Hotel 4R Miramar Calafell

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°5°
Hotel 4R Miramar Calafell
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor 4R Miramar Calafell voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel 4R Miramar Calafell in het Nederlands

Alle waar is naar zijn geld.

Arie
15-9-2014

Voor familiebezoek die in dit hotel woonden, daar ook geboekt. Het hotel ligt direct aan de autovrije boulevard en prachtig lang en breed zandstrand. Het strand loopt heel langzaam in de zee af. De kamer 5 hoog aan de zee kant en zeker ook de badkamer waren prima en werden goed schoon gehouden. Gasten overwegend wat oudere Spanjaarden en enkele Nederlanders en Russen (Waarvan geen enkele overlast). Het ontbijt is redelijk standaard, zo ook het avondeten. Maar zeker alles in overeenstemming met de billijke prijs! Klachten over de kapotte airco, werden direct opgelost. Het restaurant is wat rommelig en luidruchtig, in aangebouwd deel veel rustiger.

Gereisd alleenreizend in september 2014

Fijne plek voor strandvakantie

astrid_valentijn
31-10-2013

Hotel is geweldig gelegen direkt aan het strand, prachtig breed strand ruimte voor iedereen. Leuke boulevard met leuke winkels en restaurantjes, hadden kamer met uitzicht op zee, kamers waren netjes maar eenvoudig en heel belangrijk: schoon. Dame aan de receptie kwam wat bitchie over, dus dat zou wel wat vriendelijker kunnen, Het eten was niet geweldig, de kwaliteit van het vlees was ronduit slecht. Het ontbijt was goed.

Gereisd met partner in september 2013

Wij komen hier met onze hele gezin al voor d vijfde keer maar dit jaar was het ongezien !

Te weinig zaalpersoneel ! Soms 30 minuten aanschuiven voor eten.

Alles behalve variatie in het eten ! Barpersoneel op één na onvriendelijk en zeker waneer ja all inclusief hebt ! Dikwijls geen voorrad zelfs van drank !

DIT IS GEEN DRIESTERREN meer waard eigenlijk juist nog één ( en dit voor de ligging !!)

Waarschijnlijk Nooit meer slechste vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

1 keer en nooit meer

Kevin Van Dingenen
10-7-2013

Dit hotel heeft een prachtige locatie en de mogelijkheden om goed te zijn, ze zijn wat verouderd en dringend nood aan opknapping, maar ze kiezen ervoor om alles in verval te laten gaan. Je voelt je hier helemaal niet welkom en ze zijn zelfs grof en onbeschofd. Het personeel lijkt wel tegen hun zin te werken en reageren dit op de klanten af... Alles behalve een vakantie gevoel

Gereisd met vrienden in juli 2013

goed hotel prima ligging

charlotte
6-10-2012

Ik ben er twee keer geweest en heb het als erg goed ervaren een prima locatie vlak aan het strand eten was ook goed en de kamers ook goed

De bar kan wat gezelliger maar de gezelligheid moet je zelf maken

Ik ga er graag weer naar toe

Gereisd met vrienden in mei 2012

heerlijk heerlijk

de groot
9-8-2012

het hotel was prima meer dan verwacht ze spraken goed duits we wisten dat zwembad klein was en balkon dus daar stelde we ons op in maar voor die prijs was prima. zee voor de deur langzaam aflopend. eten meer dan genoegt keus was idd druk om 8 uur ga je halfuurtje later is het prima te doen we hadden half pensioen zou ik iedereen ook zeer aan raden want je blijft niet bij de kleine zwembad hangen winkeltje aan de overkant voor bv stokbrood kaas ham drinken enz en ook idiaal pas om 12 uur vd kamer af we hebben tot nog toe om 10 uur vd kamer af meegemaak. stadje was ook prachtig .kortom we gaan weer naar deze plek volgend jaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

topper voor vakantie met kinderen

cindy
15-8-2011

Het hotel is zuiver ,het personeel is super vriendelijk, ok ze spreken niet allemaal engels maar indien er een probleem is, is er altijd iemand in de omgeving die engels spreekt. Ze zijn zeer behulpzaam. Kamers waren prima inorde iedere dag zuiver badlinnen en om de 2 dagen zuivere lakens, eten was goed.

Het hotel heeft een goede prijs kwaliteit verhouding we gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

we hebben het fijn gehad

sylvia
8-8-2011

Vooral omdat dit hotel zulke slechte beoordelingen heeft doe ik dit!!

Prima hotel, de ligging is geweldig!! Vooral als je net als wij het balkon op zeezicht hebt.Het eten was echt lekker. Volop keus!!

Vriendelijk personeel!! Voor het entertainment in de avond moet je er niet heen gaan. Achter de balie spreken ze hun talen en informeren goed.

Reisleiding helemaal niet nodig gehad.

Maar het terras en de boulevard maken het meer dan goed!!

Voor dit geld prima!! Bedankt Miramar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

gewoon heerlijk

cor
30-7-2011

wij hebben goed gezocht,maar er is maar echt ,,Miramar ,, hotel in calafell.

maar deze was veel beter dan ik uit de meeste beoordelingen op mag maken.

super ligging,vriendelijk personeel en een heel leuk stadje.

o ja het zwembad is wel klein, maar binnen 50 stappen ben je in de zee.

gewoon een prima hotel voor een zeer redelijke prijs.

maar mensen geloof aub. de andere reacties dan hebben wij het volgend jaar weer heerlijk rustig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Best wel goed

Janne
21-6-2011

het was een leuk vakantiebestemming

Het is er lekker warm.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 4R Miramar Calafell in Calafell ( Playa ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 4R Miramar Calafell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.