Vakantiehuis Manilla Tropical

5.8Voldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Calafell ( Playa )

5.8Voldoende

• 3.5Inrichting

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

6 reviews over Vakantiehuis Manilla Tropical

• 2Ria Ahlers09-09-2007

huisjes zijn groot, ligging waardeloos naast vies braakliggend terrein. achter komt de trein langs dag en nacht en de voorkant tot diep in de nacht scooters. keukeninrichting waardeloos. we hebben zelf alles moeten kopen, glazen kopjes pannen. Het is een klein park met veel luidruchtige mensen. strand is dichtbij maar geen verkoop van koffie/ijsjes ed. daarvoor 30 min lopen. restaurantjes waardeloos meer snackbar achtig.

Familie

• 6Sandra Gorissen17-08-2007

Ligging perfect. De achterdeur uit en je liep naar het zwembad. De straat uit lopen om bij het strand en de boulevard te komen, super! Maar ... appartement mankeerde veel aan. Bij aankomst bleek huisje niet schoon. Dan heb je 2 dagen in de auto gezeten ... Wilde je het schoongemaakt hebben, moest je daar apart voor betalen. Glazen schuifpui stuk, bank kapot, (bodem uit), verlichting ontbrak overal c.q was kapot, service ontbrak de helft aan, bedden/matrassen rampzalig. Diverse zaken gemeld, werden uiteindelijk wel opgelost. Tijdstip waarop zwembad open was en men herrie mocht maken, erg ruim. Van 9.00-24.00 uur. Helaas echter geluidsoverlast tot diep in de nacht. Erg fijn als je met kinderen bent. Na een klacht te hebben ingediend werd het wel minder, maar het bleef niet echt stil (wanden volgens mij flinterdun).

Helaas, zowel dit jaar als vorig in Tsjechie slecht getroffen met woning, ik denk dat het ik voor gezien hou met Topic Travel, zeker als je ziet wat de prijs is.

Familie

• 6Caroline16-08-2007

Inderdaad een huis voor 8 personen met 3 badkamers. Fantastische ligging bij een schoon en rustig strand. Aardige Nederlands sprekende verhuurder op het strand (strandstoel 3,=/parasol 5,= per dag). Bij aankomst op zaterdag bleek het huis niet schoongemaakt, heel fijn als je net 1600 km gereden hebt. Dag later kwam de schoonmaakster. Keukenspullen en servies voor de helft aanwezig; kapotte lampen in badkamer en ramen niet afsluitbaar! Grote slaapkamer a/d voorzijde ligt aan de straat, waar het verkeer toch wel wat overlast geeft. Alle problemen zijn keurig verholpen, maar voor de prijs die betaald is (3200,= voor 2 weken in juli) hadden we echt wat meer comfort en service verwacht.

• 8kristel buster23-11-2006

Prima locatie, zwembad op enkele minuten lopen met ligweide (geen stoelen), prachtig strand en zee op loopafstand. Huis is erg ruim, netjes ingericht maar geen luxe, nette badkamers (3), zeer ruime keuken en auto kan onder huis geparkeerd worden. De plaats is erg leuk, mooie en lange boulevard met leuke winkels en restaurants, grote supermarkt vlakbij. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 8S van Bijsterveld06-08-2006

Prima groot huis met voldoende ruimte om te slapen en drie badkamers! Zwembad binnen een paar meter en een straat oversteken voor de heerlijke zee!

Minpunten: geen airco (wel beloofd) en veel trappen (bv om bij de voordeur te komen) en dat is niet handig met een kleintje van 1,5 jaar.

Anders

• 5yvonne24-07-2006

Voor gezinnen met kinderen zeer goed. Voor tieners waardeloos. Complex is klein, zwembad dichtbij maar helaas niet altijd schoon. Strand dichtbij. Huisjes zijn goed echter inrichting waardeloos. Voorbeeld: 1 kom, 3 glazen, oud bestek (bandafnemers) Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

0 tips over Vakantiehuis Manilla Tropical

0 vragen over Vakantiehuis Manilla Tropical