Hostel Hostal Vehí

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag31°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Hostal Vehí voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Hostal Vehí in het Nederlands

Prachtig hostel, hier krijg je waar voor je geld!

Petra
30-8-2017

De kamers zijn uitstekend en het ontbijt was heerlijk!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Echt fantastisch!!!

Sandra
19-10-2014

Ga hier zeker slapen als je in Cadaques verblijft. Voor 60 euro heb je een tophotel! De staff is ontzettend vriendelijk al spreekt niet iedereen Engels. De Kamer is ruim en brandschoon. Badkamer ook prima (met elektrisch bidet haha!) ontbijt wordt vers klaargemaakt en is heel lekker. Enige nadeel is dat je niet bij het hotel kan parkeren.

Gereisd Met partner in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hostel info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hostal Vehí in Cadaqués, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hostal Vehí zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.