Camping La Siesta (Calella de Palafrugell)

Camping La Siesta (Calella de Palafrugell)
7,4

Camping La Siesta is een grote camping gelegen in Calella de Palafrugell. Dagelijks trekt het zwembad vele kinderen waar streng toezicht op is. Het sanitair op de camping is echt subliem. Camping La Siesta ligt dichtbij het mooie plaatsje Palafrugell en vele stranden. Op de fiets of met de auto is alles goed te bereiken.

We hebben een aantal aanbieders voor La Siesta (Calella de Palafrugell) voor je op een rij gezet:

211 reviews over Camping La Siesta (Calella de Palafrugell) in het Nederlands

Ontzettend mooi gebied. Mooie rotskust. Veel idyllische stranden.

Camping is druk en groot. Wij stonden dicht aan de weg. Vooral in het weekend veel lawaai van de weg. Wordt hard gereden.

Wij waren laat in het seizoen. Maar toch nog veel Nederlanders met veel lawaai.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Sanne,
7-11-2018

Top camping, vooral voor gezinnen met jonge kinderen. Het dorp is echt geweldig! Prachtige stranden, typisch Spaans, leuke tentjes en autovrij. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Jose visscher,
31-8-2018

Top camping. Zeer veilig gevoel bij het zwembad en in het park. Voor jong en oud Schoon netjes vriendelijk.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Canvas Holidays

Wij hebben hier van 6 augustus tot 20 augustus gestaan. Hebben de camping juist uitgezocht vanwege de vele nederlanders. Helaas stonden wij bij tussen de spanjaarden. Het super schone sanitair!! Wow de dames van de schoonmaak echt fantastisch, het zag er spik en span uit 👌. Het stadje is erg mooi maar wij hadden dit na 1 keer wel gezien ook heel erg duur om uit eten te gaan. Het animatieteam had echt hele leuke shows! Alleen wel allemaal in het spaans, engels had wel heel fijn geweest en dan hadden ze iedereen echt meegekregen in hun show. Het restaurant op de camping vonden wij echt niks. Hele harde pizza's en wij dachten dit zal wel een moment opname zijn geweest dus hebben later nog een keer geprobeerd maar toen was het ook heel slecht. Vies bestek en de gehele vakantie door vuile glazen en als je dan nieuw vroeg kreeg je een boze blik.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk!

Ry,
18-8-2018

Een prima camping, voor ons iets te groot en te druk maar dat is een kwestie van wat je wilt. Sanitair was ontzettend schoon en werd continu gepoetst. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het zwembad is leuk maar de badmeesters hebben iets te strakke regels. Er wordt continu gefloten, je wordt er bijna paranoïde van als je in het zwembad bent “doe ik iets wat niet mag, spetter ik te hard”. Het plaatjes Parafrugell is mooi en ook het strand en de zee is heerlijk. De camping is voor ons te groot en te onrustig waardoor ik niet weet of we terugkomen maar ondanks dat is het wel een leuke camping waar ze hun best doen om je een goede vakantie te geven.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super leuke camping voor een keertje.

Reiziger78,
25-7-2018

Mooie ruim opgezette camping met veel variatie in accomodaties. Wij zaten in chalet Siësta. Perfect gelegen tussen het zwembad en de winkeltjes/speelplaatsen. Echter was het ons niet duidelijk waarom wij een hogere prijs betaalde dan voor de andere chalets. Deze hadden meer luxe (airco en BBQ). Zwembad heel streng, reden voor onze zonen (8 en 10) om minder vaak te gaan zwemmen, zij houden van springen, opduiken, salto’s ed, dat mag allemaal niet. Heel jammer maar misschien begrijpelijk aangezien het zwembad mutje vol zit. In de middag geen ligbedden meer. Heel veel vaste NL gasten die erg aanwezig zijn. Kinderen vonden wel snel aansluiting ook bij de vaste gasten kinderen. Receptie super vriendelijk en hulpvaardig. Hele goede uitvalsbasis voor het ontdekken van de Costa Brava. Veel ergmooie strandjes in de buurt, sommige op loopafstand. Hele leuke camping voor een keer maar niet voor een 2e x, daarvoor te druk, te veel NLers en te massa

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prima maar Nederlandse enclave

Karin,
9-7-2018

Mooie camping met goed zwembad we begonnen in een rustige periode vanaf 25 juni 2018 tot 13 juli 2018. Naar gelang het drukker werd , kwam het zwembad echt tekort voor de vele mensen. Geen bedjes en gegil van kinderen. Maar goed het is een familie camping dus niet zeuren. S,avonds is het druk tot 23 uur daarna rust. Plaatsje centrum ligt op 10-15 minuten en is heel gezellig. Strandjes zijn echter druk. Dus wij gingen vooral naar platja fonda of tamarui( ook wel druk). Restaurant is goed voor een snelle hap( kip is heerlijk). Maar voor culinair smullen moet u het dorp in. Supermarkt en bakker prima. Campingplaatsen zijn niet erg groot maar precies genoeg Sanitair is subliem en wordt de hele dag schhon gehouden. Tja wat is er nu niet goed aan: Nederlanders die hier al 30 jaar komen met velen en de Engelsen hebben deze camping ontdekt en dat is schorem volk. Vooral wat in de huisjes zit. Jammer

Gereisd met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Susanne,
26-4-2018

De camping la Siesta is prachtig aangelegd! Wel heuvelachtig maar zeker te doen!Wij hebben overnacht in een fantastisch vakantiehuis (la siesta).Erg schoon en goed onderhouden! Binnen 5 minuten loopafstand van het strand en het idyllische plaatsje Calella de Palafrugell! Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Op deze camping starten en beëindigen we onze voor- en najaars vakanties.

Op loopafstand van ons geliefde Callella de palafrugell en omdat onze caravan er vlakbij gestald is, hebben we deze camping gekozen. Wel wat groot maar alles perfect georganiseerd. Recentelijk gerenoveerde toiletten worden de hele dag door schoongemaakt, goede bewaking, een redelijk uitgebreid winkeltje, aparte bakkerij en een eenvoudig restaurant maken voor ons deze camping een ideale uitvals basis voor onze vakantie naar het zuiden of Frankrijk. Min puntjes: zoals eerder al aangegeven zijn de plaatsen (lage deel, stadzijde) nogal verschillend, harde ondergrond, geen privacy en enkele met een behoorlijk hoge stoeprand. Verder te dure Wifi. In weekends komen er veel spanjaarden maar daar hebben wij geen problemen mee.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super camping!

Werner,
21-8-2017

Super camping, zeer goede ligging (Stadje op paar minuutjes lopen). Wij hadden fietsen bij, maar hebben ze nooit gebruikt. Ik begrijp de kritiek van sommige hier niet , ( sommige zijn blijkbaar nooit tevreden). Sanitair continu gepoetst, echt top! Absoluut wel vriendelijk personeel (hulp bij plaatsen van caravan). Prijs/kwaliteit zeer goed.

Wat is er minder? (Te) veel Nederlanders die nogal "aanwezig" kunnen zijn en graag plaats aan het zwembad "reserveren" met hun handdoek.

Top camping, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Zwembad

• Soort strandZand

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Siesta (Calella de Palafrugell) in Calella de Palafrugell, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Siesta (Calella de Palafrugell) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.