Hotel Sant Roc

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Roc voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sant Roc in het Nederlands

Prima hotel; geweldig restaurant!

Petra
4-9-2011

Wij vonden de prijs per nacht behoorlijk voor de kamer die we hadden. Kamer 3 en 4 zijn geen aanrader; begane grond met twee aparte bedden die alleen na volledig herinrichten van de kamer naast elkaar konden staan en een te kleine, verouderde badkamer. Toch vonden we het een heerlijk hotel, waar we zo naar terug zouden gaan... het personeel is enorm gastvrij, het ontbijt heerlijk, de schoonmaak goed en het uitzicht geweldig. Let op: via touroperator konden wij alleen halfpension boeken, maar bij rechtstreeks boeken is dit niet noodzakelijk. Bij HP kun je alleen binnen eten, terwijl je 'a la carte' gebruik kunt maken van het terras en dat is alleen al vanwege het uitzicht zo veel lekkerder eten!

Gereisd met partner in augustus 2011

Toplocatie

Wil Brantjes
27-9-2010

Fantastiche plek met vriendelijk en gastvrij personeel

Gereisd met partner in september 2010
2008

perfecte ligging!

vrouw
21-11-2008

Heel mooi, ouderwets aandoend qua uitstraling en service maar zo goed geregeld. Kamers fijn, vooral de zeezijde! Ontbijt op het terras met uitzicht op zee.

Gereisd met partner in mei 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Sant Roc voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sant Roc in Calella de Palafrugell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sant Roc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.