We hebben een aantal aanbieders voor Caldes de Malavella voor je op een rij gezet:

Reviews over Caldes de Malavella

Lekker rustig en zeker geen massa toerisme.

Nieuw vennep
    8-7-2015

Plaats is erg rustig met weinig tot geen uitgaansmogelijkheden. Barretje en een paar restaurantjes en je hebt het wel gehad. Vertier is niet ver weg aan de kust waar je veel mogelijkheden aan zult treffen. Zoek je rust en natuur, ga dan naar Maravella de Caldes.

Gereisd Met partner in juni 2015

Centraal gelegen!

marie-anne
    16-8-2014

Caldes de Malavella is rustig gelegen en biedt de mogelijkheid om bijvoorbeeld de mooie stad Gerona of de talloze kustplaatsjes te bezoeken. Je kunt vanuit Caldes ook de trein nemen naar Barcelona en in een uur ben je in de stad. In de omgeving zijn er talloze leuke restaurantjes waar je een perfect 3-gangen diner kunt nuttigen voor €12,00 p.p. inclusief drank. De omgeving ademt rust uit.

Gereisd Met partner in Thu Jul 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Caldes de Malavella scoort een 7,9 uit 10, op basis van 14 reviews