Hotel GHT Marítimstersterster

Tonen op kaart

53 reviews over Hotel GHT Marítim

• 8Rania Jaj Suliman10-09-2019

Super!

Je kunt alles hier vinden. Heerlijk eten. Super kamer en bed. Vriendelijk staf. Dicht bij het strand en centrum.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Christiaan23-09-2018

Prima hotel alles was goed geregeld, vriendelijk personeel, goede en schone kamer en het ontbijt was er prima ( heel ujtgebreid).

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8S.P. Huizinga07-07-2018

Leuk hotel op een goede plek !

Dit fraaie hotel heeft een perfecte ligging t.o.v. het stadje en en de zee. Geen kolossaal hotel maar overzichtelijk, met ruime kamers en 2 zwembaden (ook op het dak, met whirlpools)! Ook is er een binnenzwembad met fitness-toestellen enz. Het eten zou wel wat beter kunnen. Niet altijd warm genoeg, zeker als je wat later eet. Het aanbod van dessert, zoals fruit is prima. Al met al reden om weer terug te komen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2017
    8Ilona Bongers24-06-2017

Geweldige ligging

Hotel Maritim is een net hotel dat van de zee wordt gescheiden door een weg en een spoorbaan, waar je overigens geen last van hebt. Het gezellige centrum met leuke restaurantjes, barretjes en winkels ligt op loopafstand. Je kan vanaf Calella prima met de trein naar Barcelona. Wij hebben een prima verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

7Edwin16-09-2016

Hele mooie lokatie maar het hotel is matig.

Hotel Maritim in Calella ligt mooi centraal en direct aan het strand maar de faciliteiten, bedden, eten etc zijn zeer matig. Hotel heeft een makeover nodig.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Sanne08-08-2016

Leuk voor een keer

Centraal gelegen je bent voor 9.90 retour met de trein naar Barcelona. Dicht bij het strand, boulevard en leuke winkeltjes in het centrum. Helaas hebben wij veel overlast gehad van de 2 discotheken die 500 meter van het hotel liggen en dat was nog niet het ergste van de 13 nachten 2 nachten door kunnen slapen. Veel onrust in het hotel, veel overlast gehad het is meer een jongerenhotel en zeer in trek bij de Duitsers. Het hotel zelf is mooi, klein zwembad, het eten was oké maar niet gewledig elke dag de keuze uit salade, pasta, friet daarbij waren 2 soorten vlees en vis en 1 warme groenten. Geen diversiteit in het eten helaas. De WiFi bieden ze gratis aan maar doet het niet goed!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Bart23-06-2016

geweldig hotel

personeel prima, eten goed en lekker. alleen plus punten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Jacob Ruiten08-05-2016

Mooi en vooral schoon hotel

Gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel die alles voor de gasten over hadden. Wat ons vooral opviel dat het bijzonder schoon was. Wij waren hier wel na de winterstop de eerste gasten. Het eten is ons zeer goed bevallen, nu zijn er altijd mensen die klagen dat bepaalde dingen koud waren. Echter werd er genoeg aangevuld tot aan het eind toe zodat er altijd wel weer warme friet was ( dit was het enige dat snel koud was ). Het ontbijt was voortreffelijk met gratis koffie en drinken onbeperkt. Het enige waar je misschien in het hoogseizoen last van kunt hebben zijn de dunne muren van het hotel. Als je daar niet tegen kunt heb je een probleem. De ligging is uitstekend tegenover het strand en dichtbij het oude centrum.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Ingrid Overbeeke01-05-2016

super , gaan zeker vaker terug.

Heel lief personeel , ook van de schoonmaak , lekker eten , schone kamers en badkamers , personeel aan de bali erg behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8esmeralda19-06-2014

Leuk, maar niet voor de volgende keer

Leuke vakantie gehad in Calella. Mooi strand en een leuk winkelcentrum. Het personeel is erg vriendelijk, alleen de laatste dag mochten wij niet meer in het hotel eten.... waarom?! is nog steeds de vraag.... Toen wij met de transfer in het hotel aankwamen zagen we gelijk dronken mensen over straat lopen rondom het hotel. Veel discotheken in de omgeving. In het hotel heb je hier niet veel last van, maar je kan niet veilig over straat. (2 meiden van 18 jaar.. die niet van uitgaan houden). Wij hebben dit dan ook wel zelf uitgekozen! Wij hadden halfpension geboekt, het eten was verder prima en veel keuze! De kamers waren voor de rest goed en ruim. Zwembad erg klein. De gehele vakantie waren wij te vinden op het dak van het hotel, want daar stond een bubbelbad (2 zelfs). Dit was wel een super !!

Gereisd in juli 2013

1 tip over Hotel GHT Marítim

• C. Ren, 19-07-2012

Boek een kamer met zeezicht: kamer 411, 511, 611 of 711. Zeer groot hoekbalkon. Wij betaalden daarvoor iets extra's maar dat is het zeker. Hogere verdieping geeft minder "inkijk" vanuit andere balkons doordat het gebouw rond loopt.

2 vragen over Hotel GHT Marítim

• AB, 02-02-2018

Leuke uitstapjes

Heeft iemand nog idee voor leuke uitstapjes vanuit hier? Ik zag met de trein naar Barcelona, hoe lang duurt dat? En krijg je ook badhanddoeken of moet je die zelf meenemen.

• B.Bouwstra., 23-05-2016

toeristenbelasting

hoeveel toeristenbelasting moet ik betalen bij hotel Maritim calella.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages