Hotel Hostal Cristina

We hebben een aantal aanbieders voor Hostal Cristina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hostal Cristina in het Nederlands

goed en goedkoop in Cadaguez!

J. v. Woudenberg
10-11-2010

Keurig groot hotel, midden in Cadaguez op 2 minuten lopen van de boulevard en 10 min. lopen van woonhuis Salvador Dali. Voor weinig geld. We betaalden 56 euro voor 2 pers. in zeer goede kamer (zonder ontbijt) met luxe badkamer en heerlijk kwaliteitsbed. Mooi uitzicht. En dat in Cadaguez!!!! Heel vriendelijk personeel. Gratis internet-terminals.

Gereisd Met partner in Fri Oct 15 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Hostal Cristina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostal Cristina in Cadaqués, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostal Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.