Camping El Pasqualet

Meer camping info

11 reviews over Camping El Pasqualet

• 8Anne21-08-2017

Prettige camping

We stonden hier voor 4 dagen op de K-tentplekken. Gelukkig met schaduw, want dat is er niet overal voor de tenten beschikbaar! Minder fijn was dat de campinggasten met honden dit kennelijk ook gebruikten als uitlaatplek. Heel fijn zwembad (jammer dat in de middag het zwembad 2 uur dicht was), prima douches en wc's. Fors minpuntje was dat het water om af te wassen altijd koud was. Camping was na 23 uur rustig (mits je niet in de buurt van het restaurant verbleef). Enorm pluspunt was de ligging ten opzichte van Barcelona. Je kunt met de bus gaan (stopt voor de camping) of met de auto naar het metrostation Torras i Bages (gratis parkeren bij La Maquinista aan Carrer de Potosi in buitenwijk van Barcelona.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Marjolijn08-08-2017

Prima, klantvriendelijke voor-seizoen camping

Deze camping heeft heel veel vaste plekken, die vooral in het weekend bezet zijn. Dan kan het erg druk worden. De rest van de week is het erg rustig. Hoe dat in het hoog-seizoen/vakantie seizoen van de Spanjaarden is, weet ik niet. Personeel is ontzettend vriendelijk en probeert Engels te spreken. We werden heel gastvrij ontvangen. De campingbaas spreekt alleen Spaans, maar heeft wel geregeld dat ons kapotte neuswiel binnen 2 dagen werd vervangen. Zorg ervoor dat je onderaan de camping komt te staan, je hebt dan vrij uitzicht. Je moet dan alleen wel een aantal trappen op naar de douches. Vanaf de camping is er in het hoogseizoen een bus naar Barcelona, in het laagseizoen vertrekt er een bus vanuit Caldas de Montbui (15 minuten lopen). Maar vergeet ook niet de rest van de omgeving, die is meer dan de moeite waard. Toen wij er waren (begin mei) was het zwembad wel gevuld, maar nog niet open.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 5Vissers28-07-2017

Minder mooi dan website deed vermoeden

Prima camping om Barcelona te bezoeken. Daarmee is alles gezegd. Lauw water om af te wassen, slechte douches, regelmatig vies sanitair.... Oh ja. Veel seizoensplaatsen met Spanjaarden, waarvan de kinderen om 23.30uur nog gillend over de camping lopen.

Ik dacht een mooi alternatief voor de drukke strandcampings te hebben gevonden...... helaas!

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Uitvalsplek voor Barcelona21-08-2015

Mooi om Barcelona te bezoeken

Bij aankomst een fout in onze reservering, is uiteindelijk goed opgelost. Prima plek om Barcelona te bezoeken, met de bus rechtstreeks vanaf de camping of elk half uur vanuit het dorpje. Zorg wel dat je in vak M komt te staan, de rest van de camping is erg druk. Rijen van Spanjaarden, caravan aan caravan. Loop van avond toch rustig en in de nacht zelfs stil. Veel vervelende kleine muggen die enorme plekken veroorzaken. Nederlandse middeltjes helpen er niet echt goed tegen, alleen 50% DEET helpt. Middel tegen jeuk beste ter plaatse kopen. Prima camping verder, klein winkeltje, mensen doen hun best voor service, spreken Engels, terras aanwezig enzovoorts. Jammer dat sanitair niet echt goed schoongemaakt wordt, zeg maar met de Spaanse slag.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8M05-08-2014

Prima camping

Hier 3 nachten gestaan met tent als uitvalsbasis voor Barcelona. Prima camping, sanitair voldoende, mooi schoon zwembad. Veel spanjaarden aanwezig. Wij hadden een prachtige plek en voldoende ruimte. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Fijne tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8GS09-08-2013

prima uitvalsbasis voor Barcelona

Wij verbleven deze zomer een week op deze camping. Het is aan te raden om te reserveren in het hoogseizoen. Grootste deel van de plaatsen is voor vaste staanplaatsen. Als je komt aanrijden zie je die het eerste liggen. Ziet er vol en krapjes uit. Aan de achterkant ruime schaduwrijke plekken voor passanten. Prima zwembad. Super vriendelijk personeel, zowel bij de receptie alsook de andere medewerkers. Zeer behulpzaam en snelle service. Sanitair ruim voldoende, werden de hele dag door schoongemaakt. In het weekend is het druk ( de vaste gasten zijn er dan), door de week is het heerlijk rustig. Het is een half uur naar La Maquinista, een groot winkelcentrum in BCN, vanaf daar 10 minuten lopen naar metrostation San Andreu. Handig om op de terugweg daar ook meteen je boodschappen te doen. Prima uitvalsbasis dus, ook met kinderen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9eletrieker28-08-2012

leuke camping

zeer leuke camping met vriendelijk personeel, mooi sanitair, lekker eten en mooie plaatsen.Het is er alleen zeer druk in het weekend want dan komen de spanjaarden. jammer dat het zwembad niet de ganse dag open is.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Caroline05-08-2012

Leuke, gemoedelijke camping

Half juli 2012 hebben wij hier 5 nachten met de tent gekampeerd met onze kids (8-13 jr). Wij hadden een leuke plek, net boven het zwembad. Meeste plekken zijn seizoensplaatsen, die in het weekend druk bezet zijn. Door de week is het vrij rustig, al is er wel vrijwel elke avond animatie van 22.30-24:00. De tentplekken voor het terras kunnen daar wel wat last van hebben. Onderaan de camping zijn een stuk of 10-15 toeristische plekken. Deze zijn rustig gelegen, weinig schaduw. Het zwembad is prachtig, maar tijdens de siësta dicht. Camping ligt vlakbij leuk dorpje (met winkels en restaurants) en op zo'n 30 km rijden vanaf rand Barcelona (metrostation). Vriendelijk personeel. Reserveren was in de periode dat wij er waren niet nodig. Meeste mensen blijven een paar dagen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 0willemijn10-10-2011

Rustige seizoenscamping

In het rustige plaatsje Caldes de M. aan de rand gelegen camping. Alle seizoensplaatsen zijn in het weekend druk bezet door Spanjaarden. In de week zeer rustig. Tijdens ons bezoek waren de beperkte toer plaatsen volledig vrij, zodat wij alleen op de camping waren. Heerlijk rustig in een natuurlijke omgeving. Vriendleijke receptie.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Roel15-11-2009

Fijne camping voor herhaling vatbaar

Camping El Pasqualet is een leuke familiecamping met goede sanitaire voorzieningen die regelmatig worden schoon gehouden.De eigenaar en zijn personeel doen alle moeite om het de campinggasten naar de zin te maken. Wij hebben met de kleinkinderen volop genoten van het fijne zwembad op de camping waar tijdens de openingstijden toezicht aanwezig is. Het busstation in Caldes de Montbui ligt op loopafstand er is echter ook voldoende parkeergelegenheid vanaf hier gingen wij regelmatig naar Barcelona.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Camping El Pasqualet info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken