Villa Can Fonzo Guesthouse

9.6Fenomenaal

• 9.6Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Can Fonzo Guesthouse voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info
Tonen op kaart

17 reviews over Villa Can Fonzo Guesthouse

• 2019
    9Eduard en Tineke Baaij14-10-2019

Geweldig vakantieverblijf, tijd vliegt voorbij!

Prima en rustig gelegen guesthouse; perfect onderhouden complex. Eigen vervoer is wel belangrijk. Beheerders zijn bijzonder aardig en zeer servicegericht, prima tips ontvangen om in de omgeving de bezienswaardigheden en gezellige restaurantjes te bezoeken. Een absolute aanrader om terug te komen. Het appartement is van alle gemakken voorzien en perfect verzorgd. Door de kleinschaligheid van het complex is het zowel rustig als gezellig tegelijk. Contact met andere gasten is zo gemaakt.

Hellen & Chris, business owner, 16-10-2019

Lieve mensen, enorm bedankt voor deze mooie review. Het was heel bijzonder jullie maar liefst 2 weken in het appartement te hebben mogen herbergen en ook wij kijken met jullie terug op een heel geslaagd en ontspannen verblijf. Muchos gracias y hasta luego !

Gereisd met partner in september 2019

• 10Anne07-10-2019

Happiness !

Wat hebben wij een heerlijke week gehad bij villa Can Fonzo. Prachtig nazomerweer, lekker naar het strand wat dicht bij is en naar een paar leuke plaatsen in de directe omgeving. Door de tips die gastvrouw en gastheer Chris en Hellen ons gaven, hebben we nog beter kunnen kennismaken met deze mooie streek en de restaurantjes in de buurt. Wij verbleven in het leuke appartement, van alle gemakken voorzien. Can Fonzo is een heerlijke en rustige plek, lekker ontspannen en Happy is een ontzettende lieve hond die je eigenlijk gewoon mee naar huis wilt nemen. Dit adres zullen wij onthouden en zeker aan anderen aanbevelen.

Hellen & Chris, business owner, 07-10-2019

Dank je wel, lieve Anne! We hebben een hele leuke week met elkaar gehad en we hopen jullie zeker in de toekomst nog vaker te kunnen herbergen. Happy ligt al te wachten ! Veel liefs uit Spanje XXX

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Marieke06-10-2019

Super

Net terug van een toffe vakantieweek bij villa Can Fonzo, moet gezegd worden dat het inderdaad een heerlijke en rustige locatie is, met veel liefde en oog voor detail verzorgd door Chris en Hellen. Zij namen de tijd om ons allerlei tips te geven of om gewoon even gezellig een gesprekje aan te knopen. We voelden ons zeer welkom en hebben genoten van hun gastvrijheid. De omgeving is schitterend, groen en heel afwisselend. Lekker geluncht op een terras in een kleine baai met uitzicht op de azuurblauwe zee, wat een ultiem vakantiegevoel. De kamer en badkamer waren ruim, zeer comfortabel en vooral heerlijk schoon. Een aanrader!

Hellen & Chris, business owner, 06-10-2019

Super bedankt voor deze geweldige review. Het was goed te zien dat jullie van de vakantie bij ons en van de omgeving zo genoten hebben en weer lekker ontspannen naar huis gingen. Wij verwelkomen jullie natuurlijk graag nog eens bij Can Fonzo, dus wie weet tot ziens!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Tineke06-10-2019

Prachtig gelegen, rustige accomodatie waar je in de watten wordt gelegd door je gastheer- en vrouw

Hellen & Chrois, business owner, 06-10-2019

Dank je wel Tineke voor de review! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Saludos !

Gereisd met partner in september 2019

• 10Sandra22-09-2019

fantastisch, een aanrader

Ik ben hier samen met een vriendin geweest in september. Wat een heerlijke locatie, prachtige omgeving en wat een rust. Alles is werkelijk brandschoon en heel knus/huiselijk ingericht. Aan alles is gedacht op de kamers, maar ook bij het ontbijt. Deze villa is met liefde en aandacht ingericht. We hebben hier veel privacy en rust ervaren, maar ook gezelligheid. Ik vind het heel fijn dat je maar met Max 6 mensen bent, waarvan in totaal 4 bij het ontbijt.

Hellen & Chris, business owner, 25-09-2019

Dag Sandra, dank je wel voor de warme en lieve woorden. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad en een paar dagen bij ons hebben kunnen genieten en ontspannen. Het was leuk jullie ontmoet te hebben en wij hopen jullie nog een keer bij ons te kunnen verwelkomen! Hartelijke groeten uit villa Can Fonzo (max. 9 personen).

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Danaë en Joost28-08-2019

Heerlijk

Hele fijne en behulpzame (Nederlandse) eigenaren met goede tips over de omgeving. Goed en uitgebreid ontbijt. We voelden ons erg welkom en hebben heerlijk genoten van de rust en de omgeving waar je iedere dag weer iets anders kan doen. We hebben het onze familie aangeraden. Zeker doen als je Catalonië wil ontdekken zonder midden in het massale toerisme aan de kust te zitten!

