Bed and Breakfast Mas Caldes

118 reviews over Bed and Breakfast Mas Caldes in het Nederlands

Wel aan te bevelen

Willy en Marco
16-9-2018

Rustig gelegen. Lekker ontbijt, wordt veel aandacht aan besteed. Aardige eigenaren, geven veel tips als je ergens naar toe gaat b.v de route er naar toe etc. Het is er netjes en schoon. Op de kamer wordt iedere dag het bed opgemaakt en regelmatig verschoning handdoeken en beddengoed. Er liggen veel info boeken/kaartjes/folders etc. van de omgeving. Veel uitwijkmogelijkheden naar diverse strandjes, binnenland, bergen, steden, pittoreske dorpjes, zoetwater meer.

Ik miste wel iets “Spaans” in de inrichting/accessoires, denk aan schilderij, foto’s, aardewerk, Spaans achtergrond muziekje...

Conclusie is👍

Hellen & Chris, eigenaar, 19-9-2018

Hola lieve mensen, dank jullie wel voor de review. Fijn dat jullie genoten hebben van een mooie vakantie in Catalonië!

Jullie tip nemen we zeker over, misschien kunnen we nog iets toevoegen aan onder andere de Spaanse tegels op vloeren en de wanden, de antieke Catalaanse hangkast op jullie kamer en de rustige Spaanse gitaarmuziek in de lounge.

Nogmaals dank en all the best!

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Frits
10-9-2018

Locatie +

Eigenaren +

Kamer en faciliteiten +

Geen negatieve punten!

Boeken ging makkelijk en soepel waarbij er mee werd gedacht. Paar dagen voor aankomst nog even een reminder per mail gekregen met de vraag hoe laat ik zou arriveren. Bij aankomst een warm welkom met een persoonlijke tint. Eigenaren heb ik ervaren als warme en betrokken personen die bereid waren om je van adviezen te voorzien om het verblijf nog aangenamer te maken.

Gezellig en goed om bij te komen

Rob
26-8-2018

Supergezellige gastdame- en heer; heerlijk ontbijt, fantastische plek en veel kennis over de omgeving. Mooie verrassende plek aan de rand van een historisch stadje.

Hellen & Chris, eigenaar, 31-8-2018

Ha Rob, dank je wel voor de attente review, wordt zeer gewaardeerd.

Warme groeten uit Spanje!

Eliza was here

Dit B&B is een absolute aanrader! Wij hebben hier een week kunnen genieten van het heerlijke ontbijt en de geweldige gastvrijheid van Chris & Hellen. Het dorpje is niet heel toerischtisch, maar heeft zeker goede restaurants die een bezoekje waard zijn. Vanaf Mas Caldes zijn alle leuke plekjes goed bereikbaar: Barcelona, Girona, het binnenland en alle kustplaatsen aan de Costa Brava. Na terugkomst van je ochtend/middag/dag weg kun je genieten van de rust en het mooie zwembad. Vraag zeker even aan de eigenaren wat aanraders zijn om naartoe te gaan, zij weten je naar fijne plekjes te sturen waar je anders misschien niet komt.

Hellen & Chris, eigenaar, 14-8-2018
Hola lieve Diana, nog enorm bedankt voor je support en mooie review. Wat lijkt het alweer lang geleden dat jij met Thom hier was, de tijd vliegt. En misschien vliegen jullie nog wel eens een keertje deze kant op, heel graag tot ziens!

Geweldig!

Anita
2-8-2018

Wat hebben wij het heerlijk gehad! Alles was geweldig! Hellen & Chris, de locatie, de kamers, het zwembad, de omgeving! We hebben genoten. Iedere ochtend verwend met een heerlijk ontbijt. Leuke tips voor uitstapjes en heerlijke restaurantjes. Echt een aanrader!

Bedankt Hellen & Chris voor deze super vakantie!

Hellen & Chris, eigenaar, 5-8-2018

Lieve Anita, dank je wel voor je lieve en warme woorden, dat doet ons goed. We hebben jullie verblijf ook heel gezellig gevonden en gezien dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Hopelijk nog eens tot ziens en tot die tijd veel moois voor de toekomst: wish it, dream it, do it!

All the best !

Wij hebben genoten!

Hans en Barbera
25-7-2018

Wat hebben wij genoten bij de zeer verzorgde locatie Mas Caldes!

Gerund door de eigenaren Chris en Hellen, op een ontspannen en gezellige manier.

Elke dag genieten van een heerlijk gevarieerd ontbijt, maar vooral ook de gastvrijheid en de wijze waarop zij hun gasten als mens centraal stellen is mooi om te zien en mag gezegd worden.

De locatie is een goede uitvalsbasis voor bijv een dagje strand of bezoek aan Gerona enz. Het is goed vertoeven op de veranda, afkoelen in het zwembad en de kamers zijn heel schoon en zien er verzorgd uit. Kortom een heerlijk rustige plek om aan te raden en zeker de moeite waard om weer eens naar terug te keren.

Chris en Hellen nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid en goede zorgen!

