We hebben een aantal aanbieders voor Calella voor je op een rij gezet:

Reviews over Calella

Geweldig

Joke Alders,
    27-1-2019

Niet zo veel, het is gewoon een heel leuk plaatsje, met veel kleine winkeltjes en veel te doen. Waar mensen wel voor op moeten passen is als zij in een soort aquarium gaan met kleine visjes die eelt van je voeten eten, wel heel hygiënisch maar ze vergeten er b i j te vertellen dat je huid zo dun wordt zodat je extra moet insmeten

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Calella makkelijk openbaar vervoer en laaggeprijst

Danique,
    11-11-2018

Een super vakantie, door een ideale ligging en luxe badplaats. Zeer fijn H Top hotel en binnen een mum van tijd in Barcelona stad. Het openbaar vervoer is ideaal, kijk bij de kiosk op het station in Calella voor de bustijden... Goedkoop uit eten, kan hier ook zeker en is nog lekker ook! Patatas Brava en salades voor een prikkie, loop richting station en dan in de hoofdstraat. Menu's inclusief drinken bij een pizzaria midden in het centrum kan ook voor 6,- euro. Lange winkel straten, houd wel rekening mee met siësta van 1400-1630. Maar ga dan vooral tussendoor koffie drinken of naar een kapper... Het stap leven begint hier vanaf 2.30u snachts. Vooraf kun je in relaxte sfeer drankjes doen. Gewoon een erg fijne plaats om te verblijven!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Mooie baaitjes

Nathalie,
    25-8-2018

Calella heeft behalve een groot breed strand, diverse mooie baaitjes. Vanaf de weg gaat er een trap naar deze strandjes. Twee worden ook door nudisten gebruikt maar in het hoogseizoen liggen hier ook mensen in badkleding. Het restaurant Don Corleone is een aanrader. De gezellige terrasjes in het centrum blijven tot ‘s avonds laat open, ook om te eten. De wekelijkse markt is aardig maar heeft minder kramen dan aangegeven wordt. Parkeren is lastig in het centrum, het is erg druk. De grote winkels hebben een eigen parkeerterrein voor klanten. Er is veel hoogbouw. Het toeristisch gedeelte ziet er prima uit, daarbuiten is het verpauperd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!!

de groot,
    11-7-2018

Gezellig oud centrum met veel winkels...mooie strand ...goed bereikbaar met openbaar vervoer (trein) naar Barcelona...0ngeveer 1 uur. Calella de bevolking daar zeer attent meesten ...daar voel je toch nog een beetje het spaanse gevoel. Niet dat hele drukke uitgaansleven. Kortom ook hotel Express een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Ik ga voor de 5e keer er naar toe dat zegt genoeg

Petra van bree,
    11-3-2018

Dit plaatsje ligt goed gelegen omdat het treintje je snel kan verplaatsen naar de omgeving van andere plaatsjes en Barcelona ligt niet ver weg met de trein.

Spoor zit tussen plaats en strand is even en wennen maar hinderlijk.

Gereisd met partner in september 2016
Calella scoort een 8 uit 10, op basis van 473 reviews