Hotel Octavia

Kleine hotelsWeer vandaag30°21°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Octavia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Octavia in het Nederlands

Kil en schandalig duur

Jeroen
16-1-2011

Het hotel maakt een kille indruk: de buitenkant is een kleurloze betonnen bak en de kamers zijn zonder enige fantasie ingericht. Gelukkig staat het hotel wat achteraf in Cadaqués, zodat de schoonheid van het plaatsje er niet onder te lijden heeft.

Omdat Cadaqués een prachtige en dus gewilde kustplaats is, durven ze schandalig veel geld te vragen voor een kamer. En tja, we hebben het er ook nog voor betaald omdat dit het enige hotel was waar we op de bonnefooi aan het einde van de middag nog terecht konden.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenHiken

• AdresSt. Vicenç, s/n 17488(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Octavia in Cadaqués, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Octavia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.