Bed and Breakfast Mas Caldes

Laatste review

Opnieuw genieten!

Anna Reedijk,
14-10-2018

Gemeende gastvrijheid, warme sfeer, heerlijke accommodatie, prima bedden, afwisselend en vooral vers en gezellig ontbijt. Weer een geweldige tijd gehad, kom absoluut terug.

124 reviews over Bed and Breakfast Mas Caldes in het Nederlands

Opnieuw genieten!

Anna Reedijk,
14-10-2018

Hellen & Chris, eigenaar, 15-10-2018

Hola Anna, enorm bedankt voor de attente woorden. Het was fijn jullie weer in onze B&B te mogen herbergen en voor een volgende keer hebben wij nóg meer tips voor lekkere restaurantjes in de buurt.

Graag tot dan!

Heerlijk!

Karin Van der Schaft,
10-10-2018

Heerlijk rustige omgeving, dorpje op loopafstand, treinstation op 20 min. lopen. Daar vandaan ben je in 10 min. in Girona, heerlijke stad voor een dagje met meer vertier. In het dorpje moet je echt gaan lunchen bij Cal Nap. Heerlijk eten en niet duur. Bij Hellen en Chris kom je niks te kort; prima ontbijt en prima kamer met heerlijke bedden. De aanwezigheid van hun hond Happy was ook heel gezellig.

Hellen & Chris, eigenaar, 15-10-2018

Hola Karin, wat lief van jullie en dank je wel voor deze review. Wij vonden het ook erg gezellig jullie in alle rust te kunnen herbergen en te laten genieten van een paar heerlijke dagen nazomeren.

Veel liefs uit Spanje, ook van gekke Happy.

Topplek! Gastvrij, heerlijk ontbijt, dito kamer!

Jacques Bettelheim,
7-10-2018

Wat een heerlijk adres is dit toch! Voor de vierde keer waren we hier, en voor de vierde keer hebben we genoten van de gastvrijheid van Chris en Hellen, wie geen moeite te veel is, van de fantastische kamer (een van de mooiste hotelkamers die we kennen!), van het meer dan verrukkelijke ontbijt (verse vijgen en frambozen!) en van de fijne tuin rondom het fraaie zwembad. De omgeving van Caldes de Malavella is uiterst prettig: geen massatoerisme in de onmiddellijke nabijheid, maar wel veel plekken (dorpjes, baaitjes, rustieke wegen) die meer dan de moeite waard zijn. Het weer is eind september/begin oktober zeer aangenaam: prettige temperatuur, niet snoeiheet. Dikke aanrader!

Hellen & Chris, eigenaar, 13-10-2018

Lieve Jacques, een groter compliment dan jaarlijks terugkerende gasten kunnen wij ons niet wensen. Dank jullie wel dat jullie opnieuw in de zwoele nazomer naar MAS CALDES zijn gekomen en veel dank voor de super review.

Heel graag tot de volgende keer in heerlijk Catalonië !

Weer! Weer!

Bert Jansen,
4-10-2018

Voor het vijfde jaar in successie brachten Christl en ik een paar dagen door in Mas Caldes. Nee, wij zijn geen gewoontedieren en kennen ook geen angst om nieuwe ervaringen op te doen. Nee, wij genieten gewoon iedere keer weer van de chaleureuze ontvangst, het perfect onderhouden zwembad, het authentieke dorp dat (nog) niet vergeven is van de goedkope souvenirshops, de prachtige omgeving (met een door de beheerders aanbevolen huurauto-voor-een-prikkie goed te exploreren), het afwisselende ontbijt met elke ochtend weer een eitje naar wens en ... ach, eigenlijk van alles. Mas Cades is - tout court - de top!

Hellen & Chris, eigenaar, 7-10-2018

Lieve Bert en Christl, dank voor de attente en mooie promotie. Het was ons wederom een waar genoegen jullie in onze B&B te mogen herbergen.

We hopen op nog vele Catalaanse herhalingen!

Nooit meer

M. Bijl,
2-10-2018

Het was fijn, dat onze kamers al klaar waren toen we om 12 uur arriveerden. Het ontbijt was wel OK. Zwembad zag er schoon uit, maar erg koud. Er waren maar 6 ligbedden, wat een beetje weinig is als de B&B vol zit. Ook de kamers zagen er mooi en schoon uit. De ligging is iets minder en er is weinig te beleven in het dorpje. De prijzen van een fles wijn of water waren behoorlijk aan de hoge kant. 1 1/2 liter water kostte in het dorp 0,25 euro, in de B&B betaalde we 1,75 voor een 1/2 liter. Ook de wijn was in het dorp ongeveer 6 euro, in de B&B minimal 12 euro. Toen er gasten aankwamen, die de eigenaren kenden, werden we genegeerd door de eigenaren en hadden ze alleen maar oog voor die gasten. Zelfs geen "goedemorgen"meer. Omdat we vroeg (7.45u) vertrokken, kregen we geen ontbijt meer, dus met lege magen naar het vliegveld. We hadden wel betaald voor het ontbijt, maar kregen niets mee! Wij gaan in ieder geval nooit meer terug

Hellen & Chris, eigenaar, 4-10-2018

Dank voor uw review. Zoals aan een van uw vriendinnen onderstaand ook geschreven: voor al onze zeer vroeg vertrekkende gasten verzorgen wij in overleg een ontbijtpakketje. Helaas is dat in uw geval niet gebeurd aangezien wij pas op een latere zondagavond (winkels dicht, o.a. geen brood) over het vroege vertrek van uw groep de volgende ochtend werden geïnformeerd.