Hellen & Chris, business owner, 30-08-2019

Hola Danaë & Joost, wat lief en dank jullie wel voor deze mooie review. Ook wij bewaren leuke herinneringen aan jullie gezellige en enthousiaste verblijf in villa Can Fonzo. Wie weet tot ziens, tot dan, tot cava !

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Pia26-08-2019

Een plek om tot rust te komen! Relaxt!

Een fantastische locatie om heerlijk bij te komen. Zeer rustig gelegen en toch dicht bij vele mooie bezienswaardigheden, en de stranden. Schoon, smaakvol, aan alles is gedacht.

Hellen & Chris, business owner, 26-08-2019

Dank je wel Pia voor deze review. En dank je wel dat je onze accommodatie hebt gekozen om lekker te ontspannen en van de mooie Costa Brava te genieten. Wij én je vriendin Happy hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Tot dan, tot cava !

Alleen gereisd in augustus 2019

• 9Mary26-08-2019

Fantastich!

Can Fonzo is een heerlijke en mooie plek om te verblijven, waar in de omgeving genoeg te doen is. Maar ook thuisblijven in de tuin en bij het zwembad is fijn. Wij hadden de kamer La Fortuna in de villa. Wij hebben genoten van het heerlijke ontbijt en de gastvrijheid van Chris en Hellen. Fijn zijn hun tips voor vooral heerlijke restaurants. Zeker een plek om terug te keren.

Hellen & Chris, business owner, 30-08-2019

Dag lieve Mary, dank je wel voor deze leuke promotie. Fijn dat jullie een lekkere vakantie bij ons hebben gehad en het was heel leuk én gezellig jou en jouw zoon ontmoet te hebben. Graag tot een volgende keer, tot dan, tot cava !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Jacques14-07-2019

Geweldige B&B, voor levensgenieters én rustzoekers

Wat een heerlijk oord is dit! We hebben al diverse keren genoten van de gastvrijheid van Hellen en Chris op hun vorige bestemming, maar de nieuwe locatie doet daar zeker niet voor onder. Integendeel, de ligging midden in de natuur is nóg fraaier dan voorheen. Wat onveranderd is, is de warmte waarmee de eigenaars hun gasten omgeven. Ze hebben altijd tijd voor een gezellig praatje, hoe druk ze het ook hebben. Je wordt volledig in de watten gelegd; bij het ontbijt, maar op verzoek kun je er ook 's avonds eten. Het zwembad is goed onderhouden en staat garant voor een verfrissende duik. Kortom: een absolute aanrader!

Hellen & Chris, general manager, 15-07-2019

Lieve mensen, dank jullie wel voor deze heerlijke regen aan mooie woorden, het voelt als een warm bad! Wij hopen jullie nog heel vaak bij ons te kunnen herbergen en pakken bij een volgende gelegenheid de draad gewoon weer op. Tot dan, tot cava!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Jona02-07-2019

Fantastische locatie, prima uitvalsbasis.

Voor de tweede keer waren we te gast bij Hellen en Chris, nu in aanwezigheid van de super lieve altijd vrolijke Happy. Wij verbleven in het appartement, behorend bij de villa, gelegen in prachtige tuin met verschillende zitjes waar je kunt genieten van de rust met een lekker glaasje of heerlijk aan het zwembad luieren. En wat voel je je welkom bij Hellen en Chris. Met de handige tips en informatie van Hellen en Chris hebben we weer mooie wandelingen gemaakt, o.a. langs de kust, Aquamolls en Val Nuria en bij heerlijke restaurantjes gegeten. Een bezoek aan Girona, deze keer met gids, is zeker de moeite waard. Can Fonzo is een hele fijne uitvalsbasis!

Hellen & Chris, general manager, 05-07-2019

Lieve Jona en Rene, dank jullie wel voor de attente en mooie recensie. Om jullie na B&B Mas Caldes op onze nieuwe plek te mogen verwelkomen was natuurlijk super en ook wij hebben weer genoten van jullie gezellige gezelschap. Heel graag tot een volgende keer, dan kunnen wij jullie vast weer voorzien van nieuwe wandelroutes en culinaire verrassingstips. All the best en tot cava !

Gereisd met partner in juni 2019

1 tip over Villa Can Fonzo Guesthouse

• Edith, 18-02-2019 Rapporteren

Prachtige accommodatie (appartement en B&B) met zwembad, rustig gelegen, maar dicht bij de stranden van de Costa Brava, luchthaven en stad Girona, Barcelona en vele mooie (middeleeuwse) dorpen. Zwembad met ligbedden en weids uitzicht op de heuvels en bergen. Ideale plek voor het ontdekken van mooi en betaalbaar Catalonië!

0 vragen over Villa Can Fonzo Guesthouse

Villa Can Fonzo Guesthouse info