Sorteren

Monique
    9-10-2018

+ Vriendelijk personeel

+ Prachtig uitzicht

+ Verouderd, maar schoon sanitair.

+ Goed warm water voor de afwas en douche

+ Genoeg ligbedden aan het zwembad en geen "handdoekje leggen"

+ Ruime schaduwrijke plaatsen

+ Elke dag ruim voldoende vers brood, broodjes en stokbrood

- Hèèl er stijl

- Treintje rijdt niet voor 8.30 uur en na 20.30 uur

- Patatjes halen uit het restaurant was geen succes, vieze koude half gare slappe patat.

- Strand is openbaar en veel te klein en mega druk vooral in het weekend. 15/20 minuten lopen naar Calella en je hebt een prachtig breed strand.

- 2 haakjes aan de deur in de douche om je spullen op te hangen, maar geen plankje/ bankje voor je spulletjes op te leggen.

Goed hotel prijs/kwaliteit

JI
    1-10-2018

Heel proper, vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten goed en afwisselend, prijzen van de dranken zijn correct. Mooie tuin en zwembaden. Mooie grote kamer met ruim balkon, elke dag propere handdoeken, enig minpuntje op kamer zijn de matrassen stilaan aan vervanging toe.

15' wandelen van strand, 25' van station en 10' van het centrum.

Christiaan
    23-9-2018

Prima hotel alles was goed geregeld, vriendelijk personeel, goede en schone kamer en het ontbijt was er prima ( heel ujtgebreid).

Verrassend goed hotel, qua hygiene, ruimte, eten e

Wim de Rooij
    21-9-2018

Geweldig hotel, met ruime en schone kamer. Elke dag schone handdoeken, schoonmaak en opgemaakte bedden. Ontbijt- en dinerbuffet met een ruime keuzen en gewoon lekker. Medewerkers waren allemaal vriendelijk en behulpzaam.

Enigste minpunt is de ligging in het oude centrum, waardoor er last is van uitlaatgassen en lawaai.

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Amarens
    16-9-2018

Pluspunten:

-Zee, winkelstraat, restaurants..alles is dichtbij

-Rustig dakterras met fijne jacuzzi

-Fijn zwembad met zout water

-Kamers zijn simpel maar netjes

-Goeie wifi!

-Behulpzaam personeel

-Veel keus bij het eten

Minpunten:

-Hard matras (werd na klacht wel vervangen voor een ietsjepietsje zachter matras)

-Sommig personeel is wat nors

-Het restaurant is ongezellig in een kelder met fel licht en gehorig

- Het eten is matig vooral het vlees en vis (voor de prijs niet slecht maar ook niet erg lekker)

Al met al qua prijs kwaliteit verhouding een gezellig en centraal gelegen hotel met prima faciliteiten en nette kamers! Verwacht niet teveel van het eten en geniet van het dakterras dan komt het helemaal goed :)

Calella scoort een 8 uit 10, op basis van 470 reviews