We hebben een aantal aanbieders voor Cadaqués voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Cadaqués voor je op een rij gezet:

Reviews over Cadaqués

Cadaques is een erg mooi stadje!

Marianne Verstraten
    17-7-2013

Cadaques moet je gezien hebben. Het is idyllisch, met veel mooie witte huisjes, smalle straatjes, bloemen, hoogteverschillen, leuke winkeltjes, terrasjes en eetgelegenheden. Ook is daar een museum van Dali, die daar gewoond heeft met zijn vrouw Gala. Het stadje is moeilijk bereikbaar, een lange smalle bochtige weg over een kilometer of 20 vanaf Rosas.

Gereisd Met partner in juli 2013

Mooi klein wit stadje in natuurpark Cap de Creus

Nicole
    1-10-2012

Om in Cadaques te komen, moet je eerst een trip door natuurpark Cap de Creus maken. Op zich geen straf, want je hebt er mooie uitzichten, maar bochtig is het wel.. Maar eenmaal de trip gemaakt, is Cadaques wel de moeite waard. Het is niet echt groot, maar de witte huisjes rondom het water zien er leuk uit. Zeker als je een zijstraatje induikt en even wegloopt van de toeristische hoofdstraat, heb je hele leuke uitkijkjes en nauwe straatjes. Dit laatste is zeker ook te vinden in het (kleine) oude centrum. Leuk om een paar uurtjes rond te slenteren en wat te drinken. Het eten is hier wel wat duurder als in de badplaatsen.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker de moeite waard

Jackson
    11-8-2012

Mooi plaatsje, meer dan genoeg eet en drink gelegenheden, Restuarant 'Casa Anita' aanrader voor een meer authentiek belevenis en heerlijk vis. Voor wandelaars te beperkt mid-zomer (te heet), voor watersporters zag het er leuker uit. Kiezel strand maakt zonnen minder comfortabel, matje onder handdoek goede oplossing! In hoofdseizoen erg druk, parkeren duur (zijn enkele straten gratis, moeite waard om te vinden). Veel Fransen!

Gereisd Met partner in augustus 2012

doordenkertje

Lovejoy
    13-6-2011

Cadaques is o.k. als je de drukke baan wegdenkt, de lokale bevolking wil de uitstraling van een wereldstad geven maar spreekt amper spaans, zeg eerder catalaans en daar moet je het mee doen...helaas De restaurants zijn of duur of moeilijk te vinden, een aanrader is Casa Nun of Gato Azul, helaas kun je er pas eten vanaf 14.00 uur of vanaf 20.00 uur.....??? New place to be is MUT een kleine tapa-bar gelegen rechtover Rosa Azul, een aanrader, ze serveren er de grootste variatie tapas en zijn behulpzaam in al waat je maar denken kunt, helaas nu slechts bezocht door de plaatselijke bevolking. Hotel Rocamar blijft een topper, de prijs neem je erbij, samengevat: mits een algemeen wagenverbod en een verbod op de Jan Hein toeristen die massaal per boot gedropt worden is dit een leuke plaats.

Gereisd Met partner in mei 2011

Fantastisch mooi

J.v.Woudenberg
    2-11-2010

Het pareltje van de Costa Brava. Als een paar jaar naar toe willen gaan, nu eindelijk van gekomen. Je moet wel hoog de bergen in wil je er uiteindelijk komen, maar als je het dan in de diepte ziet liggen.... oh zo mooi. Salvador Dali wilde er wonen, Matisse en anderen hebben er gewoond. Als je er bent, begrijp je waarom. Het is een luxe-vakantiestadje waar de hotelprijzen hoog liggen. Maar goed zoeken en je vind zoiets als Hostel Christina, midden in Cadaguez, uitstekend hotel en voor 2 personen voor 55 euro een prima overnachting in luxe kamer! Voor wie ergens aan de Costa Brava of in Frankrijk in de Rousillionstreek verblijft: Neem de moeite om een of 2 dagen naar Cadaguez te gaan, je krijgt er zeker geen spijt van!!

Gereisd Met partner in oktober 2010
Cadaqués scoort een 8,2 uit 10, op basis van 23 reviews