Hotel Esplai

Meer hotelinfo

208 reviews over Hotel Esplai

• 6Fam de vries23-08-2019

Nee kom er niet weer

Voor 3 sterren een matig hotel met achterstallig onderhoud en zeer gehorig ,maar het is echt een jeugd hotel heel veel Duitsers die s'nachts tot leven komen heel veel lawaai,ontbijt is goed geregeld,zwembad oké,animatie super voor mekaar,personeel vriendelijk en willen alles wel voor je regelen,hotelkamer is klein en daar zijn 2 1 persoonsbedden ingezet en een 2 persoonsbed. Een tip voor het hotel tussen juli en augustus jeugd en gezinnen gescheiden houden verdieping 1 t/m 6 rechts of links maakt niet uit helemaal vol klappen met jeugd dan kunnen ze mekaar wakker houden en op de deuren kloppen.

Met jonge kinderen

• 8FREDERIC14-06-2019

gewoon leuk hotel

Het hotel was op alle vlakken goed zowel qua eten als de kamers.Wel beetje verouderd maar top voor die prijs.

Met vrienden

• 7N besems28-05-2019

Het is ons goed bevallen

Net terug van hotel esplai. Wij hebben geen jongeren gezien alleen maar mensen rond de 30 en ouder. De kamers zijn goed zat wel gehorig het eten was niet heel goed het was koud en niet lekker ontbijt daarin tegen was goed te doen . Hotel ligt heel gunstig dicht bij zee ,winkelstraat ,en de vele restaurants. Personeel vriendelijk en behulpzaam wij hebben het reuze naar ons zin gehad en komen zeker nog eens terug.

• 2017
    7Santing23-09-2017

Voor het geld niet klagen

Het personeel is erg vriendelijk, kamer simpel maar prima zat. Bedden liggen lekker. Eten is te doen voor het aantal sterren, wel vaak koud/lauw. Daar zouden ze iets aan kunnen doen. Ook als je gelijk 19.00u ging eten of ze zetten er nieuwe bakken neer. Ontbijt was lekker, geroosterd brood is al gauw lekker met een kopje thee. Zou hier zelf alleen niet meer heen gaan ivm de enorm gehorige kamers, veel Engelsen die enorm luidruchtig zijn en je hoort alles letterlijk ben ook wel een lichte slaper. De locatie is leuk, dichtbij de winkels en strand. Al met al voor het geld prima vermaakt maar verwachte ook zoiets met 3 sterren

Met jonge kinderen

• 6edvandeven23-08-2017

Veel voor verbetering vatbaar

Personeel probeert er het beste van te maken. Vriendelijk en behulpzaam.

Een echt jongeren hotel waar veel Duitse jongeren zitten. Je ergert je kapot als fatsoenlijk gezin. Met kinderen onder de 18 moet je hier zeker niet zijn.

Sfeerloos hotel. De lobby heeft overdag totaal geen ambiance. De bar is gewoon de hele dag dicht. Dan is het natje en droogje uitsluitend beneden bij het zwembad te krijgen.

Het "restaurant" lijkt meer op een bedrijfskantine. Geen enkele moeite gedaan om sfeer te creëren.

De kamer is redelijk schoon, maar kan beter. Op de eerste verdieping deel je je balkon met 6 andere kamers.

Het eten is in buffet stijl. Niet vies, maar ook geen top. Vaak lauw/warm.

Alles is voor verbetering vatbaar. Ik heb de indruk gekregen dat dit hotel er staat om met minimale inspanning en investeringen zoveel mogelijk geld te verdienen.

Met oudere kinderen

• 10H.Peters09-03-2017

Voor herhaling vatbaar

Kamers zijn wat gehorig .wel schoon .personeel is vriendelijk..kort bij strand en winkels . Eten was variabel werd aangevuld als het op was..Wij hebben een leuke vakantie gehad en nog leuke mensen leren kennen ..Tja wat ik bij andere beoordelingen zie nou dat ligt aan de mensen zelf als men op de laatste momenten komt aan zeilen om nog iets te eten vind ik t niet gek dat het lauw /koud is ..En al heeft men een 5 *hotel gezelligheid moet je je toch zelf maken ..Er werd voor animatie gezorgd !! Wij gaan zeker terug .

Anders

• Oude reviews

5I Ambrose20-09-2016

Nooit meer

Gehorige kamers. Veel lawaai kamer niet echt schoon, alles verouderd en slechtwerkend. Kwaliteit eten op zich niet echt slecht maar bijna elke keer koud dus zonde van je geld. wordt onderscheid gemaakt tussen all inclusief of apart betalende gasten bben all in krijg je patat uit een bak die er al een tijd ligt terwijl als je contant betaalt patat krijgt die verschillende gebakken wordt. En zo waren er meer dingen.

• 9Barbara_Z27-08-2016

Gewoon goed 3* hotel

Goed 3 hotel, als je meer service wenst boek dan geen 3 hotel. Het eten is namelijk goed en veel variatie, de locatie is super en personeel is vriendelijk. De kamers zijn schoon en goede bedden.

• 10Jaeljo27-08-2016

Leuk hotel en ideale locatie

Wij zijn net terug van een heerlijk vakantie in dit hotel. Dit hotel heeft een hele leuke ligging, ongeveer 5 minuten lopen naar het strand en in de omgeving zijn er veel leuke winkels en uitgaansgelegenheden. Ook zijn wij met de trein een dagje naar Barcelona gegaan. Hier ben je zo. Wij hadden een ruime kamer. Het hotel werd goed schoon gehouden, de schoonmaaksters doen goed hun best. Het personeel is zeer vriendelijk en het eten vinden wij goed voor een 3* hotel.

• 2G&V02-07-2016

Gewoon Slecht

Kamers niet ok Eten slecht - Zaterdagochtend stond het eten van Vrijdagavond nog op het buffet. GEWOON GOOR!

Met vrienden

• Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats