Hotel Llane Petit

4 reviews over Hotel Llane Petit in het Nederlands

fantastisch hotel met zwembad

adri
14-9-2011

Laane petit ligt wat afgelegen (12 minuten lopen) van Cadaques, maar daardoor heeft het wel een zwembad. Uiterst vriendelijk personeel. Voor parkeren betaal je extra.

Gereisd Met partner in Tue Sep 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prachtig gelegen hotel

Hans van den Brule
13-6-2008

Prachtig gelegen hotel. Het hotel is netjes, kamers ook. Niks bijzonders. cadaques is een erg mooi stadje zonder grote hotels en resorts. Dit levert hoge prijzen op. We waren dolgelukkig niet in één van de (andere) toeristenbolwerken te zitten. Cadaques heeft stijl. Alleen daar al voor is het hotel een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Moeilijk bereikbaar, zoals veel in Cadaqués; waar je moest

Wouter van Wingerden
4-4-2007

Moeilijk bereikbaar, zoals veel in Cadaqués; waar je moest parkeren (garage iets verderop) was niet enorm duidelijk, en het personeel was niet heel behulpzaam, een beetje Frans-afstandelijk. Ligging kamers wisselt; achterkant oninteressant. Maakt geen blijvende indruk.

Gereisd Anders in Wed Apr 04 2007 11:14:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Een net hotel

Rienk A.F. Versteeg
25-4-2006

Een net hotel. Parkeren is beperkt. Is te bereiken via smalle straatjes, dus opgelet voor tegenliggers. Vriendelijk personeel. Op het ontbijt is niets aan te merken

Gereisd Anders in april 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Llane Petit voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportSnorkelen, Vissen
  • BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Llane Petit in Cadaqués, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Llane Petit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.