Appartement Casa Mantel

Appartement
Appartement Casa Mantel

5 reviews over Appartement Casa Mantel in het Nederlands

heerlijk ruim en comfortabel huis

Trudy
1-10-2010

Prachtige omgeving, fantastisch uitzicht, ruim apartement. Bijzonder smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien, voor de gevraagde huurprijs een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in september 2007

Heel comfortabel gezellig apartement in Cadaques

Christine
14-3-2010

Wij zijn hier nu al enige malen geweest en komen elke keer terug met een glimlach op ons gezicht. Ook in de winter is het er goed vertoeven met de open haard aan , een paar boeken en een glas rode wijn. Met Zippo de hond hebben we fantanstische wandeling gemaakt. Voor ons het allebeste restaurant zonder twijfel naast de vuurtoren in Cap de Creus en in het dorp een goed 2e Restaurant Can Rafa.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi wark

Hans verburg.
8-6-2009

Mooi daar. Mooie tv. Ruime koelkast. en mooie meiden. En ze verkopen heineken.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 08 2009 20:50:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzonder gastvrij appartement

Willemien Schelling
28-5-2009

Wij hebben ons zeer welkom gevoeld in een smaakvol, ruim appartement in een prachtige omgeving.

Gereisd Met partner in mei 2009

Prachtig appartement in een schitterend dorpje

Marjolein
1-2-2009

Ik ben hier samen met mijn vriend een weekje geweest, en we hebben een heerlijke tijd gehad. Goedkope leuke restaurantjes, mooi schattig dorpje, leuke strandjes en een lekker zwembad. Een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2008

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Mantel in Cadaqués, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Mantel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.