Bed and Breakfast Mas Caldes

9,3

112 reviews over Bed and Breakfast Mas Caldes in het Nederlands

Heidi
21-6-2018

Deze B en B is een pareltje! Het huis ligt op een rustige plek met grote tuin op loopafstand van het dorp waar je voor weinig geld lekker kan eten. Ook in het dorp supermarkt, station en bv apotheek aanwezig. De gastheer en vrouw leggen je helemaal in de watten. Een heerlijk ontbijt elke ochtend met zeer goede koffie. Tevens kan je tegen een zeer kleine vergoeding frisdrank,bier, wijn en hapjes kopen. Je kan van de eigenaren heel veel goede tips krijgen over van alles en nog wat. Mooie stranden, prachtige romeinse dorpjes, geweldige autoroutes langs de kust. Ze kennen de hele streek op hun duimpje. Ook reserveren ze als je dat wilt een restaurantje om te dineren. Kortom wijnhebben een heerlijk verblijf gehad!!

Fijne plek! Prima bedden, zeer gastvrije eigenaren die je bij een heerlijk ontbijt adviseren wat je kunt in de omgeving kunt doen. Hierdoor hebben we enkele leuke uitstapjes gemaakt en lekker kunnen eten en drinken. Bij het zwembad is het aan het eind van de dag goed toeven en relaxen bij de ondergaande zon.

Goede de Koningh
12-6-2018

Weer thuis na een heerlijke 10 dagen in Caldes de Malavella, denk ik terug aan het verblijf in huize Mas Caldes.

Allereerst aan de gastvrouw en gastheer Hellen en Chris, je voelt je direct thuis en welkom.

Zij zorgen voor alles, hebben voor allerlei tochten kaarten beschikbaar, weten veel van het land en mooie plekken om te bezoeken.

De restaurantjes in de omgeving en verder weg op een te maken tocht.

De kamers zijn ruim, schoon en smaakvol ingericht.

Je begint de dag met een heerlijk ontbijt, altijd een verrassing van een wentelteefje of iets anders lekkers erbij. Het fijn is dat je buiten

aan de grote tafel of kleinere tafels kunt gaan zitten om van al dit lekkers te genieten.

Daarna is de dag zelf in te vullen, om 's avonds terug heerlijk bij het zwembad nog na te genieten van het moois wat er te zien was.

Hellen en Chris hebben altijd een luisterend oor voor alle gasten en zijn zeer hulpvaardig.

Kortom een dikke 10!!!!!!

Wederom erg goed!

Elly en Jan
    3-6-2018

We waren voor de tweede keer bij Chris en Hellen in hun B&B.

Het weerzien was echt hartverwarmend!

Vorig jaar hadden we de pech dat het goed mis ging met Jan zijn gezondheid.

Hij lag toen 8 dagen in het ziekenhuis en het meerendeel op de intensive care.

We zijn toen fantastisch geholpen door Chris en Hellen.

Deze vakantie wilden we daarom overdoen en het gaf ons een goed gevoel om op deze manier de nare periode af te sluiten.

ondanks het mindere weer is dat ruimschoots gelukt!

We genoten weer van de gezellige kamers en de heerlijke onbijtjes!

Chris en Hellen bedankt wederom!

Jan en Elly

heel fijn B&B

gerda
    29-4-2018

Mooi gelegen met rustgevende tuin en heel goede verzorging ! Met o.a. een lekker ontbijt.

Advisering en praktische hulp over de omgeving , restaurants en reserveringvoor musea e.d was heel goed en nuttig!

Hellen & Chris, eigenaar, 29-4-2018
    Dank je wel Gerda, voor de attente review; het was heel gezellig om jou en Don in MAS CALDES te mogen herbergen. En als jullie weer een keer deze kant op willen komen, dan staat de poort wagenwijd open!

Wederom fantastisch!

Floortje
    28-10-2017

Mijn favoriete stek is Mas Caldes bed and breakfast/turisme rural in Catalonië, net onder de mooie stad Girona en dichtbij het vliegveld.

Al meerdere keren geweest en altijd warm, welkom en tot in de puntjes verzorgd.

Ik geef deze favoriete plek een dikke tien!

Hellen & Chris, eigenaar, 29-10-2017
    Hola andere favoriet! Dank je wel voor de lieve woorden en heel graag tot volgend jaar weer?

Fantastisch voor herhaling vatbaar!

Ruud en Manon
    22-10-2017

We hebben enorm genoten van ons verblijf in B&B Mas Caldes. Een prachtig huis met mooie kamers en een heerlijke grote tuin met zwembad. Chris en Hellen doen er alles aan om het je naar het zin te maken. Ze hebben leuke tips voor uitstapjes in de omgeving. De ligging is perfect; rust in de directe omgeving maar dichtbij stranden en de stad Girona. Voor ons voor herhaling vatbaar.
    Chris & Hellen, eigenaar, 23-10-2017

Lieve Ruud en Manon, het was ontzettend leuk jullie in onze B&B te mogen verwelkomen en hopen dat nog vaker te kunnen doen.

Dank voor de lieve woorden en zeker: TOT CAVA !

In alle opzichten een toplocatie!

Jacques en Trudy
    11-10-2017

We hebben genoten in het sfeervolle en zeer goed verzorgde Mas Caldes, waar de sympathieke Hellen en Chris een perfecte gastheer en gastvrouw zijn. Het heerlijke ontbijt met elke dag weer een andere lekkernij, de prachtige veranda waar het heel goed toeven is, het zwembad met ligstoelen en hangmat: allemaal ingrediënten voor een heerlijk verblijf. En Chris en Hellen zorgen ervoor dat je je er direct helemaal thuis voelt.

Een plek om zeker weer terug te komen en aan iedereen aan te raden!

Chris & Hellen, eigenaar, 12-10-2017

Lieve mensen, dank jullie wel voor deze geweldige opsteker; het fijne steuntje in de rug en een stimulans wellicht voor anderen!

Heel graag tot ziens, tot MAS CALDES !

Heerlijk verblijf

Danielle Weel
    7-10-2017

Laatste verblijf van onze rond trip door Costa Brava.

Precies op t goede moment op de juiste plek!!

T was hier heerlijk, n hartelijk welkom van Chris en Hellen (de vriendelijke en gezellige eigenaren).

Alles is goed verzorgd en ze hebben goede tips!

Een prima uitvalsbasis, maar ook n dagje aan t zwembad bij de B&B is heerlijk rustig.

Zeker een fijne plek om heen te gaan!!

Hellen & Chris, eigenaar, 9-10-2017

Hola Danielle, dank je wel voor deze attente review; het was heel gezellig jullie in onze B&B te herbergen. Hopelijk zien wij elkaar in de toekomst hier nog eens terug!

All the best,

Zeer prettig.

Jeroen Sinnige
    25-8-2017

Ter zake kundige eigenaars met gevoel voor stijl en know how van de omgeving.
    Chris & Hellen, eigenaar, 28-8-2017

Zeer bedankt voor de lovende woorden.

Hasta luego !

We hebben een aantal aanbieders voor Mas Caldes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas Caldes in Caldes de Malavella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas Caldes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mas Caldes scoort een 9.3 uit 10 op basis van 115 reviews.