Hotel Sol Ixent

Kleine hotelsWeer vandaag31°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Ixent voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sol Ixent in het Nederlands

2008

Helemaal super!

Claudia
4-11-2008

Echt een supergoed 3hotel. Zeer mooi hotel en supergoed bed en douche. De kamer en badkamer zijn ook erg mooi. Verder zit er bij het hotel een restaurant "Gala" waar je echt zeer goed kan eten. Het ontbijt is goed, maar iets simpelerer (anders hadden we het eten een 10 gegeven). Het hotel ligt niet in het centrum maar wel aan de kust in een rustigere buurt. Dit hotel is echt een aanrader! Er zullen in Noord-Spanje maar weinig 3 hotels zijn die hier aan kunnen tippen. Ik zou het persoonlijk zeker als een 4*hotel beoordelen.

Gereisd Met partner in november 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Ixent in Cadaqués, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Ixent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.