Hans en Barbera

Hellen & Chris, eigenaar, 26-7-2018

Lieve Barbera en Hans, wat een lieve en warme review hebben jullie geschreven. Fijn te horen dat het karakter van onze B&B en onze aanpak jullie hebben aangesproken. Het was top jullie ontmoet te hebben en wij bewaren meer dan goede herinneringen aan jullie verblijf bij ons. Zeker ook door de leuke foto bij het afscheid, ook al is die niet helemaal scherp uitgevallen.

Dikke kus uit Spanje en wie weet tot ziens!

Heidi
21-6-2018

Deze B en B is een pareltje! Het huis ligt op een rustige plek met grote tuin op loopafstand van het dorp waar je voor weinig geld lekker kan eten. Ook in het dorp supermarkt, station en bv apotheek aanwezig. De gastheer en vrouw leggen je helemaal in de watten. Een heerlijk ontbijt elke ochtend met zeer goede koffie. Tevens kan je tegen een zeer kleine vergoeding frisdrank,bier, wijn en hapjes kopen. Je kan van de eigenaren heel veel goede tips krijgen over van alles en nog wat. Mooie stranden, prachtige romeinse dorpjes, geweldige autoroutes langs de kust. Ze kennen de hele streek op hun duimpje. Ook reserveren ze als je dat wilt een restaurantje om te dineren. Kortom wijnhebben een heerlijk verblijf gehad!!

Hellen & Chris, eigenaar, 30-6-2018

Lieve Heidi, met een brede glimlach en trots lazen wij jouw review. Enorm bedankt hiervoor, dat doet ons goed! Het was heel leuk jullie ontmoet te hebben en wij hopen jullie nog vaker in onze B&B te mogen verwelkomen. Top!

All the best en warme groeten,

Fijne plek! Prima bedden, zeer gastvrije eigenaren die je bij een heerlijk ontbijt adviseren wat je kunt in de omgeving kunt doen. Hierdoor hebben we enkele leuke uitstapjes gemaakt en lekker kunnen eten en drinken. Bij het zwembad is het aan het eind van de dag goed toeven en relaxen bij de ondergaande zon.

Hellen & Chris, eigenaar, 30-6-2018
Hola lieve mensen, dank jullie wel voor deze fijne promotie! Komen jullie nog eens nagenieten van een leuke vakantiedag hier aan de pool? Zorgen wij voor een klein zwembandje. All the best en warme groeten!

Goede de Koningh
12-6-2018

Weer thuis na een heerlijke 10 dagen in Caldes de Malavella, denk ik terug aan het verblijf in huize Mas Caldes.

Allereerst aan de gastvrouw en gastheer Hellen en Chris, je voelt je direct thuis en welkom.

Zij zorgen voor alles, hebben voor allerlei tochten kaarten beschikbaar, weten veel van het land en mooie plekken om te bezoeken.

De restaurantjes in de omgeving en verder weg op een te maken tocht.

De kamers zijn ruim, schoon en smaakvol ingericht.

Je begint de dag met een heerlijk ontbijt, altijd een verrassing van een wentelteefje of iets anders lekkers erbij. Het fijn is dat je buiten

aan de grote tafel of kleinere tafels kunt gaan zitten om van al dit lekkers te genieten.

Daarna is de dag zelf in te vullen, om 's avonds terug heerlijk bij het zwembad nog na te genieten van het moois wat er te zien was.

Hellen en Chris hebben altijd een luisterend oor voor alle gasten en zijn zeer hulpvaardig.

Kortom een dikke 10!!!!!!

Hellen & Chris, eigenaar, 30-6-2018

Wat ontzttend lief, hier worden wij blij van. Dank je wel voor dit mooie verslag en hopelijk mogen wij je nog heel vaak in onze B&B verwelkomen en het naar de zin maken.

Veel warms uit Spanje!

Wederom erg goed!

Elly en Jan
3-6-2018

We waren voor de tweede keer bij Chris en Hellen in hun B&B.

Het weerzien was echt hartverwarmend!

Vorig jaar hadden we de pech dat het goed mis ging met Jan zijn gezondheid.

Hij lag toen 8 dagen in het ziekenhuis en het meerendeel op de intensive care.

We zijn toen fantastisch geholpen door Chris en Hellen.

Deze vakantie wilden we daarom overdoen en het gaf ons een goed gevoel om op deze manier de nare periode af te sluiten.

ondanks het mindere weer is dat ruimschoots gelukt!

We genoten weer van de gezellige kamers en de heerlijke onbijtjes!

Chris en Hellen bedankt wederom!

Jan en Elly

Hellen & Chris, eigenaar, 30-6-2018

Lieve Elly en Jan, het was zo bijzonder jullie na de spannende vorige keer opnieuw in de armen te mogen sluiten. We hebben weer genoten van jullie gezellige verblijf en hopen op nog meer gezonde en vrolijke ontmoetingen.

Veel liefs en het allerbeste!

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas Caldes in Caldes de Malavella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas Caldes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.