur dicht is want het is enorm goed geïsoleerd. Animatie was niet opdringerig maar erg leuk zowel voor kinderen als oudere. Geen grootschalig hotel, tenminste dat merkte we niet, personeel was altijd vriendelijk en meewerkend. Kamers zijn zeer mooi, ruim en schoon. Kortom, geen nadeel aan dit hotel kunnen vinden en zeker voor herhaling vatbaar.

• Oude reviews

8FJS31-05-2015

Fijn hotel, mooi ligging

Net hotel. Elke dag schoonmaak kamer. Vriendelijk personeel. All inclusive dmv pasje ( zijn erg strikt in de in-,en uitchecktijden, kun je evt bijboeken en dan krijg je een nieuw pasje ) Hotel ingericht in Titanic stijl. Eten goed, alleen jammer van het droge brood bij het ontbijt. Voor ieder wat wils en elke dag veel verschillende soorten vers fruit ! 5 minuten lopen naar strand en boulevard. Centrum 10 minuten lopen. Treinstation 15 minuten. Vanaf 7e verdieping zeezicht aan de voorkant en landzicht aan de achterkant, verdiepingen hieronder kijken aan de voorkant op het zwembad, de weg en een ander hotel, achterkant zit dicht op een appartementenblok. Zijvleugel kijkt uit op zwembad of weg naar centrum. Alle kamers balkon, sommige zo groot dat er ligbedden staan. Kamers zijn goed, wel gehorig en matrassen met veren ( mogen wel eens vernieuwd ). Vanaf juni rijd de shuttlebus van h- top hotels Niets mis met dit hotel, heerlijke week gehad !

2 tips over Hotel H·TOP Amaika Adults Only

• mara, 19-09-2012

en voor rolstoel gebruikers is het goed tedoen zijn vier lifften waar twee mooi groot is echt een aanrader

• FJS, 01-06-2015

Treintje rijd constant rond en voor €2,50 pp mag je mee. Je bent in ongeveer 1 uur met de trein in Barcelona, combinatie ticket ( trein en cirybus ) was in onze periode een aktie van € 27 pp ( retour )

0 vragen over Hotel H·TOP Amaika Adults Only

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
    • Eten en drinkenLunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand< 25 m
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages