Camping La Siesta (Calella de Palafrugell)stersterster

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Calella de Palafrugell

6.9Voldoende

• 7.9Staat v/h sanitair
  • 5.6Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor La Siesta (Calella de Palafrugell) voor je op een rij gezet:

• Animatie
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping La Siesta is een grote camping gelegen in Calella de Palafrugell. Dagelijks trekt het zwembad vele kinderen waar streng toezicht op is. Het sanitair op de camping is echt subliem. Camping La Siesta ligt dichtbij het mooie plaatsje Palafrugell en vele stranden. Op de fiets of met de auto is alles goed te bereiken.

234 reviews over Camping La Siesta (Calella de Palafrugell)

• 2019
    9de Jong24-08-2019

Heerlijke camping

Prima camping. Hier en daar voor caravans lastige stoepranden om de plek op en af te komen. Totaal geen last gehad van de discotheek verderop. Ook in het zwembad niets gemerkt van strenge regels, wel dat er bedjes gereserveerd worden dmv handdoeken. Restaurant zijn we niet geweest. Medewerkers camping zijn behulpzaam. Minpuntje is dat er erg hard gereden met auto's wordt gereden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Maurice en Simone12-08-2019

Gezellige gezinscamping

Leuke en nette camping met veel Nederlandse gasten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Marktmisa12-08-2019

Camping goed gelegen, kleine plaatsen en rumoerig

Camping super gelegen tov leuke dorp en baaitjes. Sanitair super schoon en goed. Camping winkel en bakkertje super goed. Zwembaden prima. Staplaatsen klein en dus weinig privacy en lastig te berijden met de auto (rottige randjes, stoepjes en keien, menig auto liep schade op). Veel nederlanders die hier al jaren komen, maar ook genoeg spanjaarden en fransen. Op zich goede sfeer maar s nachts erg rumoerig door jeugd net buiten de camping en op de camping. En niet te vergeten de disco om de hoek. Pubers vermaken zich met elkaar goed en gaan s nachts naar het strandje. Er wordt wel al heel jong alcohol genuttigd bij drink spelletjes, kinderen van 12/13/14 die al aan de drank zitten. Dit gebeurt bij de picknick tafels vlakbij de sportvelden. Jammer dat het voetbalveld alleen een zandvlakte is die al om 21.00 dicht gaat. Als dit beter zou zijn zouden de jongeren zich meer met voetballen bezighouden dan met drankspelletjes en rondhangen.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6J. Bos29-07-2019

Vergane glorie

Dit was een heel gezellige camping waar veel te doen was. Bij het kleine zwembad een barretje wat gokkasten en terras. Daar waren in de avonden films. Ook was er een babybadje. Bij grote zwembad divers animatie en optredens van goochelaar of dansers. Mooie fontein ging dan aan. Het restaurant was gezellig met uitgebreide afhaalmogelijkheden. De gezinnen waren jong en de kinderen speelde vrij. Er was een disco voor de jeugd. Nu heb je schreeuwende NL die hier al jaren komen. Te oude jeugd die dat voorbeeld krijgen en 's nachts in grote (!) groepen over de camping lopen te drinken en te schreeuwen. Geen respect voor de overige kampeerders hebben en de boel verzieken. In het restaurant de boel overschreeuwen en bij het grote zwembad de sfeer bepalen.
    Heel erg jammer, want de omgeving is zo mooi! Ook voor mensen die er staan en nog wel weten wat kamperen inhoudt. De camping doet weinig tot niets om de boel leuk te houden voor iedereen

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Esther27-07-2019

Nooit meer...

Wij verbleven 3 nachten in een mk 2-4 bungalow. Deze huisjes zijn wellliswaar schoon echter sterk gedateerd en veel te klein voor 4 personen. Wij zaten vooraan de camping waar veel overlast van muziek en jongeren was de hele nacht door, 3 nachten aan een stuk. Verder was het sanitair wel netjes maar niet een erg bijzondere camping. Bij het zwembad werd er met een schijnbare willekeur opgelet door de badmeester. Waar duiken en springen wel was toegestaan mocht je niet iemand optillen in het water. ook werd er niet opgetreden toen grote groepen jongeren op het terras met eigen keiharde muziek de zaak kwamen verstoren. Ook de nachtwacht sprak ons aan toen we omdat we niet konden slapen van de geluidsoverlast een spelletje kaarten speelde dat we niet meer mochten praten, terwijl we dus wel de rest van de nacht wakker mochten liggen van de geluidsoverlast. Het is dan ook erg onwaarschijnlijk dat wij ooit nog hier terugkeren.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Angelique25-07-2019