Onze (kwaliteits)wijnen zijn schappelijk geprijsd en zijn niet in de buurtsupermarkt verkrijgbaar. De prijzen van dranken in de horeca zijn overigens nooit hetzelfde als in de winkels.

Mooie locatie, gastvrijheid laat te wensen over.

Mevr. Van Rest,
1-10-2018

Mas Caldes is een prima B&B: rustig gelegen, mooie kamer en fijn zwembad.

Helaas hebben wij van de zo geroemde gastvrijheid niet altijd zo veel gemerkt. Het dieptepunt voor mij was dat we op onze dag van vertrek zonder ontbijt konden vertrekken. Daarnaast vond ik de prijzen van de honesty bar behoorlijk hoog: € 1,75 voor een halve liter water en € 15,00 voor een flesje wijn verwacht ik niet in een B&B. Ik denk niet dat ik hier nog terugkom.

Hellen & Chris, eigenaar, 4-10-2018

Dank voor uw review. Voor al onze zeer vroeg vertrekkende gasten verzorgen wij in overleg een ontbijtpakketje. Helaas was dat in uw geval niet mogelijk aangezien wij pas op een latere zondagavond (winkels dicht, o.a. geen brood) over het vroege vertrek van uw groep de volgende ochtend werden geïnformeerd.

Wel aan te bevelen

Willy en Marco,
16-9-2018

Rustig gelegen. Lekker ontbijt, wordt veel aandacht aan besteed. Aardige eigenaren, geven veel tips als je ergens naar toe gaat b.v de route er naar toe etc. Het is er netjes en schoon. Op de kamer wordt iedere dag het bed opgemaakt en regelmatig verschoning handdoeken en beddengoed. Er liggen veel info boeken/kaartjes/folders etc. van de omgeving. Veel uitwijkmogelijkheden naar diverse strandjes, binnenland, bergen, steden, pittoreske dorpjes, zoetwater meer.

Ik miste wel iets “Spaans” in de inrichting/accessoires, denk aan schilderij, foto’s, aardewerk, Spaans achtergrond muziekje...

Conclusie is👍

Hellen & Chris, eigenaar, 19-9-2018

Hola lieve mensen, dank jullie wel voor de review. Fijn dat jullie genoten hebben van een mooie vakantie in Catalonië!

Jullie tip nemen we zeker over, misschien kunnen we nog iets toevoegen aan onder andere de Spaanse tegels op vloeren en de wanden, de antieke Catalaanse hangkast op jullie kamer en de rustige Spaanse gitaarmuziek in de lounge.

Nogmaals dank en all the best!

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Frits,
10-9-2018

Locatie +

Eigenaren +

Kamer en faciliteiten +

Geen negatieve punten!

Boeken ging makkelijk en soepel waarbij er mee werd gedacht. Paar dagen voor aankomst nog even een reminder per mail gekregen met de vraag hoe laat ik zou arriveren. Bij aankomst een warm welkom met een persoonlijke tint. Eigenaren heb ik ervaren als warme en betrokken personen die bereid waren om je van adviezen te voorzien om het verblijf nog aangenamer te maken.

Gezellig en goed om bij te komen

Rob,
26-8-2018

Supergezellige gastdame- en heer; heerlijk ontbijt, fantastische plek en veel kennis over de omgeving. Mooie verrassende plek aan de rand van een historisch stadje.

Hellen & Chris, eigenaar, 31-8-2018

Ha Rob, dank je wel voor de attente review, wordt zeer gewaardeerd.

Warme groeten uit Spanje!

Dit B&B is een absolute aanrader! Wij hebben hier een week kunnen genieten van het heerlijke ontbijt en de geweldige gastvrijheid van Chris & Hellen. Het dorpje is niet heel toerischtisch, maar heeft zeker goede restaurants die een bezoekje waard zijn. Vanaf Mas Caldes zijn alle leuke plekjes goed bereikbaar: Barcelona, Girona, het binnenland en alle kustplaatsen aan de Costa Brava. Na terugkomst van je ochtend/middag/dag weg kun je genieten van de rust en het mooie zwembad. Vraag zeker even aan de eigenaren wat aanraders zijn om naartoe te gaan, zij weten je naar fijne plekjes te sturen waar je anders misschien niet komt.

Hellen & Chris, eigenaar, 14-8-2018
Hola lieve Diana, nog enorm bedankt voor je support en mooie review. Wat lijkt het alweer lang geleden dat jij met Thom hier was, de tijd vliegt. En misschien vliegen jullie nog wel eens een keertje deze kant op, heel graag tot ziens!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas Caldes in Caldes de Malavella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas Caldes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.