Appartement Codina

61 reviews over Appartement Codina in het Nederlands

was gewoon goed

linda
3-9-2010

wij waren op het ergste voorbereid! maar het viel echt alles mee!! het was groot, schoon en een geweldige ligging. Bij ons was het wel, wij zaten 9 hoog, dat dus de lift het na 12 uur s'nachts niet meer deed, en dat je daardoor 18 trappen naar boven moet lopen!! dat is echt niet fijn!!

Prima; simpel en goedkoop.

DW
27-8-2010

Wij zaten met z'n 2-en in een appartement waar je met maximaal 6 personen in kon, dus qua ruimte was het voor ons erg luxe.

De receptie is maar een aantal uren per dag geopend, dus dat is wel vervelend met het in- en uitchecken of bij eventuele problemen. Bij het inchecken is de borg 100 euro per persoon. Tevens krijg je een heel blad met regels (geen gekke dingen of zo..). De borg hebben we netjes terug gekregen bij het uitchecken.

Ons appartement was bij aankomst schoon, maar tijdens het verblijf (7 nachten) is er niet schoongemaakt. Er zijn echter wel schoonmaakmiddelen etc. aanwezig. Waren wel wat mieren op het balkon en in de keuken, maar er was tevens insectenspray aanwezig, dat hielp prima.

Inrichting van appartement was simpel met een beetje Spaanse kitch. Bedden waren in orde. Er waren 2 liften; 1 ervan was regelmatig defect.

De ligging was prima; strand 2 minuten, restaurantjes en kroegen ook redelijk dichtbij.

Simpel en goedkoop. Al met al; een prima appartement.

Valt allemaal reuze mee

Lala
24-8-2010

Wij zijn met 6 vriendinnen in augustus op vakantie geweest naar calella, we waren op het ergste voorbereid maar stonden te springen toen we ons appartement zagen.. Alles was hartstikke netjes en nergens problemen mee. alleen werd de badkamer erg nat van het douchen, we hadden eerst koud water maar even naar de receptie gelopen en diezelfde dag nog werdt er wat aan gedaan! Over de borg hoef je je geen zorgen te maken. Die was 100 euro per persoon. Wij dachten dat we deze niet terug zouden krijgen maar hebben we dus wel gekregen.. Wij zijn best luidruchtig geweest en daar was gelukkig niets over gezegd. De ligging is perfect. 2 minuutjes van het strand en 10 minuutjes van het uitgaan! Hans & Grietje zeker een aanrader! Adiossss

Dit nooit meer

Angelique Nibourg
2-6-2010

Dit is het smerigste appartement wat ik ooit gehad heb en het word gewoon verhuurt door mensen die er wonen.. Het meerdere deel bestaat uit spanjaarden die er wonen!! Geen receptie die je naar binnen laat als je geen sleutel krijgt van de reisleider. Er worden geen lakens verschoond en er is nog nooit een bezem door gehaald.

Douchegordijn zwart van onder en weinig ruimte om te douchen en last van eigenaren die honden daar buiten op het balkon opsluiten. Die dan lawaai maken.

Ik ben wel wat gewent maar zo heb je geen vakantie gevoel. Als je in die zooi zit!!

Het is wel goedkoop maar dan zit ik nog liever thuis en wil je je centen wel beter besteden.

MVG Angelique

echt voor jongeren

Anouk
3-5-2010

In 2006 met vriendinnen heen gegaan,

ontzettend goedkoop, veel lol gehad en was allemaal prima en schoon

genoeg ruimte (3 kamer app)

echter moet je hier niet komen als je ouder dan 18 bent,

het is gewoon voor jonge mensen die goedkoop op reis willen.

SMERIG

Rachell
9-9-2009

Hallo,

mijn vriend en ik zijn nu net 3 dagen trug uit spanje ( Calella ) appartement ( codina )

Nou het is daar gewoon te smerig de mieren liepen over het aanrecht, douche, slaapkamers,

We kwamen aan ik leg me koffer op het bed het hele bed knapt uit elkaar ( ijzeren bed ) hele week geen warm water gehad! elke dag iemand bij geweest en nog geen warm water

voor de rest was de vakantie super! 3 min van het strand en ongeveer 5 min van de cafeetjes en dischotheken!

Voor weinig geld goed te doen

LMS
2-9-2009

Voor weinig geld goed te doen (200 voor een week hebben wij betaald) Goede ligging tov strand, (grote) supermarkt wat verder. Wel alles aanwezig (grote koelkast/wasmachine/magnetron/radio)

Redelijk veel straatlawaai als je app. aan die kant ligt. Niet echt grondig schoon gemaakt (zanderig, wat mieren, handdoeken waren niet echt wit meer), wel heel ruim voor 2 personen in ieder geval (muv badkamer).

Geen problemen gehad met de borg maar het kan geen kwaad om vooraf foto's te maken en elk probleem meteen te melden. Receptie was op zondag en maandag dicht en zaterdag korter, vandaar de klachten over service.

Prijs-kwaliteit goed!

stephanie greeve
7-8-2009

Met zn tweeen van 27-7 voor een weekje in codina gezeten. Het 3kmr app was voor ons dus ook ruim genoeg. Netjes ingericht, wel heel oudbollig, maar het zijn app van locale mensen zelf die het verhuren. Maar alles was aanwezig, koelkast, vriezer, magnetron, wasmachine, tv etc.

Wel veel herrie van het locale volk, boren, vuilnis ophalen midden in de nacht. App ligt aan de rand van calella op loopafstand van strand en centrum, super. Receptie is weinig open dat is een minpunt en in de ochtend van vertrek sta je al om 9uur op de straat. je kan nergens douchen voordat je in de avond weggaat, dat is wel minder. Borg is 100 euro per persoon en ze proberen van alles te verzinnen om deze te houden, dus check je app goed wanneer je aankomt. Verder is het een top app. Verwacht geen super luxe dan komt het helemaal goed.

Helemaal geslaagd!

Aaron van den Broek
5-8-2009

Sinds dit jaar een nieuwe eigenaar, en heeft de boel flink aangepakt(naar horen zeggen)..! Genoeg ruimte, goeie ligging(15min van centrum, 5 a 10 min van uitgaan, 2 min van strand), en netjes schoon!

Ook medereizigers waren allemaal zeer te spreken!

1 minpuntje: Gehorigheid, tussen 22u & 8u moet het stil zijn, opzich geen probleem, maar muren/ramen isoleren slecht! Waardoor de buren helaas al gauw last hadden van ons!

Goed te doen!

nienke
12-7-2009

Prijs/kwaliteit is prima in orde.

Er zijn kluisjes aanwezig bij de receptie, maar die is bijna nooit open, daarom voor service ook een 3! Appartement zag er verder prima uit, minpunt, het is erg gehorig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Codina in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Codina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Codina scoort een 5.08 uit 10 op basis van 61 reviews.