Geen 2de keer meer

Wij zaten in caravan cosy van een touroperator.stonden mooi op centraal gedeelte van de camping.dicht bij de zwembaden en dicht bij de bakker en supermarkt.eten in het restaurant was goed.alleen het “voetbalveld” viel onze kinderen heel erg tegen.dit was geen gewoon veld maar een bak met strand zand.heel jammer dat alles voor hun al om 21 uur werd afgesloten met een hek waar slot aan ging.resultaat vanaf 21 uur kinderen die zich gingen vervelen!! Erg jammer dit.dit was erge tegenvaller voor onze kinderen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 1Van L31-05-2019

Vreselijk!

Vreselijk, ga niet in een bungalow! Wij zaten in een bungalow die verhuurd werd voor 4 personen, maar wij waren met 2 volwassenen en een baby en voor de baby was al geen plaats. Die moest in de zeer krappe woonkamer en vervolgens konden wij dan niet meer in de bungalow als die lag te slapen. Overal trappen en drempels, 't is super baby-onvriendelijk, je kunt je baby nergens fatsoenlijk wassen. Het is overigens ook zeer rolstoelonvriendelijk, de bakker en shop zijn alleen bereikbaar per trap. Het is er ook erg gehorig, weinig charme op het terrein en helemaal niet gezellig Spaans. We wilden dus weg, maar hadden al vooruitbetaald voor de week en kregen geen geld terug, echt belachelijk dat er nergens in tegemoetgekomen wordt, zeer slechte service! Een ding is zeker, wij komen NOOIT meer terug!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    6Puk29-11-2018

Voor het gebied wel, voor de camping niet.

Ontzettend mooi gebied. Mooie rotskust. Veel idyllische stranden.

Camping is druk en groot. Wij stonden dicht aan de weg. Vooral in het weekend veel lawaai van de weg. Wordt hard gereden.

Wij waren laat in het seizoen. Maar toch nog veel Nederlanders met veel lawaai.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Sanne07-11-2018

Geweldig!

Top camping, vooral voor gezinnen met jonge kinderen. Het dorp is echt geweldig! Prachtige stranden, typisch Spaans, leuke tentjes en autovrij. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Jose visscher31-08-2018

Top camping. Zeer veilig gevoel bij het zwembad en in het park. Voor jong en oud Schoon netjes vriendelijk.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Go4Holiday.nl

13 tips over Camping La Siesta (Calella de Palafrugell)

• bowy , 01-07-2012

aleen is beetje erg stijl lopen naar het strand dat is jammer

• karinadriaanse, 11-08-2013

Met de trein naar Barcelona. Vanuit station in flaca, €25 pp

• Ingrid, 04-08-2012

Neem voor de kind(eren) step(s) mee, een prima vervoermiddel op de camping. Neem oordopjes mee als je snel last hebt van nachtelijke geluiden, dan valt het geluidsoverlast ook mee. Dagje Barcelona is goed te doen, Pals is ook een aanrader. Hou je van (massa) toerisme dan kun je naar de grotere plaatsen L' Estartit, Tossa de Mar, etc. gaan.

50 vragen over Camping La Siesta (Calella de Palafrugell)

• Bram Vermunt, 04-07-2019

Dagje Barcelona

Hoe kun je het beste naar Barcelona reizen vanuit de camping?

• Bart Vermeulen, 03-07-2019

Dagje Barcelona

Wij gaan met de auto naar camping La Siësta en willen een dag Barcelona bezoeken. Wat is de handigste manier om vanaf de camping naar Barcelona te gaan?

• Leoni, 23-11-2017

Zandstranden

Zijn er wel zandstranden in de buurt, of alleen kiezel?

erik v lavieren, 11-12-2017

zeker veel zandstranden. Sommige tussen keizels en zand in, grof zand zeg maar..

Camping La Siesta (Calella de Palafrugell) info

• Aantal sterrenstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Zwembad

• Soort strandZand

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette