Hotel Rocamar

10 reviews over Hotel Rocamar in het Nederlands

Geweldige vakantie.

Henry
28-6-2016

Goed, netjes en rustig gelegen hotel. Als je de drukte wilt opzoeken loop je het centrum in. Daar ben je binnen enkele minuten. Strand via trappen of lift te bereiken direct voor de deur. Voor het mooiste uitzicht boek je zeegezicht. Iedere dag schoonmaak door vriendelijk personeel. En 's avonds genieten op het terras. Heerlijk. Ontbijt was goed verzorgd. Wij zijn in het stadje wezen eten. Dat was onze eigen keuze, dus hoe het diner was kunnen wij niet beoordelen. Van het kleine zwembad geen gebruik gemaakt. Strand en oceaan direct in de buurt.

Gereisd Met partner in juni 2016

Fantastiisch

M Manders
6-1-2014

Wij zijn december 2013 voor 8 dagen daar geweest en een zeer mooi en schoon hotel met zeer vriendelijk personeel en heel goed eten. Met Kerst was het een mooi diner alleen in de avond is het wat stil ondanks de aan wezigheid van een muzikant. Het ligt er heel mooi bij en de omgeving is wel heuvelachtig maar wel heel mooi. Wij gaan er weer terug, zeker geweten.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Ieder Jaar

patrick peire
13-10-2012

Rocamar is een unieke plaats op de wereld, toegang voor honden etc , de kamers zijn niet de modernste maar die gebruik je enkel om te slapen niet, met een terras erbij ben je er koning tyer rijke, versta al die hollanders niet met lage scores , je moet es een hotel in holland boeken....????? Elk jaar rust en relax in Rocamar...XXXXXXXX

Gereisd Met partner in mei 2012

Mooie omgeving

MRS Janssen
21-7-2010

Een beetje vergane glorie hotel maar wel schoon etc. prachtig uitzicht over zee .Wel veel trappen af ( en weer op) om naar het dorp te lopen je moet dus wel goed ter been zijn. Tip voo het hotel haakjes op de badkamer om je kleding op te hangen. Minibar zou ook mooie zijn al was het alleen maar om het water koel te houden :)

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

Zeer aangenaam hotel

Heylen
19-7-2008

Zeer aangenaam hotel. Rustig gelegen, mooie uitzichten... Mooie, verzorgde kamer en badkamer Aangenaam ontbijt. Verwacht geen groot ontbijtbuffet.
Wie niet zo van massatoerisme houdt, maar wel van rust aan de spaanse costa brava, moet dit hotelletje zeker proberen! Er is in cadaqués een restaurantje dat je zeker moet proberen: es balconnet, gelegen in een van de vele mooie zijstraatjes.

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

Een aangenaam hotelletje voor wie niet van het houdt. Erg

Emilia
5-6-2007

Een aangenaam hotelletje voor wie niet van het massatoerisme houdt. Erg leuk gelegen met schone zichten op de zee. Het ontbijtbuffet is ruim voldoende en het is zeer verzorgd. Niet zo Engels getint als in de grotere hotels, maar dat heeft juist zijn charme. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Tue Jun 05 2007 15:08:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

prijs/kwaliteit verhouding zeer slecht, verouderde kamers,

Rob en Anja
17-9-2006

prijs/kwaliteit verhouding zeer slecht, verouderde kamers, onvriendelijk personeel, slecht bereikbare receptie met koffers de trappen op. Uitzicht vanuit ontbijtzaal is mooi. Ontbijt ver beneden peil gezien de hoge prijs. Het slechtste hotel van heel onze vakantie!

Gereisd Met partner in september 2006
2005

Schitterend gelegen hotel , met de wagen relatief moeilijk

Wouter
6-11-2005

Schitterend gelegen hotel , met de wagen relatief moeilijk bereikbaar (smalle straatjes). Zeer ruime kamer (type 23) met mooi terras uitkijkend op Cadaques. Pluim voor de maitre d'hotel die zeer correct zijn werk deed. De maaltijden waren zeer verzorgd , zeker rekening houdend met de prijs. Buiten het hoogseizoen ligt het buitenzwembad er verwaarloosd bij maar who cares? Indoor zwembad immers best OK.

Gereisd Anders in november 2005

Voor iemand die slecht ter been is of luchtwegproblemen is

j. h. smid
22-7-2005

Voor iemand die slecht ter been is of luchtwegproblemen heeft is dit een ramp hotel wegens de vele trappen waar een lift ( bijv. van buitenzwembad) naar receptie niet aanwezig is. Service onder de maat, de ontbijtkelner bedreigde mij zelfs d.m.v. lichaamshouding en gelaatstrekken na een opmerking over gebrek aan service. Kamers zijn pover en komen niet overeen met de indruk die men op de website probeert over te brengen. Kan iedereen aanraden dit hotel links te laten liggen.

Gereisd Anders in Fri Jul 22 2005 10:25:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2003

Middelmatig hotel , verouderde kamers , eten onder de als

dirk
12-11-2003

Middelmatig hotel , verouderde kamers , eten onder de middelmaat,worst,kip,hamburger,en als dessert een ijsje uit een kartonnen potje. personeel onvriendelijk , kortom niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in november 2003

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rocamar in Cadaqués, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rocamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.