Camping Cadaques

9 reviews over Camping Cadaques in het Nederlands

Niet echt een aanrader.

Matthijs
23-8-2017

Camping Cadaques ligt boven aan een heuveltje in het dorp, ideale locatie, en een prachtig stadje. Zwembad is prima. Staat van het sanitair bij de mannen verschrikkelijk, bij de vrouwen wel redelijk. Algemene indruk van de camping niet bijzonder, slecht onderhouden op gaat zwembad na. Prijs wat aan de hoge kant voor de

Het grootste probleem zijn de (zwerf) katten dia elke avond en nacht in je (voor)tent komen en alles kapot krabben. Ons inziens zitten er wel 10 van die beesten op de camping. Gevolg dat de tent nu lek/kapot is. En dat ze je de gehele nacht wakker houden.

Camping zeker dus geen aanrader, het stadje zelf wel erg leuk.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijke ontspannen op deze camping

Dee
2-8-2017

Camping Cadaqués is echt een heerlijke plek voor ontspanning. Terras met zalige lounge muziek en vriendelijk personeel. Het stadje is mooi je moet echter wel van klimmen houden, wegen gaan flink stijl omhoog richting de camping. Het is een echte trekkerscamping maar wel met een zalige rustige ambiance. Wij hebben het hier als een heerlijk rustpunt ervaren na per ongeluk met de camper in Pineda de Mar terecht gekomen te zijn 😉.

Te duur voor wat er geboden wordt

Marianne Verstraten
17-7-2013

In Cadaques is maar één camping, dus geen concurrentie. Voor een campertje, 2 personen en electriciteti betaalden we begin juli € 45,-, een record! Wifi hebben ze wel, alleen bij de receptie en tegen betaling. De staanplaatsen zijn kaal, dor en klein. Het sanitair is voor de dames redelijk, maar voor de heren erbarmelijk. De ligging is wel perfect. In 10 minuten loop je naar het strandje, waar ook het huis van Dali staat en ook in 10 minuten loop je naar het stadje toe. Je moet niet bang zijn voor stelie weggetjes. Het is een echt mooi stadje

Gereisd Met partner in juli 2013

Ga er niet heen !

Ineke Volkers
14-6-2013

Het is helaas de enige camping in Cadaques, die heel dicht bij het woonhuis van Dali ligt. Wij waren er in mei 2013 met 2 volwassenen en een camper. We moesten 38 euro betalen voor 1 nachtje. Er was geen warm water om af te wassen, de helft van de douches was met koud water, er was geen internet en het zwembad was (nog) niet gevuld. Hele kleine plekjes, geen sprietje gras ... kortom, zoek wat anders. Er is boven het huis van Dali een prima parkeerplaats, waar je camper wel kan staan, maar waar je niet kunt overnachten.

Gereisd Met partner in mei 2013

Niet eens de moeite waard om te blijven

Jackson
11-8-2012

Ligt een behoorlijk eind van het dorp en de zee af, personeel aan de bali ongeintereseerd en niet behulpzaam, percelen klein, veel zonder schaduw (niet fijn met 35+), geen sprietje gras te zien (augustus '12), erg duur (€40 2p + tent + auto). Perceel te klein om auto fatsoenlijk ernaast te parkeren. Wij zijn rechtsomgekeerd en naar het dorp gegaan, prima alternatief gevonden, ook al was het hoog seizoen!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Relatief duur, pauper douches

Roderick
6-7-2012

Mooie ligging, dat wel. Duur, voor wat je er voor terug krijgt. Helft van douches bij mannen heeft warm water. Als je een kraan indrukt, komt er 1 tot 3 seconden water uit, zowel bij wastafels als douches. Internet is duur. Wel eetvoorzieningen op de camping, wat fijn is. Zwerfkatten zijn wel weer wat vervelender. Veel ruimte, maar de camping ziet er niet uit. Een deel van het personeel spreekt engels.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kan beter maar ok

Maïté
21-7-2009

Onthaal niet zo vlot verlopen want werknemer lag te slapen! We mochten dan zelf een plaats kiezen, kozen dan één die niet mocht worden gekozen... Keiharde grond, zelfs met hamer moeilijk tentje te installeren. Ook relatief hoge stoepstenen om je auto op je terreintje te rijden. Ligging tov cadaques en zee uitstekend. Vond ik wel duur, drie nachten 100 euro. Sanitair ok maar heb al beter gehad. Laatste dag waren er 5 douches buiten gebruik en veel deuren van de toiletten knelden waardoor ze niet gesloten konden worden. Niks dat echt tegenviel, maar al bij al ook geen echte aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2009

Leuke camping in prachtig plaatsje

Mar
6-1-2009

Leuke camping op loopafstand van het geweldige plaatsje Cadaques en de kleine strandjes.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008
2008

mooi uitzicht

Ingrid
29-7-2008

Dit is een leuke, vriendelijke camping, de enige in Cadaques. Over het algemeen redelijk ruime plaatsen en een aparte plek voor campers. Het sanitair is oud, maar schoon. Cadaques zelf is een erg leuk karakteristiek plaatsje dat zeker de moeite van het bezoeken waard is. Het strand is minder omdat het bestaat uit kiezels, maar de uitstraling van Cadaques maakt dat ruimschoots goed.

Gereisd Met partner in juli 2008

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• AdresCarretera Port-Lligat 17 17488(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cadaques in Cadaqués, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cadaques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.