We hebben een aantal aanbieders voor Calafell ( Playa ) voor je op een rij gezet:

Soladore

vakanties Calafell ( Playa )

Soladore

Reviews over Calafell ( Playa )

Mooie relaxte vakantie gehad.

Martien
    5-7-2018

Gezellige badplaats, groot strand en lange boulevard. Nog niet zo toeristisch maar volop restaurantjes, winkeltjes. Zaten in een apartement, je kunt bij de Lidl of Mercado boodschappen doen maar een ontbijtje op de boulevard is ook goed te doen. Vriendelijke en aardige mensen. Er is ook een flinke camping vlak tegen het strand. We hebben ons hier prima vermaakt en gaan hier zeker nog eens terug.

Geweldige stranden erg schone stad

Bart Hesterman
    31-7-2016

Heerlijke vakantie in Calafell gemeente doet er alles aan om de stad schoon te houden. Zelfs op zondag zijn ze hier hard aan het werk potsen de straten met water. Uitgaansleven richt zich meer op de terrassen en restaurants. Wat erg leuk is zijn de strandtentjes op het strand.. Waar je voor weinig lekker kan lounchen op het strand .. Calafell is helemaal top

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

2e keer Calafell...alweer geweldig!

pirates_cave
    19-2-2016

Calafell 11 sept - 27 sept 2015: De 2e keer in Calafell, nu in september. En net zo goed bevallen als vorig jaar juli. OK, het werd 's avonds eerder donker en 's morgens later licht, maar wel met prachtige zonsondergangen en zonsopkomsten! De 1e week was de zee erg wild en ruw, heerlijk kunnen zwemmen! De temperatuur overdag was heerlijk, tussen de 24 en 28 graden. Weer geweldig genoten van ons balkon en uitzicht op zee, het strand voor de deur, de lange boulevard, het centrum (voor ons groot genoeg!), de markt op dinsdag, braderie en de leuke terrasjes. In september zijn er weinig toeristen in Calafell. Doordeweeks heb je het strand voor jezelf, in het weekend komt de lokale bevolking hier naar het strand met al z'n gezelligheid. Tarragona, Reus, Sitges en Barcelona vlakbij, treinstation aanwezig. De Spaanse LIDL is top! met z'n eigen bakkerij- en visafdeling. Geen bestemming voor mensen die willen uitgaan in discotheken, mijn kinderen (18 en 21 jaar) vonden het geen belemmering!!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015

Calafell, ja...dat is het wel !

pirates_cave
    28-3-2015

Calafell (Playa): Afgelopen zomer met jongste dochter (17) erg naar ons zin gehad! Klein dorp, maar leuk en gezellig. Groot genoeg voor 2 weken vakantie! Gezellige verrassend lange wandelboulevard langs het strand met restaurantjes/winkeltjes, Alles Spaans georiënteerd. Nergens hoogbouw. Centrum: voldoende grote winkelstraat met zijstraatjes waarin lokale pubs/kroegjes/eettentjes/bazars. Gemoedelijk sfeertje, geen massatoerisme, erg weinig NL, wel veel Spaanse toeristen, top! Mercadona-supermarkt en Lidl aanwezig. Iedere dinsdag een grote markt. Goede treinverbinding richting Barcelona/Tarragona. Toeristentreintje erg leuk, div. routes. Strand: Ge-wel-dig!! Groot, lang, schoon en Niet druk, loopt langzaam af in zee. Met oases van palmbomen, schaduw, heerlijk! Speeltuintjes op de stranden voor de kleintjes. Geen vakantieplek voor discotheektijgers, toch veel gezinnen met pubers gespot. Direct volgende vakantie geplanned: Calafell, ja... dat is het wel!! Super Relax-Vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Leuke plaats

Jml
    27-3-2015

Juli 2014 hier geweest. Het is een leuke plek om op vakantie te gaan, mooie boulevard en veel te doen voor kinderen. De stranden zijn geweldig. Het strand bij de stad is minder geschikt voor kleine kinderen maar rij iets verder door naar playa de cunit en hier loopt de zee rustig af en is veel plek. Hier komen de Spanjaarden ook hun vrije tijd doorbrengen. Winkels zijn er voldoende zoals de Lidl en Spaanse supermarkten. Heel leuk om te doen is een dagje tarragona.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Calafell ( Playa ) scoort een 8 uit 10, op basis van 44 reviews