Appartement Costa D'Or

18 reviews over Appartement Costa D'Or in het Nederlands

schoon, dichtbij strand

henriette
9-8-2014

ruim en schoon appartement. geen last van muggen. geen airco, maar voor ons goed te doen. Wij hadden een mooi uitzicht op zwembad. dicht bij zee (lekker zand, weinig eb/vloed, en lange tijd ondiep) en boulevard.( 50 m) erg vriendelijk personeel. dicht bij station (300 m) , zodat je met de trein (of bus) snel overal bent.

prima prijzen en een gebied met veel spanjaarden. Dus niet alleen toeristen.

vanaf vliegveld Barcelona hier met de bus en trein naar toe gekomen. is goed te doen. Onze kinderen, 13/9/6 misten later in de vakantie wel wat de gezelligheid van een camping. Maar over deze accomodatie is verder niets dan positief te melden. heerlijk klimaat, niet te warm en zelfs als het bewolkt weer is, is het nog erg lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Loc./service top|geen airco manco,geluidsoverlast

Radj & Anuschka met jonge kids
5-9-2013

Voor 16dagen. Op steenworp afstand van mooie strand en boulevard, winkeltjes/supermarkten in nabijheid, redelijk goedkoop. Appartement redelijk netjes en wordt frequent (5x/weeks) schoongemaakt en handdoeken gelijk gewisseld. Service aan de balie prima in dit familiebedrijf, zo ook op hun advies div plaatsen bezocht/bewegwijzerd. Kleine mindere puntjes oa dat peuters/kleuters (onze kids 5 en 3) wat minder te beleven hebben, de animatieprogramma’s (extern, gratis) jammergenoeg in avond 1800-2100 i.p.v. ’s ochtends en helaas in de praktijk in Spaanse taal (!Engels aangegeven). Geen airco’s echt een manco omdat het tot middernacht nog warm is en je met open ramen weer teveel geluidsoverlast omgeving en binnenzijde hebt in zulk toeristische omgeving en met jonge kids is op tijd slapen dan lastig (gehuurde fans helpen amper). Parkeren is een kriem in omgeving en overal vol, in hun eigen indoorgarage aan overzijde relatief duur nl E11-12,50 p dag, wat we toch deden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Nog steeds heerlijk!

Martin
15-8-2013

Vroeger als kind vaak geweest, nu met mijn eigen kinderen en nog steeds genieten wij van onze vakantie hier. 5 Keer per week schoonmaak, iedere dag schone handdoeken, 24 uur per dag receptie aanwezig en voldoende ligbedden bij zwembad/zonneterras. Strand 50 meter lopen (zee kindvriendelijk) en autovrije boulevard met terrasjes en winkeltjes. Makkelijk te bereiken met auto en trein. Mogelijkheid om overdekte, afgesloten parkeerplaats te huren, dit is aan te raden. In hoogseizoen zowel kleine kinderen als jongeren aanwezig. In het weekend voldoende uitgaansmogelijkheden. Kortom alle ingrediënten voor een fijne vakantie!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Niet rustig.

Brabant
5-8-2013

De kamers aan de straatkant zijn gehorig door het lawaai op straat. Of door de buren die de gehele nacht op het balkon zitten Slapen met je ramen open moet je wel omdat de appartementen niet voorzien zijn van airco. Verder wordt er goed schoongemaakt. Personeel is vriendelijk. Parkeren op straat is afgeraden omdat men de auto gewoon met een andere auto vooruit duw. (Spaanse mentaliteit om te parkeren)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijk genoten en klantvriendelijk!

Lianne
18-8-2012

Appartement Costa D'Or is een onderdeel van een familiehotel. Wij hebben er met onze zoontjes van 5 en 6 jaar een heerlijke vakantie gehad! Het personeel is betrokken en klantvriendelijk. Appartement wordt elke dag schoongemaakt en je krijgt elke dag schone handdoeken. Heerlijk koel zwembad à la Melrose Place. Zandstrand is lekker dichtbij. Zee perfect voor kleine kinderen omdat ondergrond heel geleidelijk afloopt. Trein- en busstation dichtbij, zodat je makkelijk vanuit Barcelona Airport goedkoop naar appartement kunt reizen. Zelf voor vaatdoek, afwasborstel en wasmiddel zorgen. Keukendoeken zijn geregeld. Geen mogelijkheid om in familiehotel betaald te eten. Keukentje heeft 2 gaspitten waarop je een maaltijd kunt bereiden. In zijstraten en op boulevard legio goede restaurantjes tegen goede prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

goede locatie, dicht bij het strand

inge
13-8-2012

appartement wordt elke dag schoongemaakt en schone handdoeken en bedden opgemaakt.vriendelijk personeel centrale ingang waar altijd iemand staat. 50 meter vanaf strand en winkeltjes en restaurants.zwembad is niet groot maar lekker om even een duik te nemen en af te koelen.

reserveer wel een plek in de parkeergarage want daar parkeren is een kriem en ze parkeren op z'n spaans in, tegen je auto butsen en dan er tussen proppen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

goede ligging. goede accomodatie

c.sas
10-5-2012

Uitermate geschikt voor kinderen, ook door de aanwezigheid van zwembad. 500 meter van strand en boulevard en winkelstraat

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Heerlijke plek voor samen of met gezin !

John Ottevanger
29-5-2009

Deze plek werd door mijn schoonouders jaren geleden al geboekt en na jaren geleden eerst samen daar op vakantie geweest te zijn komen we er tegenwoordig ook met onze eigen kinderen!

Lokatie is perfect --> op loopafstand van strand en centrum. Geen drukke weg tussen boulevard en strand. Wordt super bijgehouden. Gewoon heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008
2008

En wederom was het weer een topvakantie

Ronald van de Peppel
30-9-2008

Super locatie, vlakbij het strand. Sober maar netjes ingericht en elke dag schoonmaak!

We zijn er nu 5 x geweest, dat zegt genoeg.

We boeken wel altijd app. met balkon aan de straatzijde.

We zijn er zeker niet voor de laatste keer geweest.

Gereisd familie in september 2008
2007

Zeer nette appartementen Elke dag schoonmaak van appartement een schone handdoeken Meubels iets verouderd

Dag en nacht receptie die engels spreken.

zeer dicht bij strand en winkels

Gereisd familie in oktober 2007

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Costa D'Or in Calafell ( Playa ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Costa D'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.