Bed and Breakfast Mas Caldes

9,3

19 tips over Bed and Breakfast Mas Caldes

bernadette en paul, 14-7-2015

Aiguafreda: restaurant vintage

Aiguablava: parador terras en restaurantje gelijk rechts op het strand

Sa Tuna

Cap Roig (check in de zomer welke concerten er zijn)

Calella de la Palafrugel : Tragamar (ga vroeg dan kun je nog buiten plaatsnemen en heb je een prachtige plek met uitzicht op zee en zit je bijna op het zand)

Familie van de Kerkhof , 11-7-2015
Lekker dichtbij Barcelona, dus dat werd een stedentripje.
Nieuw vennep, 8-7-2015
Huur een auto om de omgeving goed te verkennen. Dit is absoluut de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Mas Caldes voor je op een rij gezet:

Jona mathot, 4-7-2015
    Een auto huren is een aanrader!
    w.nederlof, 22-9-2014
    Auto is wel noodzakelijk om de uitstapjes te gaan maken.
    Lenn Sanders van der |Dussen, 17-9-2014

Kamers zij allemaal even mooi met badkamer, zeer smaakvol ingericht.

Tips krijg je van Chris en Hellen, wat te doen etc.

Tatjana H. Hofmans, 8-9-2014
    Alhoewel het dorp Llagostera op het eerste gezicht geen leuke restaurants lijkt te hebben, hebben wij La Taverna D'en Pou (in de Carrer Pau Casals) ontdekt waar je lekker en betaalbaar kunt eten. De eigenaar en zijn vrouw zijn heel gemotiveerd om je iets speciaals voor te zetten. Extra leuk: de fooi gaat in een pot waar jaarlijks rijst voor kinderen in Gambia van gekocht wordt. Fotoboeken van de jaarlijkse reis liggen ter inzage op de toog.
    Tatjana H. Hofmans, 6-9-2014
    Er zijn nogal wat muggen in Caldes de Malavella. Daarom zijn er in Mas Caldes horren in de slaapkamers maar die zijn niet afdoende. Hellen en Chris hebben een klamboe beschikbaar maar ik adviseer je eigen klamboe en zowel een preventief als een helend zalfje mee te nemen.
    M. v Hooijdonk, 3-9-2014
    Zeker naar Barcelona gaan is zeer goed te doen, TIP bestel 1 dag van te voren online kaartje scheelt een hoop lang wachten
    Brenda & Gertjan, 1-9-2014
    Wijn proeven en picknicken tussen druiven ranken bij Terra Remota.

We hebben een aantal aanbieders voor Mas Caldes voor je op een rij gezet:

Onze bezoekers bekeken ook: