Bed and Breakfast Mas Caldes ****

9,3

107 reviews over Bed and Breakfast Mas Caldes in het Nederlands

Wederom fantastisch!

Floortje, 28-10-2017

Mijn favoriete stek is Mas Caldes bed and breakfast/turisme rural in Catalonië, net onder de mooie stad Girona en dichtbij het vliegveld.

Al meerdere keren geweest en altijd warm, welkom en tot in de puntjes verzorgd.

Ik geef deze favoriete plek een dikke tien!

Hellen & Chris, eigenaar, 29-10-2017
Hola andere favoriet! Dank je wel voor de lieve woorden en heel graag tot volgend jaar weer?

Fantastisch voor herhaling vatbaar!

Ruud en Manon, 22-10-2017

We hebben enorm genoten van ons verblijf in B&B Mas Caldes. Een prachtig huis met mooie kamers en een heerlijke grote tuin met zwembad. Chris en Hellen doen er alles aan om het je naar het zin te maken. Ze hebben leuke tips voor uitstapjes in de omgeving. De ligging is perfect; rust in de directe omgeving maar dichtbij stranden en de stad Girona. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Chris & Hellen, eigenaar, 23-10-2017

Lieve Ruud en Manon, het was ontzettend leuk jullie in onze B&B te mogen verwelkomen en hopen dat nog vaker te kunnen doen.

Dank voor de lieve woorden en zeker: TOT CAVA !

In alle opzichten een toplocatie!

Jacques en Trudy, 11-10-2017

We hebben genoten in het sfeervolle en zeer goed verzorgde Mas Caldes, waar de sympathieke Hellen en Chris een perfecte gastheer en gastvrouw zijn. Het heerlijke ontbijt met elke dag weer een andere lekkernij, de prachtige veranda waar het heel goed toeven is, het zwembad met ligstoelen en hangmat: allemaal ingrediënten voor een heerlijk verblijf. En Chris en Hellen zorgen ervoor dat je je er direct helemaal thuis voelt.

Een plek om zeker weer terug te komen en aan iedereen aan te raden!

Chris & Hellen, eigenaar, 12-10-2017

Lieve mensen, dank jullie wel voor deze geweldige opsteker; het fijne steuntje in de rug en een stimulans wellicht voor anderen!

Heel graag tot ziens, tot MAS CALDES !

Heerlijk verblijf

Danielle Weel, 7-10-2017

Laatste verblijf van onze rond trip door Costa Brava.

Precies op t goede moment op de juiste plek!!

T was hier heerlijk, n hartelijk welkom van Chris en Hellen (de vriendelijke en gezellige eigenaren).

Alles is goed verzorgd en ze hebben goede tips!

Een prima uitvalsbasis, maar ook n dagje aan t zwembad bij de B&B is heerlijk rustig.

Zeker een fijne plek om heen te gaan!!

Hellen & Chris, eigenaar, 9-10-2017

Hola Danielle, dank je wel voor deze attente review; het was heel gezellig jullie in onze B&B te herbergen. Hopelijk zien wij elkaar in de toekomst hier nog eens terug!

All the best,

Zeer prettig.

Jeroen Sinnige, 25-8-2017

Ter zake kundige eigenaars met gevoel voor stijl en know how van de omgeving.
    Chris & Hellen, eigenaar, 28-8-2017

Zeer bedankt voor de lovende woorden.

Hasta luego !

Fantastische, top bed en breakfast

Peter en Miranda, 17-8-2017

Alles is fantastisch in Mas Caldes. Zeer gastvrije hulpvaardige eigenaren. Super ontbijt.
    Chris & Hellen, eigenaar, 17-8-2017

Lieve Peter en Miranda, dank jullie wel, het was een gezellige (en warme) week onder de Spaanse zon!

Veel liefs,

Paradijs in Cataluña!

Tim, Tessa, Sam & Mart, 2-8-2017

Voor ons eerste vakantie adres waren we op zoek naar een accommodatie waar we allemaal even bij zouden kunnen komen. Mas Caldes bleek de ideale plek om dat te doen!

Het is een paradijs van rust en ontspanning, maar wel zeer centraal gelegen met steden als Barcelona en Girona en het strand binnen handbereik. Sfeervolle ingerichte kamers, met een algemene ruimte en een grote tuin met heerlijk zwembad.

Chris en Hellen zijn fantastische gastheer en gastvrouw, altijd prettig aanwezig voor tips en advies en met de oprechte intentie om je een heerlijke tijd te bezorgen. Happy (de Golden Retriever) is een zonnig extraatje.

Kortom, wij hebben een fantastische tijd gehad in dit Catelaanse paradijs. Hellen en Chris, bedankt voor jullie goede zorgen!

Chris & Hellen, eigenaar, 3-8-2017

Hee Tessa en Tim en Mart,

Dank jullie wel voor de lieve woorden; een betere promotie kunnen wij ons niet wensen ! Geniet nog met volle teugen van de verdere vakantie, dat zal jullie zeker lukken.

Heel graag tot nog eens ziens!

Heerlijk verblijf in Catalonië

Lies en Tom, 24-7-2017

Wij verbleven 6 dagen op de familie-etage met onze kinderen. Een prachtige ruimte, met een mooie kamer voor de kids en een ruime slaap-/woonkamer voor ons met een groot terras.

Hellen en Chris zijn de perfecte gastvrouw en - heer, we kregen tal van tips, we genoten elke ochtend van een heerlijk ontbijt en onze kids waren niet uit het zwembad weg te slaan. Kortom een verblijf om iedereen aan te raden, wij willen graag nog eens terug!

Chris & Hellen, eigenaar, 25-7-2017

Hola Lies en Tom, veel dank voor dit mooie bericht. Het was gezellig jullie als onze gasten te hebben. Voor het eerst zwemmen zonder bandjes? Hier is het gebeurd!

Tot heel graag ziens en liefs aan de kids, de tekening hangt in de keuken!

Super centraal gelegen

Martin Hoekman, 15-7-2017

Prachtig B&B met fijne kamers. Uitstekend ontbijt en hartelijke beheerders. Zou het iedereen willen aanbevelen👍
    Chris & Hellen, eigenaar, 19-7-2017

Dank je Martin, voor het prachtige cijfer en de aanbeveling!

Graag tot ziens!

Een fijne week in een fantastische B&B

Marcel & Marijke, 2-7-2017

We hebben een heerlijke en gezellige (warme) week gehad op Mas Caldes. Hellen & Chris zijn een goede gastvrouw/heer. Ze hebben heerlijk voor ons gekookt en daarna hebben we een super avond gehad mede dankzij DJ Gijs uit Den Bosch !

Hartelijk dank daarvoor, hier kijken wij met plezier op terug. We hopen zeker nog eens een keer terug te komen in deze mooie omgeving.

Chris & Hellen, eigenaar, 5-7-2017

Hee lieve Marcel en Marijke, super bedankt voor deze aardige woorden. Wat hebben we een plezier gehad, we hebben het er nóg over!

Kom alsjeblieft nog eens terug, dan zetten we de gezelligheid gewoon voor (al wordt dat toch lastiger zonder onze DJ...).

All the best en tot ziens!

We hebben een aantal aanbieders voor Mas Caldes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mas Caldes in Caldes de Malavella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mas Caldes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Mas Caldes scoort een 9.28 uit 10 op basis van 110 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: